NÅ SNAKKER VI JULEFERIE

Åh, for en herlig og avslappende dag. Jeg føler meg endelig uthvilt og har ingen verdens grunn til å stresse noe mer I ÅR. Hvor deilig er ikke det? Hehe! Nå snakker vi juleferie, dere. Den skal nytes videre her hjemme i noen dager til, før vi reiser oppover til Geilo på nyttårsaften. Det er mulig at vi skal ha med oss et vennepar til fjellet denne gangen og ta nyttårsmiddagen sammen i restauranten på Dr. Holms. Men verken Ulrik eller jeg har vært helt i hundre de siste dagene, så det skal bli godt å bare være oss to litt først nå, ligge på sofaen og ta det helt med ro. Ulrik har hatt det verst, stakkar. Jeg krysser fingrene for at han snart blir frisk. Hvis ikke blir vi bare hjemme i Oslo på nyttårsaften. Noen rolige dager blir det fremover uansett. Heldigvis har vi kjøkkenet fullt av julekaker, brente mandler, julegodteri, julepålegg og masse annet digg som vi “må” spise opp snart, så vi trenger egentlig ikke forlate huset om vi ikke vil. Hehe!

Tidligere i dag så tok jeg meg forresten et langt bad med det nye detox badesaltet mitt som jeg kjøpte før jul. Herlighet, så dum jeg er som ikke gjør dette oftere. Det er kanskje det deiligste og mest avslappende jeg gjør. Et luksuriøst avbrekk som ikke koster noenting, forutsatt at du har et badekar da. Året 2017 skal jeg definitivt bruke badekaret mitt oftere. Det er jo bare trist at det blir brukt så lite, spesielt siden jeg liker det så godt og det gir meg så mye. Jaja. Nok om det. I kveld står taco på menyen. Nå er jeg er lei av både ribbe og pinnekjøtt. Men taco, mine damer og herrer.. Nei, det blir jeg ALDRI lei ♥

Håper dere koser dere like mye med juleferie som meg. Nå skal vi snurre film. Snakkes!



 

9 kommentarer
    1. Ser utrolig deilig ut 🙂 Savner badekar, og det er noe vi ser etter på vårt søkende etter større leilighet nå. Vi skal kjøpe noe større , så vi får plass til gjesterom eller (barn) . Ser ut som dere har hatt en koselig jul og håper resten av romjulen blir fin også 🙂 kos dere videre ❤️

    2. Ser skikkelig deilig ut, men nyyyt badekarret ditt alt du kan NÅ. Når du blir gravid (som jeg jo håper er snart) så er det ikke anbefalt å bade i over 32 grader, og badekarvann på 32 grader er litt kjipt…

    3. så deilig med badekar, nyt hvert minutt du kan slappe av og nyte tiden :)! hva har du som drikke,så fristende ut 🙂

    4. Jeg er også veldig fan av badekar 🙂 men husk at du ikke kan bade hvis du blir gravid. Eller du kan bade, men ikke i varmt vann 🙂

    5. Uff da, så mye misvisende informasjon det er rundt graviditet og alt man kan – og ikke kan gjøre. Selvfølgelig kan man bade når man er gravid! Både i badekar, boblebad, hav og sjø. Du lever jo tilnærmet lik slik du lever når du ikke er gravid. Jeg tror på det og leve så normalt som mulig, ikke overanalysere eller bli hysterisk bare fordi man er gravid. Det beste jeg visste da jeg var gravid, var å komme hjem fra jobb og slenge meg selv oppi badekaret og med kokosolje og bare nyyyyyte bulen på magen 🙂

    6. Bad i vei.
      De tilbyr jo til og med badekar på sykehuset ved fødsel. Men de lagde til badevann på 37 grader, samme temp som fosteret har svømt rundt i 9 måneder.

    7. Dere over her må ikke rette på riktig informasjon? Det er ikke anbefalt for gravide å bade i for varmt vann som bobblebad og badstu også. Dette er det norske helsemyndigheter som anbefaler så jeg ville heller hørt på de enn random folk her i kommentarfeltet Julianne:) Jeg vil tro du vil ta alle forholdsregler du kan iaf:) God jul videre til deg og dine:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg