SKJØNNHET KOMMER FRA INNSIDEN

Annonse

Hei, fra Geilo! Vi har bestemt oss for å bli her på fjellet i noen dager til for å slappe av og gjøre overgangen fra juleferie tilbake til hveradagen litt mykere. Jeg vet ikke med dere, men for meg så tar det alltid noen dager før jeg kommer meg inn i alle de gode rutinene, som trening, sunn mat og ikke minst vitaminene mine. Jeg har nemlig lett for å ta ferie fra alt som er bra for meg når jeg først skeier ut, noe jeg virkelig har gjort denne julen. Men heldigvis har ikke huden min tatt noen stor skade av utskeielsene. Det er mest sanynlig fordi jeg er veldig flink til å ta vare på den resten av året. Det er jo ikke dagene mellom jul og nyttår man trenger å fokusere på, men dagene mellom nyttår og jul igjen. Hehe!

Husker dere at jeg introduserte dere for Skinrepair i juli 2015? Nå har jeg brukt dette kosttilskuddet fast i godt over et år og tenkte derfor at det var på tide med en oppdatering:

Kort fortalt så er Skinrepair et kostilskudd som består av kollagen, sink, vitamin A, vitamin C, granateple og tomatekstrakt. Sammensetningen bidrar til renere hud, motvirker og demper dannelse av rynker. Rett og slett en pakke med fordeler for huden.. Grunnen til at jeg kommer med denne oppdateringen nå er fordi jeg aldri har vært mer komfortabel med huden min. Både med og uten sminke. Jeg er faktisk så fornøyd med huden min akkurat nå at jeg ønsker å anbefale disse tablettene videre til deg som vil opprettholde en sunn og fin hud i tiden fremover, eller for deg som sliter med urenheter og tenker at 2017 er året du skal gjøre noe med problemet.

Heldige meg har gleden av å gi alle dere som leser en liten nyttårstilbud på starten av året. Nå får du nemlig 40% rabatt på første pakke dersom du bestiller HER!

Dere som leser denne bloggen og følger meg på mine sosiale medier er vant til å se meg med sminke. Jeg er jo egentlig ganske jålete og sminker meg stort sett hver eneste dag. Men det er fordi jeg liker det, ikke fordi jeg må det eller har noen komplekser med å vise meg uten sminke. Men slik har det ikke alltid vært. Vi skal ikke mer enn et og et halvt år tilbake i tid hvor min selvfølelse var helt annerledes. Den gang jeg ikke forlot huset uten sminke, uansett om jeg bare skulle på trening eller bare skulle gå en liten tur med Stella. Jeg har aldri hatt store hudproblemer, men jeg har slitt såpass mye med urenheter at jeg følte meg stygg uten sminke. I dag har jeg heldigvis både huden og selvtilliten til å vise meg helt uten sminke, og begge deler er mye på grunn av Skinrepair.

Bildet under ble tatt før frokost på morgenen i dag. Det eneste jeg har gjort med ansiktet mitt her er å rense det med vanlig rensemelk og påført en fuktighetskrem uten farge. Bildet symboliserer starten på et nytt år, en ny uke og et nytt brett med mine kjære tabletter fra Skinrepair. Det var mandagen sin det! Velkommen tilbake til alle de gode rutinene. Og husk.. Skjønnhet kommer fra innsiden!

Følg Skinrepair på Facebook her for flere ærlige bilder og omtaler 🙂

FORDELENE MED SKINREPAIR

♥ Motvirker dannelse av rynker

♥ Opprettholder normal hud

♥ Inneholder Peptan (kollagen)

♥ Bidrar til normal kollagendannelse

Bestill Skinrepair her og få 40% på første pakke

28 kommentarer
    1. Hei 😊
      jeg lurte veldig på hvor mye og hvor du kjøpte slipset til Ulrik? Har veldig lyst til å overraske kjæresten med et. Men tørr ikke å gå inn uten å vite pris😫

    2. Jeg ble anbefalt produkt med kollagen + A vitamin av min hudpleier og startet med akkurat denne du holder i hånden; Skinrepair, for ca 3 mnd siden og er kjempefornøyd. Har mindre tørr hud nå som var plagsomt om vintrene og glød som aldri før! I Japan er dette veldig kjent som effektfullt for huden og veldig vanlig å ta slike tabletter, de er jo som kjent flinke til å passe på huden sin og har “babyhud” hud opp i 70 års alderen. Lykke til med babydrømmen! Har ikke hørt at gravide eller ammende ikke kan ta slike helsekosttabletter, det er de som går på medisiner som bør rådføre seg med lege, da medisinenes kan bli påvirket av hva du spiser med bivirkninger.

    3. 2017 blir deres år, kjære Julianne ❤️
      Nyt livet sammen, veldig mange heier på deg og Ulrik👍
      Tusen takk for alt du deler, det syntes jeg er stort av både Ulrik og deg.
      Jeg vet at dette bidrar til god hjelp for mange.
      ❤️takk og varme klemmer fra Elisabeth❤️

    4. Du er like din uten sminke.❤️ Sånn som jeg har forstått, så deler du Stella med en venninne.. Lurte bare på om det er du som har henne mest?? Det virker sånn.😊 Hun er så søt.💖

    5. Du veit da sikkert, men ver forsiktig med vitamin A når du blir gravid😊 veit ikkje kor mykje vit A da e i dei tablettane, men ein skal vel helst ikkje ha ekstrs tilskudd av da onda graviditet😊

    6. når det står “annonse”, betyr det at du får betalt for å skrive at produktet er bra? er det helt sant og ærlig at du faktisk bruker disse tabelettene?

    7. Hei Julianne! Til å være en blogger med mange lesere og en som tjener mer på bloggen enn en person i en gjennomsnittlig fulltidsjobb, så synes jeg du blogger lite. Hvis du skal opprettholde din posisjon, så vil jeg anbefale deg å legge ned en større innsats i bloggen. Mvh Eva

    8. Hei Julianne.
      Jeg bestilte nå dette produktet, og leste først vilkårene der det sto at man betaler 299,- hver 2 mnd. Da det er for to mnd i hver pakke. MEN etter jeg har bestilt ser jeg at det står at man får en boks hver mnd for 299,-. Hva er rett? 🙂
      Lykke til med babydrømmen nå i det nye året. Krysser fingrene for dere to.
      Klem Marianne

    9. Til Eva; Synes Julianne blogger like mye og nesten mer enn andre toppbloggere. Noen ganger kan det gå dager mellom hver gang Sophie Elise blogger. Så hva er problemet ditt?? Aner vi en smule misunnelse? Hvis du stiller slike krav til andre, får du sette i gang å blogge selv å se hvor langt du kommer!!

    10. Svar til anonym 14.19. Jeg er ikke på noen måte misunnelig eller har noe ønske om å blogge selv. Jeg har en jobb jeg legger ned en betydelig innsats i. Når Julianne har dette som sin eneste jobb, så synes jeg hun tar ganske lett på jobben. Mange av innleggene ser ut til å ha tatt en brøkdel av en vanlig arbidsdag å skrive. Hun har tatt journalistutdanning og dette er levebrødet hennes. Personlig ville jeg stilt høyere krav til meg selv om denne bloggen var jobben min. Jeg leser ikke Sophie Elise sin blogg, men jeg leser en del andre blogger hvor det er helt tydelig at blogginnleggene er bedre gjennomarbeidet. Det var bare et velment råd fra min side.

    11. Kjære anonym kl 14:19. Sophie Elise er også DJ i tillegg til å være blogger..Caroline Berg Eriksen og Mamma til Michelle er vel toppbloggere som virkelig leverer og som i tillegg har mange gjøremål med bla barn. Kan nesten virke som at du kjenner Julianne hehe..

    12. Til Marianne: Hei, håper du får en fin dag i morra og har sove godt da 🙂 Når sånne situasjoner har dukka opp har jeg -RINGT LEVERANDØREN- (kundeservice tlf koster ofte skjorta)…evt. sendt mail og gorklart situasjon. Og evt hva du syns om det, og hvis du er feil informert det. For hvis du er feil informert, så har dem gjort en feil dem må rette opp i, som du ikke ska bli tvunge te å betale for.
      Hvis dem ikke gir seg, og du har rett. Kan man klage te forbrukerrådet.
      Håper det ordner seg for deg! 🙂 Masse lykke te! Også håper jeg dette var te hjelp 🙂

    13. TIL JULIANNE: Jeg syns du har en veldig fin blogg, og lager fine innlegg og bilder te innlegga, også snapp 🙂
      Håper det ordner seg for deg og Ulrik! 🙂 Masse lykke te fra meg, Nina 🙂 Tror du ve blir en super mamma 🙂
      Også syns jeg du svare så bra og ordentlig og ærlig og rolig og klart, selv te dem som sier ikke så fine ting. Men også dem som skrive stygge ting.
      Jeg syns også du virker som en veldig behagelig person å omgås og da også og lese om (bloggen din, syns du skriver bra innlegg på en behagelig måte) med fine bilder 🙂 også er du så ærlig og såååå pen! 🙂
      Hilsen meg som håper du leser denne og blir glad. Ønsker deg og Ulrik masse lykke te med livet generelt og prøvinga og forsøka og babydrømmen 🙂 syns det er gøy og interessant å lese bloggen din og det du skrive 🙂

    14. Anonym: Hehe! Takk for det <3

      Det stemmer at jeg eier henne sammen med en venninne. Naomi, heter hun. Jeg har hatt henne en del i det siste fordi Naomi har jobbet masse med eksamner. Men vi har henne egentlog 50/50 🙂

    15. Anonym: Hei. Når jeg merker innleggene mine med “annonse”, så betyr det at innlegget er skrevet i samarbeid med en annonsør ja. I dette tilfellet Lab Pharma 🙂

      Men jeg anbefaler kun produkter jeg liker og faktisk bruker eller har brukt, som disse tablettene fra Skinrepair. De anbefaler jeg på bakgrunn av at jeg har god erfarinng med dette kosttilskuddet 🙂

      Troverdighet er veldig viktig for meg. Jeg ville derfor aldri løyet eller anbefalt noe jeg ikke liker eller ikke har troen på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg