FRI TILGANG TIL MINE FAVORITTBLADER

Annonse

Hei, fra sofaen! Som dere fikk med dere i går har jeg endelig inntatt juleferiemodus. For meg betyr juleferie hvilepuls, søtsaker og hyggelig tidsfordriv, som julefilmer og godt lesestoff. I og med at jeg nylig fikk muligheten til å prøve Flipp gratis i 30 dager, så har jeg allerede kost meg masse med alle mine favorittblader i julen mellom slagene på ipaden. Jeg har selvfølgelig planer om å utnytte disse “gratisdagene” enda mer nå i romjulen. Kanskje ikke overraskende er bladet “Babydrøm” en ny favoritt hos meg. Bladet for deg som er gravid og for oss som ønsker å bli det ♥

Vil du også prøve Flipp gratis i 30 dager? Registrer deg her og du får i tillegg en spesialpris på 99,- i månedene etter disse 30 dagene gratis dersom du ønsker å fortsette abonnementet (ordinært 129,- i måneden). Abonnerer du på et av Egmont Publishing sine blader fra før? Da blir prisen bare 49,- i månedene etter.

Jeg skal definitivt benytte meg av spesialprisen på 99,- i månedene fremover. Skulle jeg angre meg så kan jeg jo bare si opp abonnementet, ettersom at det ikke er noe bindingstid knyttet til dette tilbudet.


Flipp gir deg tilgang til over 50 av Norges største blader og tegneserier. I tillegg finner du de mest populære bladene fra Sverige og Danmark. Utvalget er utrolig bra. Du kan blant annet lese mine favorittblader som Elle, Det Nye, Shape Up, Her og Nå, Rom 123, Babydrøm og mye mer. Se alle bladene her!

Flipp kan forresten brukes av hele familien. Med kun ett abonnement kan dere være logget på 5 enheter samtidig (mobil eller nettbrett). Det er jo helt genialt, spør du meg. Ulrik og jeg deler derfor “min” bruker her i huset. Vi lånte også ut abonnementet vårt til niesene våre sist gang de var på besøk hos “onkel Ulrik” og “tante Julianne”. Da var det tegneseriene “Frost” og “Violetta” som gjaldt. Hehe!

Jeg vil også tipse dere som planlegger bryllup eller skal i bryllup i nærmeste fremtid om magasinet “Ditt Bryllup”. Her kan du hente MYE god inspirasjon som både brud, gjest og ikke minst forlover. Jeg skal jo være forlover i bryllupet til min beste venninne i februar. Derfor er alle detaljer rundt bryllup fortsatt veldig interessant for meg ♥

SLIK BLIR DU ABONNENT PÅ FLIPP:

1. Registrer deg på flipp.no HER

2. Last ned appen

3. Logg deg inn og les i vei

Ps. Du må klikke deg inn via mine lenker i dette innlegget for å få denne spesialprisen.

Ønsker dere en fortsatt fin romjul!

5 kommentarer

Siste innlegg