VIDEOBLOGG: SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

 
 
 
23 kommentarer
    1. For en fin figur du gjør i videobloggen!Gøy at du varierer litt på bloggen med tekst og video!Synes du er modig på alle måter!Ha en riktig god jul:)

    2. Så fin video! 🙂 Du er så søt! Og du imponerer med svaret ditt på det usaklige spørsmålet – du hadde ikke trengt å ta det med engang, men velger å svare og svarer så fint 👏🏻 Du virker så bra! 🙂

    3. Vet du at Ulrik legger til folk han ikke kjenner på snap? Jeg la han til på snap når dere var i Trondheim for å følge dere der. En dag eller to senere fikk jeg varsel om at han hadde lagt meg til.

    4. Hvordan takler du at Ulrik snakker med andre jenter? Min venninne snakket med han for ett par uker siden på snap, han fortalte blant annet om en eks kjæreste fra Ukraina/Russland.. Er du fortrolig med dette?

    5. Kjempefin videoblogg! Artig med litt variasjon på innleggene.😊
      Og enig i at du ikke nødvendigvis trenger å skrive om krig og elendighet. Det står nok av det på andre nettsteder – jeg klikker meg inn på bloggen din fordi jeg vil lese hva du har drevet med 😊

    6. Ja! Du svarte godt på spørsmålene. Mange dumme spørsmål. Misunnelse vil alltid finnes og snike seg frem – ikke bry deg!

    7. Jeg har lest bloggen din en stund og følt at du har vært litt “overfladisk”, men etter å ha sett denne filmen fikk jeg et helt annet inntrykk! Har aldri tvilt på at du er en hyggelig person, men jeg fikk virkelig et større bilde av utstrålingen og personligheten din, og du imponerer. Hele deg virker utrolig bra og det er ikke rart du inspirerer mange!
      Ha en fin tid fremover! <3

    8. Så flotte og gode svar! 🙂 eg leser blogger for å rømme til frå kvardagen (nesten som å lese ei bok), så hadde du byrja med nyhetssaker kvar dag so hadde eg nok slutta å lese 😌 Det e masse grusomt og vondt i verden, vi ser det og høyre det uansett kor vi snur oss, men vi treng og ein pause av og til, ein pause til å dra pusten og slappe av litt. Eg kjenner meg som eit egoistisk menneske til tider fordi eg ikkje orkar nyheter 24/7, eg veit kva som skjer – og eg føle det, så sterkt at om eg aldri hadde fått lov å få en pause så trur eg det hadde rabla for meg. Vi treng håp, vi treng latter og vi treng i-lands problem.. takk for at du lar oss få ta del i din kvardag 💕 Eg heia på dokke to. God jul ! 🙂

    9. Hei:)
      Hva synes du og ulrik om hendelsen som adam saleh opplevde? Hva hadde ulik gjort om han var kapteinen?
      Hilsen jente 18😊

    10. Hahahahaha, må bare le av de to øverste komentarene som TYDELIG er for å gjøre deg sjalu rundt Ulrik 😂
      Bortsett fra det så synes jeg det er kjempe kult at du legger ut video om svar på spørsmål 😄

    11. Som flere over her skriver, du gjør en meget flott figur på videobloggen, Julianne! 🙂 Og jeg ble så glad da du svarte så godt på spørsmålet om rik/ligningen. Det var rett og slett et så altfor teit spørsmål. Det er helt opplagt et lite troll som har skrevet det. Et lite troll som tror han/hun er smart som sjekker “ligningen” deres, og innbiller seg at den er en fasit på deres økonomisk situasjon og dermed skal heve seg over dere ved å påpeke slike “sannheter”. Alle som vet bittelitt om skatt og ligning, vet at de få opplysningene som deles på skattelistene ikke nødvendigvis gir riktig bilde av inntekt eller formuesforhold. Og sånn bør det være. Rik på penger eller ei, dere er flotte, gode mennesker. Ønsker dere en god jul og et godt nytt år 🙂

    12. Linn: 😂😂😂 ta deg en pepperkake, drikk litt gløgg og pust med magen. Sender en klem for du har det nok ikke helt bra. (PS. Ingeborg har rett ang likningen…og uansett Who Cares??!)

    13. siste spørsmålet var helt tullete, en som åpenbart prøver å sette deg i dårlig lys.. det fungerte ikke:)

    14. Linn: Det eneste du oppnår ved å skrive slike kommentarer er å vise at du mangler kunnskap om 1) skatt og 2) hvordan man oppfører seg. Til din informasjon er jeg skattejurist, og har i tillegg tre års studier med økonomi på toppen. Så jo, jeg vet hva jeg snakker om 😉

    15. Hva syns du om at mannen din liker bilder av andre jenter på instagram? Jeg la merke til at han likte en puppeselfie til en eller annen som het Ida. Jeg hadde ikke likt det om det var min kjæreste og lurer på hva du mener?

    16. Du er så skjønn, Julianne! Blir alltid så glad av å se deg på film!
      Må bare kommentere, når du har video, haha :p
      God Jul fra fast leser <3

    17. Må le av “Camilla, Linn og Lene” samme person tro? Som prøver å få Julianne til og bli sjalu eller mistenksom. Noe jeg er rimelig sikker på at hun ikke blir, men heller rister oppgitt på hodet over så dumme innlegg. Og Linn sitt innlegg mot Ingeborg er jo virkelig utrolig 😂 Ønsker deg Julianne med familie en riktig så god Jul og til alle hennes lesere selvfølgelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg