MEG UTEN EXTENSIONS!

Behandlingen er sponset

Hei fra frisørstolen! Her har jeg sittet siden klokken 14 og har ennå noen timer igjen før jeg er ferdig. Det var virkelig på tide med “juleklippen” i dag, som jeg kaller det. Nå skal det litt mer til enn bare en liten klipp på meg for at jeg skal føle meg fresh, men dere skjønner hva jeg mener. Hehe! Her må vi av med gammelt extension, vaske ut limrester, tørke håret, stripe håret, vaske håret, tørke håret igjen, klippe håret mitt, sette i nytt extension og klippe til extensionet. Alt dette er det flinkeste og godeste @mariadimitrov på Head frisør i Hegdehausveien som sørger for.

Maria har faktisk hatt ansvar for håret mitt nå i over et år. Jeg begynte å gå til Maria i oktober i fjor. Da var det bryllupet til Ulrik og meg i februar som stod i fokus. Nå er det en litt mer voksen jente som sitter her i stolen og ønsker seg en fresh “mamma look”. Jeg vet at jeg er i trygge hender, så jeg lar henne bestemme alt. Det er tross alt hun som kan dette.

På bildene under ser dere meg forresten HELT UTEN extension! Litt sykt egentlig. Jeg tør nesten aldri å vise meg uten. Det har bare blitt en greie. Men etter at Maria klippet meg kort sist gang, så har heldigvis håret mitt blitt litt tykkere og sunnere. Hun mener at jeg en dag kan og bør slutte med extensions, men jeg er som dere vet avhengig av håret fra Luxushair for tykkelsen sin del 🙂

Etter at vi er ferdige i salongen skal vi ut og spise på Dinner i Karl Johan. Vi må jo ha julebord vi også, som alle andre. Hehe! Dessuten så fikk vi begge utrolig lyst på crispy duck i dag, så det må det bare bli. Yum!

Håper du som leser har hatt en fin søndag! Vi skrives og snappes. Jeg skal vise dere resultatet av denne frisørtimen på bloggen i morgen eller tirsdag. For dere som vil se resultatet allerede i dag kan følge med på Snapchat –> pilotfrue

Ps. Jeg er mye flinkere til å svare på spørsmål på Snapchat enn her på bloggen!

139 kommentarer
    1. Hei vakre! Klipper eller skjærer frisøren dine extensionsene dine? Kommer det innlegg om dine hårrutiner og produkter snart? God førjulstid 🙂

    2. Hei, jeg har nettopp begynt å lese bloggen din og synes du har en bra blogg. Ser at du skriver mye om graviditet og barn. Leste at du tatt test og noe sånt, så lurer på om du ikke kan får barn uten noe medisinsk hjelp? Dette var ikke vondt eller frekt ment, men siden du skriver en god del om barn på bloggen og jeg som er en ny leser skjønner ikke mye av det.
      Håper at du ikke blir såret av spørsmålet mitt

    3. Du er helt nydelig uten extensions, jeg syns virkelig ikke du trenger dem! Skjønner det er en vanesak, men jeg syns bare du kler “naturlig” hår mye bedre 😀 Klem <3

    4. Hei Pilotfrue! Du er vanvittig nydelig, men det er en ting jeg lurer på.. Har du noengang vurdert å ha sideskill? Jeg tror det hadde kledd ansiktet ditt så helt utrolig godt!

    5. Hei! Du er kjempefin uten! Akkurat vent meg til å gå uten her, etter 10 år med extentions. Veldig rart til å begynne med, men trives så mye bedre med å ikke ha det! Masse lykke til i morgen, krysser fingrene for at alt går bra!!

    6. Du kan trygt droppe extensions, synes ansiktet ditt kom tydeligere frem uten! Fin både med og uten. Uansett, ville bare ønske deg lykke til i morgen! Håper virkelig spiren sitter! Hvis d ikke går, har du jo ett par gullegg liggende her i Trondheim som venter på en trygg og varm livmor!

    7. Hei, må bare si at du er kjempe fin uten extensions og. Men kjenner til avhengigheten. Var selv avhengig av extensions i hvertfall 5 år. Har du prøvd bison shampoo for hårtap? Den funket for meg, og jeg Jar fått mye tykkere hår ved bruk av den. Så nå gjør jeg ingenting med håret mitt uten å klippe det så klart 👍 Lykke til med testen idag! Krysser fingrene 🙏

    8. Hei du er kjempe fin uten extension Ser mye mer naturlig ut.Den eneste forskjellen er at med extension ser det mer “ullete “ut også er det superekkelt og ta i for partner. 😜

    9. Enig med de over her, du har veldig fint naturlig hår 🙂 Tror også du hadde kledd halvland bob med sideskill 🙂 Lykke til med test i dag (som du antakeligvis har tatt allerede…).

    10. Nå venter jeg spent og krysser fingere for deg!! Håper vi får vite det snart og testen er positiv!! 😀

    11. morsomt at du prøver å være frekk, også presterer du å skrive “PÅ frisøren”.
      Hahah, bra jobba du som posta kl 03:59!

    12. Du var nydelig uten extensions! Hvis du ønsker at det nye håret som vokser ut skal bli sunt og og sterkt burde du ta HairCare som er hårvitaminer jeg tar og som hjelper på hårveksten. Jeg har brukt det nå i 6 mnd minst og mister mindre hår og det som vokser ut er sterkere og blankere mer vitalt i stedet for tørt og porøst.

    13. Enig med den over her som sa at trekkene i ansiktet ditt blir mye mer definert uten det ekstra volumet 🙂 synes du er kjempefin med ditt naturlige hår!

    14. Du er jo supersøt uten extentions! Men jeg skjønner absolutt greia og du er såklart veldig fin med også 🙂 Jeg har fått lest litt om at dere prøver å få barn og at du skal ta den nervepirrende testen idag. For litt over et år siden satt jeg med den samme spente følelsen, den er virkelig noe for seg selv! Hehe. Ønsker deg masse lykke til!

    15. Hm… ingen nye innleggg…. Håper testen er positiv, men magefølelsen min sier noe annet… Hvis testen er/var positiv så hadde det vel allrede kommet innlegg allerede….
      Tenker på deg og Ulrik. Krysser alt jeg har for dere nå… Vær så snill og la det komme positive nyheter… Mange gode klemmer til dere to❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    16. Hei Julianne, håper det går bra med deg. Tror vi er en herskare av heiagjengere som er spente på resultatet i dag. Vil bare si at uansett om testen ble negativ eller positiv så er det så mange der ute (inkl meg selv) som setter så stor pris på at dere deler både opp og nedturer. Du og Ulrik er en veldig sterk enhet 🙂 heia dere😚

    17. Er såååååååå spent på resultatet av testen idag!
      Håper så inderlig at testen var positiv! <3

    18. Lykke til med testingen i dag! Håpe dere får positive svar. Selv om det ikke skal gå denne gang, har du jo flere egg liggende klare for innsett i Trondheim. Rekner med det sikkert ikke bli lett om prøven er negativ, men en dag vil deres ønske om å bli foreldre innfritt! Er spendt på deres vegne, kan innrømme at jeg har litt sommerfugler i magen. Lykke, lykke, lykke til 😘

    19. Ååå er så spent at jeg sjekker bloggen flere ganger til dagen..
      Håper så utrolig myyye at testen ble positiv, for det fortjener dere😀
      Ser at noen andre har nevnt det samme, men jeg har også dårlig magefølelse.. Tenker at om den hadde vært positiv så hadde du sikkert oppdatert instagram, snap eller bloggen til nå? Med det positive svaret?..
      Off nei, dette er spennende! Håper virkelig at magefølelsen min ikke stemmer.. Og at testen lyste to røde streker idag! Håpe, håpe, håpe!
      Hvis ikke har dere heldigvis flere egg på frys i Trondheim, så dere har mange flere muligheter. Men hååååper sånn at du er gravid nå <3

    20. Har sjekket instagram og bloggen din jevnt og trutt i hele dag.. så spendt ang testen. Ikke hold oss mer på pinebenken nå.. Om testen var negativ så husk at du har flere forsøk. Det ordner seg til slutt for dere..det er jeg 100% sikker på.. storklem <3

    21. Veldig spent på resultatet! Krysser alt jeg har for at dere fikk verdens beste førjulsgave idag 🙂

    22. Veldig spent på hvordan det har gått i dag.. siden det drar ut veldig med et innlegg har jeg litt dårlig magefølelse, men håper jeg tar feil:) har hatt på følelsen at du er gravid hele veien..
      Heier på dere uansett resultat!! Vet så altfor godt hvordan det er med negative tester og gjentatte nedturer.. men jeg vet også hvor fantastisk det føles når det endelig klaffer;);) så skulle testen være negativ denne gangen håper jeg dere klarer å se fremover, og vit at en dag vil den bli positiv:)

    23. ÅÅÅ, jeg er sppå spent på hvordan det har gått i dag!!!
      Jeg forstår hvor mye dere har ønsket dere en positiv test, og krysser virkelig fingre og tær for dere <3<3<3

    24. Håper så inderlig for dere ❤️❤️ Men har en dårlig magefølelse . Du er så stille idag. Ingenting og høre noen sted . Fortell oss kjøre du🙏

    25. Jeg håper så inderlig at dere feirer en positiv test, og at dere (dessverre) har glemt å oppdatere oss som venter spent.
      Men, om testen er negativ, så forstår jeg at dere vil bruke litt tid sammen, bare dere to.. for den skuffelsen er ikke alltid like lett å takle, selvom man tror det skal “gå bra”.
      Krysser fingrene og heier på dere 🍀💕

    26. Skal ærlig innrømme at jeg ikke var den største fan av bloggen din da jeg først oppdaget den, men du har virkelig klart å helomvende meg, Julianne! Din åpenhet er beundringsverdig og du er sterkere enn du aner. Har tenkt på deg (dere) i hele dag og oppdatert Instagram ved hver mulighet i håp om en positiv test. Sender dere masse positiv energi og håper på det aller, aller beste! <3 Stor klem

    27. Uansett om testen er positiv eller negativ skal vel de nærmeste få vite det først! Det skal fordøyes også! Nå må vi være tålmodige 🙂 Julianne deler resultatet når hun er klar for det.

    28. Hei Julianne.
      Jeg må innrømme at jeg har klikket meg inn hos deg flere ganger ila. dagen med håp om å se positive nyheter. Mannen og jeg må etterhvert gjennom samme prosess Om dere, og det hadde vært så godt å se at det gikk fint med dere. Takk for åpenheten din, selv om det sikkert gjør vondt, er det en utrolig støtte for oss som skal gå samme vei senere. Jeg kan relatere til følelsene dine, og håper så inderlig du får det svaret du ønsker idag. Lykke til 💚

    29. Håper du har fått en fin test i dag, Julianne <3 hvis ikke så er det gjerne bare en måned til du sitter med en positiv test! Ikke mist motet ! Krysser fingrene for deg. Selv er jeg i prøveperiode 17 og skal teste på fredag. Hvis ikke det går nå så blir det prøverør i januar 🙂

    30. Hei Julianne! Må innrømme at jeg aldri har kommentert på bloggen din før, men i dag har jeg fulgt jevnlig med på bloggen din og andre sosialemedier på deg. Håper på det beste og at du fikk en positiv graviditetstest. Hvis ikke så betyr det ikke at dere aldri vil ha barn, men at dere må gi det er forsøk til. Heier veldig på dere og håper på oppdatering snart. Klem

    31. Hei! Er dessverre sånn at ikke alle prøverør går. Vært igjennom det også jeg. Vi skjønner alle nå at testen i dag var negativ. Trist, men sånn er det. Det kommer heldigvis flere forsøk.

    32. Får dere ikke ut av tankene mine. Har tenkt på dere i hele dag. Ååå måtte alt gå bra🙏🏽 Vi står i lag med dere alle leserne dine Julianne. Vi håper, drømmer og ønsker at det skal gå bra.❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    33. Liv: Kan jo hende den var positiv, men at de helst vil dele det med de nærmeste først, sånn at de slipper å få vite det på en blogg. Krysser fingrene for at det er forklaringen ihvertfall <3

    34. Har tenkt masse på dere i dag <3 håper det gikk bra! Hvis ikke, så har dere flere fine egg som venter på dere. Klem

    35. Har aldri kommentert før, men nå fikk jeg lyst!
      Er så spent på resultatet idag!💕Har sjekket bloggen og insta flere ganger hehe! 🙏🏻Ville også bare si at jeg synes det er utrolig sterkt av dere å dele denne reisen med oss. Jeg og samboern min prøver også å bli gravide👶🏻 Har prøvd siden august men desverre ingen ting enda… Heier masse på dere!!👏🏻☺️

    36. Hun har jo skrevet at de vil dele med de nærmeste og fordøye nyheten før de deler i sosiale medier. Det er fullt forståelig og det trenger ikke å være er dårlig tegn at hun ikke har oppdatert ennå.

    37. Ønsker så sterkt for dere at svaret er positiv! Sender dere gode tanker uansett hva testen viste. Ta vare på hverandre uansett hvilken vei det gikk <3

    38. Hun har jo sagt at hvis den er positiv skal de ha gleden av den først bare de, så fortelle til familien og venner, for så å fortelle det videre på de ulike plattformene som hun har sagt flere ganger!
      Håper testen er positiv ♥️

    39. trykket på oppdater knappen 15 ganger i dag, er så spent! Går det ikke veien i dag, går det veien neste gang <3

    40. Kommentaren din Liv, og dere med dårlig magefølelse: hold de følelsene for dere selv! Har dere ikke noe godt å si så la vær. Masse lykke til dere Julianne, ønskebarnet kommer 🙂

    41. Krysser fingrene for at det var en positiv test i dag, og at dere har vært travle med å informere både familie og nære venner 🙂

    42. Klarer ikke vente lenger! I dag har vært så spesiell dag!
      Har vært så spent i hele dag. Føler nesten dette omhandler
      meg! Vær så snill- dele dele ❤️

    43. Du er så innmari lett forutsigbar 😜 Visste hele tiden at ikke at kom til å oppdatere idag – sånn får man klikk av vettu

    44. Slenger meg på her 😉 Skjønner at du ønsker å dele resultatet når tiden er inne. Mange klemmer fra meg 🙂

    45. Selvsagt må Julianne draaaaa den ut for alle oss som følger henne.. kommer sikkert ikke noe før i morgen., alt for å få en leser til å klikke seg inn så mange ganger som mulig.. money talks 😉 business selvsagt, dette prøveprosjektet

    46. Kjære Julianne og Ulrik, jeg håper så inderlig dere får verdens fineste førjulsgave med en positiv test idag! Har oppdatert bloggen og insta sikkert 40 ganger idag for å få med meg nyheten, dette er så spennende👶🏼💞 masse lykke til videre på ferden!!

    47. Åhhh nå er jeg veldig spent på deres vegne !
      Jeg håper det ble en positiv test i dag 😍 men jeg har som noen andre skrevet her også en magefølelse på at det er negativ resultat.. 😢 Håper virkelig ikke det! Men! Hvis det viser seg å være det, så må du absolutt ikke gi opp. Tøft av meg å si som ikke har vært igjennom prøverør. Men dette er noe du har så lyst til. Og det skal jammen meg skje! Heier på deg ❤❤❤

    48. Hvis du har fått en positiv test synes jeg det er utrolig dårlig gjort av deg å dra den ut på denne måten for å få mest mulig klikk. Da vet jeg ikke om jeg er så interessert i å følge deg lenger. Men hvis den er negativ forstår jeg deg.. men noen sitter vel å godtar alle disse kommentarene så da burde du vel hatt tid til å gi et pip fra deg?

    49. Jeg heier virkelig på dere Julianne og Ulrik! Men mtp at du har gjort dette til en del ab bloggen din så synes jeg du skulle gitt leserne en annen dato mtp enten positiv eller negativ test. Dette generer klikk utav en annen verden fordi alle visste at du skulle teste deg Idag. Utenom det så er jeg fan av bloggen , og av deg og håper dette gikk veien 😊

    50. Jeg er virkelig ikke den som orker å bry meg om haters, men nå klarer jeg ikke la være… Dere som sier hun ikke deler det slik at hun skal få mere klikk og penger. Har dere tenkt på at dere har INGEN rett til å kreve å få vite noe?
      Har dere tenkt at man kan reagere annerledes enn man trodde? Uansett om testen er positiv eller ikke. Om den er positiv, kanskje ønsker de å ha den lille nyheten for seg selv og familien en liten stund?
      Å om den var negativ, kanskje ønsker de også å ha det for seg selv en liten stund?
      Kjenner det koker over! SKJERP DERE!
      Julianne vil dele når hun er klar <3
      Synes du er utrolig tøff Julianne som deler dette med oss <3
      Stor klem til dere begge, dere er fantastiske 🙂 <3

    51. Herregud, så mange idioter i kommentarfeltet i dag. Greit at man føler en slags spesiell form for vennskap ovenfor disse bloggerne, men jeg tror da virkelig ikke vi går under kategorien “hennes nærmeste”. Så ti stille alle nett-troll, og la Julianne fordøye nyheten med familie og venner, før det kommer stormende ut i sosiale medier. Når hele Norge sitter og oppdaterer hele dagen for å vite nyheten, er det klart der er overveldende å skulle dele det. Positiv test eller ei. Å anklage noen for å bruke sitt eget barn kun for klikk på bloggen syntes jeg virkelig er stygt. Skam dere.

    52. Mange sier ang magefølelsen, dette er et veldig lengtet barn fra begge av dem.
      Om den nå er posetiv så er det en selvfølge dem ønsker og feire dette dem sammen med familie. Når dem har vært gjennom det dem har, jeg har selv sjekket alt jeg kan i dag.
      Men noe må fordøyes uten at det skal ut til andre først.
      Lykke til 🙂

    53. Så utrolig umoralsk og kynisk av deg og bruke denne barnløsheten din for alt det er verdt. Å karre seg oppover på topplista for alt det er verdt ved å ikke fortelle leserne det du har lovet, kun for en pott med penger? Denne barnedrømmen bør kanskje bli en drøm.

    54. Kjære Julianne og Ulrik.
      Som leser er jeg veldig spent på resultatet deres. Men siden det ikke har kommet en oppdatering, så frykter jeg det verste. Dere har hverandre og mange lesere som er med dere i sorgen om det ikke gikk veien. Selv om det ikke gikk denne gangen, så vet dere ikke hva som vil skje ved neste forsøk.
      Heier på dere og vit at vi gråter med dere og feirer med dere den dagen det går bra❤️❤️
      Masse lykke til og takk for at dere deler.
      ❤️

    55. Jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk! Krysser fingre og tær for deres del! Håper dere deler i løpet av kvelden!

    56. Ufattelig spent på resultatet idag på graviditets-testen!!❤️❤️
      Er her for deg uansett om det er positivt eller ikke. satser på positivt!!!😃😃😃

    57. Er så spent på testen! Siden du ikke har skrevet noe tenker jeg at det er et dårlig tegn, men det trenger ikke å bety at dere ikke vil klare det neste gang <3 om så ikke neste gang sies det jo at alle gode ting er tre <3 <3 <3 Uansett resultat virker det som du og ulrik har en utrolig fin støtte i hverandre, det må dere huske å sette pris på i denne tiden <3 stå på videre

    58. HERLIGHET “Mari 21:58” og de 2 siste anonyme i kommentarfeltet (som sikkert er samme person…) WTF? Hvis du hadde vært litt eldre enn 13 år, så hadde du forstått at et BARN ikke er en click bait.
      Blir i så dårlig humør av mennesker som deg; ingen forståelse av det voksne liv, ei heller av empati og medmenneskelighet.
      Julianne trenger tid til å ta inn resultatet hun fikk i går. Postiv eller negativ, begge to er et stort sjokk. Vis du hadde vært LITT eldre, så hadde hjernen din forstått hvorfor hun venter med å dele.
      Herlighet. Blir så flau av sånne folk.

    59. Til Mari. Hvordan kan du være så frekk og kalle dette for business? At et fint par som Julianne og Ulrik gjør det de kan, absolutt ikke sponset, for å få ta del i ett av livets største gaver er ikke business. Om du var i denne situasjonen hadde du kastet deg over PC og mobil og oppdatert alt av sosiale medier at du har en positiv eller negativ test? Det tviler jeg på. Hun skrev i ett tidligere innlegg at hun kom til å dele det med familie og nærmeste venner først, og ikke minst, fordøye resultatet, positivt eller negativt. Kan du ikke bare være håpefull på deres vegne istedet for å kalle det for en business? Ingen som tvinger deg til å klikke inn her. Sjekk nettavisen istedet, de lager nok en artikkel om det når resultatet blir postet på instagram/blogg.
      Masse lykke til, Julianne og Ulrik! Krysser fingrene for dere i denne spennende tiden!

    60. Jeg blåser i om norn av dere synes jeg er en idiot. Julianne er den smarteste av oss. Hun kan le hele veien til banken i dag, som dere kan se på topplista. Dette er selvsagt 100 prosent bevisst fra julianne, og noe annet blir bare hyklerisk å si. Jeg har ikke kritisert henne for å ønske å dra penger ut av dette prosjektet, men mer for dobbeltmoralismen ved å si hun ikke gjør det, og spiller dummere enn hun er. Alle skjønner hun har testa for lengst, lenge før mandag, og at dette bare er er uthaling av en nyhet for pengenes skyld. Hadde gjort det samme selv!!!

    61. Kine, du er en dust! Slit deg vekk fra bloggen hennes da om du irriterer deg så innmari… ingen tvinger deg til å følge denne bloggen. Hvorfor gidder du bry deg egentlig? Æsj, blir så lei sånne patetiske nettroll som ikke klarer å gjøre annet enn å spy ut galle 🙂 … Har du ikke noe konstruktivt å komme med så finn en annet sted å legge igjen spamen din. Å si at det kanskje burde forbli en drøm er jo så ondskapsfullt og smålig at du skulle hatt en lusing!
      Gjelder resten av nettrollene også. Jeg er superspent jeg også, men blir ikke sur av at det går en ekstra dag…det er ikke snakk om hva som helst her, men noe fullstendig livsforandrende. Jøss altså. Get a life.

    62. Kjenner jeg blir flau på enkeltes vegne her. Jenta må da selv få bestemme når hun vil dele ting og tang. Jeg synes det er flott at hun tør og dele noe så privat som det er og få barn😊

    63. Sier seg vel selv at dette er greit å tjene litt ekstra penger på. Det har vel Julianne selv bekreftet flere ganger! Hun lever av å blogge, dette er jobben hennes. Akkurat som din og min. Unn hun den bonusen davel, slutt å vær så jævla misunnelige på at andre lykkes med hva de gjør.. herregud! Det er jo bare å la være å gå inn her det, ikke verre.
      Håper og krysser alt jeg har for dere, Julianne og Ulrik ❤️👪💙

    64. Cvit: Selvfølgelig blir det gjort på denne måten for å skaffe klikk og besøk. Hun kunne sagt at resultatet ville deles senere i uka, dersom hun og Ulrik ville ha noen dager med resultatet for seg selv. Hun har skrevet at testen tas på mandag og lagt opp til at resultatet skulle deles samme dag.. hun er ikke dum, selvfølgelig vil hun passe på å tjene penger når hun kan, og dette er garantert gjort på en meget bevisst måte.

    65. Jeg er sjelden en som pleier å kommentere på blogger, og enda sjeldnere leser jeg kommentarene. Men nå har jeg lest gjennom kommentarfeltet ditt, og jeg er overrasket over alt folk kan få seg til å si! Jeg startet med å lese bloggen din, en måned før prosjektet prøverør startet. For hver gang jeg klikker inn på bloggen, blir jeg bare mer og mer glad i å lese om det du skriver.
      Uansett utfall at testen er det viktig at dere fokuserer på dere selv nå, det må være slik at du blogger når du ønsker! Jeg er sikker på at oppturene og nedturene du har delt, har truffet mange – og jeg er sikker på at det er folk som har vanskeligheter for å innrømme det, men med den åpenheten dere gir så setter dere perspektivet på en helt annen plass, noe jeg vil tro gjør det lettere for andre. Selv om det er tøft å gå gjennom en slik periode som dette, er jeg sikker på at forholdet deres vil bli sterkere. Jeg elsker at du er så åpen, det gjør at jeg også ønsker å bli mer åpen om ting – det gjelder i denne situasjonen andre ting, men etter å ha lest bloggen din får jeg et helt annet syn på det. Det er utrolig å se hvor mange som er spente på resultatet, som støtter dere og samtidig setter pris på åpenheten, dessverre finnes det noen anonyme som velger å sette et negativt lys på det du skriver. Jeg håper at du og Ulrik fokusere på det positive, og tar en ting om gangen, og står sammen om dette.
      Til tross for negativiteten du nå får, håper jeg at du trosser de anonyme sjelene som kommer meg negative kommentarer og fortsetter å være åpen. Jeg setter pris på at du/dere er så åpen, bloggen blir mye kjekkere å lese og det blir ikke bare delt det positive.
      Jeg krysser fingrene for at det har gått veien for dere – hvis ikke må dere ikke gi opp! Og jeg håper at du fortsetter å dele like mye med oss lesere, jeg setter pris på det! De som kommenterer negativt klikker inn på bloggen din av en grunn – hvis de vil kommentere på ditt liv, la de gjøre det – men hvis dem at du ikke henger deg opp i det.
      Jeg håper dere har det bra, at dere tar vare på hverandre! De siste bildene du har lagt ut – du gløder!
      Har kanskje formulert meg feil, kanskje virker det rart at jeg bruker tid på å kommentere dette – intensjonen MIN er å vise at jeg setter pris på at dere er så åpne, dere er ikke alene om å gå gjennom denne prosessen. STÅ PÅ!
      – jente, 19

    66. Skjønner godt at du trenger tid til å fordøye resultatet julianne..men du har vært åpen hele veien ang prøverør osv og lovte leserne dine å fortelle resultatet på mandag uavhengig hva det ble til og da synes jeg du burde holde det du lovet.. skjønner godt at dette er tøft om det ikke ble positiv test og at dette er vanskelig nå,men husk at du kommer til å lykkes til slutt.. det er jeg helt sikker på <3 klem til deg.

    67. Ærlig talt til både Kine og Mari her!!! det er LOV å bruke hodet, og tenke seg om to ganger før man poster en kommentar. Julianne har ikke skrevet noen ting om at hun kom til å oppdatere i går! Hun skrev at testen skulle tas i går, og var den positiv skulle nyheten deles med familie og venner og fordøyes før de oppdaterer både blogg og sosiale medier. Det er ikke dermed sagt at oppdateringen kommer samme dag!! Uansett hva testen viser har jeg full forståelse for at Julianne ikke hiver seg på bloggen med en gang, selv om bloggen er jobben hennes så er ikke jobben alt, hverken for Julianne eller noe andre i arbeidslivet! Og vist det plaget så himla mye at hun klatrer på listen og “ler hele veien til banken” så kunne dere vel kanskje selv latt vær å klikke inn her da, dere begge hjelper henne både oppover på listen og på vei til banken så snurp fint igjen om det ikke kan komme noe positivt utav munnen på dere! Det er bare trist at slike kommentarer er det som skal møte Julianne og Ulrik nå, enten det er positive eller negative nyheter som kommer etterhvert.!
      Kjære Julianne og Ulirk 🙂
      Ta den tiden dere trenger uansett hva resultatet er 🙂 Jeg håper dere er i lykkerus, og vist ikke vil den lykkerusen komme tilslutt en gang, det er jeg helt sikker på 🙂

    68. Så på instagram kontoen nå at resultatet var negativt! Så leit å høre! Heier på dere, så håper på at neste forsøk går bra!

    69. Håper virkelig du kan se vekk ifra alle negative kommentarene over, og klarer å nyte resultatet hvis det blir positivt 🙂 -Hvis ikke så håper jeg hvert fall at dere ikke gir opp. Er veldig spennende å følge dere, særlig i disse dager!
      Klem 🙂

    70. Sånn ja, da har du forhåpentligvis fått deg en aldri så liten reality check! Prøverør er ikke easy peasy og de færreste lykkes på første forsøk. Håper du klarer holde beina litt bedre plantet på jorda neste gang.

    71. Hei,
      Så Instagram-posten din og synes det var veldig, veldig trist. Rart hvordan man kan være så spent på vegne av noen man ikke kjenner, men det var jeg altså. Hadde så inderlig håpet at det klaffet for dere <3 Du har sikkert hørt dette hundre ganger før, men jeg tror virkelig på dette her med mind-body, og jeg tror når du hele tiden sier at det kommer til å gå, så skaper du et slags press og stress på kroppen din, om at du bare må bli gravid - og dermed ikke blir det. Er utrolig mange historier som viser at om man gir litt blaffen, så skjer det plutselig. Så kanskje du heller skal prøve en ny innstilling, om at "jeg blir nok ikke gravid neste gang heller, jeg må bare ta inn det egget".. Vet ikke om dette ble litt rart formulert.. Men ja. Håper det går greit med deg og at dere klarer å få en fin jul uansett <3

    72. Selvom det ikke gikk denne gang så har du flere forsøk 🙂
      Håper det går neste gang, tenk hvor heldig barne er som e så ønsket.

    73. Nei vet du hva!! Anonym 14:08, du burde skamme deg! Så utrolig motbydelig, rett og slett! Det eneste Julianne har gjort i denne perioden, å være positiv og optimistisk! Hun har aldri sakt at det er en dans på roser, hun har aldri sakt at hun kommer til å bli gravid på første forsøk. Men hun har håpet og virkelig ønsket at det skulle gå. Irriterer det deg så jævelig at hun er optimistisk? At hun ikke deler hver eneste tåre og negative tanke med deg? At hun velger å heller være positiv i en ellers håpløs situasjon?
      Jeg unner virkelig henne og Ulrik å bli gravide, de kommer til å elske det barnet så vanvittig høyt! Jeg håper virkelig at du tenker over hva du skriver og at du holder slike meninger for deg selv! Så håper jeg, uavhengig om du er mann eller kvinne, at du aldri kommer i samme situasjon som Julianne, for det fortjener ingen!

    74. Så leit at det ikke gikk bra denne gangen, Julianne. Kjære søte deg, det er sikkert ikke noen trøst nå, jeg vet det, men dere lykkes nok ved seinere forsøk. To fine egg ligger på frys.
      En gang får dere ønskebabyen deres. Varm klem.

    75. selv om vi leserne synes det er spennende å følge deg, og all ære til deg for at du er så åpen.. Du har ikke vurdert å la neste forsøk foregå i all stillhet og så blogge om andre ting i mellomtiden? Og så kan du plutselig overraske leserne med at du er gravid. Jeg får helt vondt av deg som får så mange ekle kommentarer midt oppi i det at du er lei deg. Syns det er helt sjokkerende hva noen får seg til å skrive.

    76. Kjære Julianne og Ulrik.
      Jeg har fulgt bloggen din en stund nå og kampen/drømmen deres om å bli foreldre. Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i hvordan du/dere har det. Selv så tok det oss 3 mislykka graviditeter og et år pause før spiren endelig satt og ble der inne i 9 måneder. Hun er nå en liten tulle på straks 11 måneder. Jeg tror det beste vi gjorde etter alle nedturene var og ta en lang pause fra alt som hadde med baby og gjøre. Jeg hadde så si gitt opp. Alle nedturene gjør noe med deg. Sorgen og smerten over og miste noe som egentlig aldri har fått lov til og begynne og eksistere er uendelig vond. Du er vanvittig sterk som deler noe så privat og vondt som det er og være ufrivillig barnløse. For meg har jeg aldri opplevd større sorg og smerte. Og akkurat nå så har du fullt lov til og kjenne på all fortvilelsen og smerten som følger med. Det er beintøft og være der du er nå. Jeg føler så med dere. Ta vare på hverandre. En dag så sitter spiren der, og det er noe ekstra spesielt med og få et barn etter en lang vond kamp med og sette de til verden. Noe så etterlengta og ønsket som et barn av de som har slitt med ufrivillig barnløshet er for meg noe mye større enn om det hadde gått på første forsøk. Deres dag vil komme❤️

    77. Kjære deg.
      Tusen takk for at du deler. Tusen takk for at du gir så mange svar. Tusen takk for st du tar deg tid midt oppe i alt dette for å oppdatere oss. Tusen takk for at bloggen din finnes. For oss som skal gjennom dette, er det utrolig godt å ha en blogg man kan klikke seg inn på for å få svar.
      Og alle haters! Spesielt til deg som anonym som nesten er glad det gikk galt for Julianne og Ulrik denne gangen! SKAM DEG! Fysj, jeg grøss over at det finnes folk som deg.
      Stå på videre, jeg heier på dere!
      Stor klem.

    78. Hei <3
      Jeg er lei meg på deres vegne <3 Hadde virkelig håpet at spiren skulle sitte. Har tenkt mye på deg siste tiden, selv om du ikke kjenner meg. Jeg vet ikke hva som kan være til trøst i dag, en sorg er en sorg ... Det er ingen som kan fortelle deg hva du skal føle eller ikke. Håper dere finner roen etter hvert og prøver igjen neste måned <3 🙂 Du skal se det går, selv om dere må jobbe litt. Mange i samme båt ... Klem

    79. Fatter ikke at du ikke er høyere opp på topplista. Du skriver fra hjertet, de to jalla bloggerne på toppen kan ikke måle seg med deg engang!

    80. Enig med Kaisa lenger oppe. Det kan bli en prøvelse hele tiden å oppdatere andre på bloggen om dette.Lykke til neste gang.

    81. Dette blir som i eventyret å rope ulv,ulv, ulv , til slutt er det ingen som bryr seg, dvs følge bloggen din. Hold det for deg selv inntil du er helt sikker på graviditet, de første 3 mnd isåfall holder du for deg selv og de nærmeste. Imens fortsett å blogge om frisørtime,negletime, botox og Restylane timer,shopping og nada som du foretrekker. Ikke mange som bryr seg om ånlese det, He,He.

    82. Må si jeg rett og slett er forferdet over hvor onde enkelte mennesker er. Det å bevisst tråkke på et menneske, som allerede ligger nede.. det er så uforståelig at jeg ikke har ord. Skam dere!
      Føler med dere, Julianne og Ulrik. Håper du, Julianne, klarer å beholde positiviteten din i tiden fremover. Jeg er sikker på at du vil bli en utrolig god og omsorgsfull mor.

    83. Anonym 18.44
      Du bryr deg jo tydeligvis mye som både gidder både lese og kommenter. Eller et usmakelig innlegg.
      Ellers er jeg veldig lei meg påmders vegne Julianne. Håper det går veien neste gang! Klem ❤️

    84. Jeg syns du er så fin med det korte håret fremfor det lange! Så nett og fint 🙂 Syns også du var veldig fin uten extensions, naturlig er bra:)
      Veldig leit at det ikke gikk med forsøket denne gangen, men kjenner mange som måtte prøve flere ganger og det gikk til slutt! Dere er to om det og har mange som ønsker dere godt 🙂 Lykke til! Severin eller Lykke vil komme, det kan bare være at det tar litt tid <3

    85. Julianne: kom gjerne med ett innlegg. Blir litt useriøst det her. Inne for å godta kommentarer men ikke skrive innlegg. Blir litt rart. Har selv mistet barn i 3 mnd. Det synes jeg er værre. Men jeg trøstet meg med at livet går videre og at vi måtte prøve på nytt. Nøyaktig ett år etter aborten fikk jeg en vellskapt datter. Ikke gi opp. Det går bra skal du se. Se postitivt på fremtiden og slapp litt av.

    86. Stor, varm klem ❤️
      Dere klarer det til slutt – stå på, ta vare på hverandre.
      Du er et vakkert menneske, Ulrik er en heldig mann, og babyen deres kommer til å bli elsket høyere enn himmelen – det er det ingen tvil om.
      Takk for at du er så åpen om dette i en så vanskelig tid.

    87. Kondolerer med spiren som ikke satt.. men grattis med veldig høye leseetall da 🙂
      Forskning viser at enkelte par bare ikke “klaffer” rent biologisk, trenger ikke være noe galt med noen av dere. Du har jo masse egg og se utvikler seg normalt OG du har vært gravid før. Men noen forblir bare barnløse. Selvsagt skal dere lykkes til slutt. Har gode følelser på at du skal ha et vinterbarn 🙂

    88. Skulle ønske jeg kunne slettet enkelte av kommentarene her slik at du slapp å lese de.. Herlighet hvor mye stygt folk får til å skrive…
      Håper det går bra med dere tross resultatet! Også håper jeg at det sitter på neste forsøk. Gleder meg til å høre om reisen videre <3

    89. Kjære Julianne og Ulrik <3 Jeg tenker ufattelig mye på dere i dag og sender alt jeg kan av kjærlighet og energi til dere. Takk for at du er deg, for den du fremstår som er intet mindre enn et fantastisk menneske. Store klemmer og varme tanker til dere begge. Heia Nygårds!

    90. Vet akkuratt hvor vondt du har det nå kjære Julianne. Det er bare de som har opplevd det her som klarer å sette seg inn i det. Skuffelsen og redselen for ikke å få det til er ikke til å holde ut. Her gikk det på 4. Forsøk. Det var det første mislykkede forsøket som gjorde vondest. Terapeuten min sa også at det er det første forsøket man som oftest stiller mest forventninger til. Det er ingen tvil om at dere kommer til å lykkes. Så mange egg ut på kort protokoll og så mange befruktet er vanvittig bra og lover veldig godt ! <3

    91. Har tenkt masse på dere idag, fikk vondt inni meg når du delte nyheten om at spiren ikke satte seg. Sender masse kjærlighet til dere, ta tiden dere trenger sammen <3
      Ønsker dere masse lykke til og jeg krysser både armer og ben for dere i neste forsøk <3

    92. Kjære Julianne og Ulrik!
      Sender dere varme klemmer i denne tiden!
      Er lite man kan si for å trøste i denne perioden, annet enn at jeg krysser fingre og tær for dere neste gang!
      Videre håper jeg du klarer å se forbi de forferdelige kommentarene som enkelte har lagt igjen her. Skulle gjernet slettet unna disse for deg, slik at du ikke har måttet forholde deg til dem i det hele tatt!
      Ønsker dere alt godt! Ta den tiden du trenger, det er ingen hast med oppdatering <3
      Klem fra meg

    93. Sender varme tanker til deg og din mann, som har vært fantastisk gjennom denne perioden! Er sikker på at dere klarer det, så det er bare å se frem til neste forsøk<3 Ta den tiden du trenger og ikke stress, selvom det såklart er kjipt når ting ikke går din vei..

    94. Nå føles alt håpløst! Det blir bedre, fattig trøst, men det gjør det.
      Og når du får holde en nydelig bebis i armene, for det gjør du, da er du glad for at det ble akkurat den babyen. Dere er utrolig tøffe som er så åpne.

    95. Kjære Julianne, jeg skrev tidligere at det var dumt å legge opp til forventinger om at bloggen ville bli oppdater 12 fordi det genererte uendelig med klikk. Jeg tar det tilbake, men allikevel håper jeg du vurderer den ekstra påkjenningen du vil få med å legge ut testdag her på bakgrunn av alle kommentarene. I tillegg er det at du godkjenner alle kommentarer er stort av deg. Jeg kan ikke fatte de som ønsker dere vondt. Jeg håper du og Ulrik tar dere tid med neste forsøk for dere selv, og blogg om andre ting. Jeg vet du har mye meninger og gode innlegg fra tidligere. Jeg vil nok innerst inne tro at det er en ekstra påkjenning for dere å ha dette ute på bloggen og det kan kanskje være en ekstra stressfaktor. Finn fram den gnisten på andre blogginnlegg og så kan vi heller vente i spenning på når dere får den positive nyheten. Den vil komme. Vi har som sagt også prøvd en periode men måtte ha ett opphold, men skal starte igjen snart. Og jeg kjenner så godt på skuffelsen når det ikke går. Og dagene er uendelig lange når man venter. Du er iallefall ikke alene om å ønske ett barn. Lykke til på neste forsøk og masse varme klemmer til dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg