GRATULERER MED DAGEN, ELSKLING!

For tre år siden møtte jeg den snilleste, kjekkeste og kuleste mannen i mitt liv, selveste Ulrik Kvalheim Nygård. I dag har han bursdag og det skal selvfølgelig feires. Gratulerer så mye med 37-års dagen, elskling. Du fortjener en hel dag som BARE handler om deg, siden resten av dagene i året handler mest om meg.. Hehe!

Feiringen har som dere ser allerede begynt med champagnefrokost, gave og skrapelodd. Nå skal vi snart på afterski i skibaren og skåle mer for den fantastiske ektemannen min som jeg er så stolt av. Heldigvis får jeg god hjelp til å feire han videre med resten av gjengen på Dr. Holms hotell. Det er fordelen ved å ha bursdag på nyttårsaften 😉

Ps. Gaven var et sort slips som Ulrik kanskje skal bruke i kveld, og ett av de 5 skrapeloddene ga faktisk gevinst. Dere kan se skrapingen og summen på mystory (pilotfrue). Ellers vil jeg be dere om å følge bursdagsgutten på Instagram og Snapchat i dag. Han er om mulig like glad i likes og oppmerksomhet som meg, spesielt på bursdagen sin. Dessuten har han lovet meg å være aktiv –> @mrulriknygaard


Hurra for Ulrik!

… Og godt nytt år ♥

5 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen til din kjære! Og masse godt nyttår til dere to, må ønsker og lykke være med dere hele neste år! 🙂 <3

    2. Oi, bursdag på nyttårsafta gitt.😊 Det var sikkert ikke så gøy når han ble 18 og måtte vente til siste dagen i året med og komme inn på uteplasser og ta førerkort.😀 Gratulerer med dagen til Ulrik og godt nyttår begge to.😊 La 2017 bli deres år.❤️

    3. Hipp hipp hurra for Ulrik, han ser veldig hyggelig ut🤗
      Gratulerer så mye, en flott alder. Ung og samtidig voksen.
      Så vil jeg ønske dere begge et riktig godt nytt år 🎉🍾✨🎉
      Takk for spennende blogging i 2016 Julianne. Jeg følger deg også i 2017.
      Nå er det ikke lenge igjen, kos dere på Dr. Holms, nydelig sted 😇 Nå må vi gjøre oss klar for raketter😱
      Nyttårsklem fra Elisabeth 💞🌟💞

    4. Eier dere en av leilighetene i samme bygg som dr.holms? I så fall, har dere eid den lenge? 🙂
      Den ser veldig fin ut!!! 😀
      Må ha vært dyr :O

    5. Gratulerer med dagen til Ulrik på etterskudd 🙂 Og den er så rålekker den leiligheten på Holms. Wish it was me 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg