DET BESTE KOMPLIMENTET JEG HAR FÅTT

Hei, dere! En liten og sen oppdatering fra meg i dag. Jeg har vært sammen med storesøster og tanteungen min store deler av dagen, sett på det nye huset deres, handlet inn stæsj til huset og spist på en indisk restaurant i Asker. Det var en kort oppsummering av en utrolig hyggelig og avslappende dag..

Nå er jeg hjemme igjen, nydusjet og klar for at mannen skal komme hjem fra jobb <3

Det er forresten mange som sier at jeg ser gravid ut. Jeg trodde aldri at jeg skulle bli så glad for å høre akkurat det. "Synes du? TUSEN TAKK", sier jeg.. Hehe! Det er det beste komplimentet jeg noen gang har fått. Jeg har faktisk gått opp litt i vekt, men det kan jo skyldes mer mat og mindre trening. Jeg håper bare så inderlig at det skyldes at jeg faktisk er gravid!

Hva synes dere som har sett meg på TV og ser bilder av meg her hver dag? Ser jeg gravid ut for tiden? Til og med mamma sa det senest istad, og hun kjenner meg jo rimelig godt. Hehe! Hun sa det var noe med både ansiktet og kroppen min når hun så meg på God Morgen Norge blant annet, som fikk henne til å tro det. Noen sier også at jeg har fått en litt annerledes utstråling i det siste, både folk som kjenner meg og folk som ikke kjenner meg så godt..

Nei, nå må jeg skifte litt sengetøy og gjøre det hyggelig til Ulrik kommer krypende opp i sengen til meg. Vi blogges mer i morgen!

30 kommentarer
    1. Altså; du er jo faktisk gravid da. Spørsmålet er vel om du fortsetter å være det og det befruktede egget ikke støtes ut. lykke til

    2. Er ikke så enkelt å se ut i fra bilder for min del som leser🙈 Men veldig gode tegn når de som ser deg “live” og ser deg ofte sier det da😊👍🏼 Etter jeg fortalte at jeg var gravid husker jeg at jeg fikk kommentarer på det st folk hadde mistenkt det for de hadde sett en forandring i ansiktet mitt. Håper så inderlig på positiv test for dere💕 Lykke til😊

    3. Det er ingen som ser gravide ut en uke etter befruktning. Men det er jo hyggelig at de tror de ser det og prøver å glede deg.

    4. Man går opp i vekt når babyen begynner å veie litt og livmoren vokser og morkaka vokser. Eller hvis man spiser masse de første ukene da så klart. Men man går ikke opp i vekt pga graviditet før egget har festet seg liksom..

    5. Det vises nok ikke så fort desverre. Da jeg fant ut at jeg var gravid for 3 måneder siden, hadde jeg ikke et eneste symptom. Disse brøt ikke ut før i uke 7! Jeg hadde alltid trodd de kom før man testet seg 😉 og jeg kan si deg en ting: jeg har vertfall ikke gått opp i vekt! Heller ned i vekt av all spyingen! Man går vertfall ikke opp i vekt en uke etter befruktning. Jeg har også såvidt fått mage og jeg er 3 mnd på vei. Det er ingen vits i å lete etter symptom så tidlig! Uansett, lykke til 🙂

    6. Det kan jo være at du er så gravid “i hodet” at du stråler litt ekstra og bærer deg litt anderledes. Når det er sagt så kjenner foreldre oss best. Min bestefar var den som fortalte mamma at hun var gravid. Hun var ca tre uker på vei. Han kunne bare se det på henne 🙂 og det syns jeg er så kult! Håper virkelig at du er gravid. Masse lykke til videre <3 det blir så spennende å følge dere!!

    7. Når man ser gravid ut har ikke noe med hvor tidlig magen kommer, enkelte forandrer faktisk trekk i fjeset når egget er festen og man teknisk sett er gravid! Og denne gløden noen får, kan komme temmelig tidlig så tro på de som sier du ser gravid ut:) er selv gravid med nr 3 nå, og jeg fikk med både 1 og 3 masse symptom uken før jeg testet postetivt, mens med nr 2 hadde jeg ingen. Noen blir også veldig oppblåst etter befruktning og dette kan slå ut på vekten. Så stol på kroppen din og dine nærmeste, og ikke hør for mye på alles meninger, alle kropper er forskjellig og reagerer forskjellig på befruktning og graviditet, det finnes ingen fasit. Ønsker deg masse lykke til og håper du får oppfylt drømmen din på mandag:)

    8. Jeg håper så inderlig at dette går veien for dere <3 er veldig spennende å følge dere gjennom hele denne prossessen, og er veldig takknemlig for at dere er så åpne om det hele. Stor klem

    9. Hei Julianne.
      Ser noen over her har skrevet at det ikke kan vises så tidlig, noe jeg tenker at er både frekt og usant. Det er individuelt hvordan symptomer man har og hvor tidlig man får dem. Jeg er 12 uker på vei, er rundt din alder og mitt første symptom var ømme bryster. Nå i uke 12 vises det godt at jeg er gravid 🙂 Jeg følger spent med og ønsker deg så masse lykke til! Håper på positiv graviditetstest om noen dager.

    10. Syns det er godt gjort av dere som sier det syns godt at dere er gravide i uke 12. Livmoren er fortsatt, eller har så vidt kommet over symfysen. Herlighet, får mark av sånne utsagn. Babymagen kommer først når livmoren er over symfysen. Alt annet av mage som kommer før den tid er oppblåsthet/tarmer som er flytta på..

    11. Syntes det er så spennende å følge med på, da jeg virkelig håper dette går veien for dere! Dere kommer til å bli to helt fantastiske foreldre, uansett om det blir i 2017 eller senere. Selv tror jeg på en form for skjebne, for å lettere se det positive i noe negativt. Om noe ikke går min vei, uansett hvor hardt jeg har jobbet for det så er det fordi det er meningen at noe annet skal skje først eller at jeg har noe enda bedre i vente. Så fram til mandag, vær positiv til både negativt og positivt resultat, for Lykke eller/og Severin vil komme en dag. Og når de kommer vil de være verdens heldigste barn som er så vanvittig høyt ønsket! krysser fingre og tær for dere, heia kjærligheten <3

    12. Er egentlig ikke en fast leser av bloggen din…. men nå sjekker jeg hver dag og venter på den positive testen.. ikke så lenge til < 3

    13. Denne gløden som alle snakker om kommer i kinnene i ansiktet, og så lenge du bruker foundationen og sminke vil ikke dette synes. Vil heller tro at du sminker deg bra og har d godt med deg selv.

    14. Man ser ikke gravid ut fordi man er gravid når man ikke en gang EVENTUELT er 4 uker på vei. Grunnen til at du har forandret utseende, kanskje lagt på deg litt, hoven i ansiktet osv er på grunn av hormonene du har gått på. Jeg så ikke gravid ut når jeg var 15 uker på vei en gang 😉

    15. Dem sier det at når du er gravid så får man en egen glød, i øynene og ansiktet. Mamma var den første som så at jeg var gravid, så hu sendte meg på butikken for å kjøpe en test for hu var 100% på at det lå en liten en i magen min. 🙂
      Lest bloggen din en stund – og håper virkelig at det går deres vei når det gjelder å få en liten en! Det er virkelig verdens beste følelse når testen er positiv, selv om vår absolutt ikke var planlagt og det også ble et ganske stort sjokk! 🙂
      Krysser fingrene for dere!! <3

    16. Hvor mange år ung er du, Julianne? 😊 Jeg synes du stråler og krysser fingrene for positiv test på mandag 😊

    17. Jeg håper virkelig at spiren fester seg og at dere får ønskebarnet deres, men jeg ville ikke tatt til meg komplimenter om at jeg ser gravid ut siden det er alt for tidlig, og for at de mest sannsynligvis sier det for “trøste” deg på en eller annen måte.
      Søte deg, vent og se – fallhøyden blir så stor hvis det ikke går bra.

    18. Hei! Jeg krysser allt jeg har av fingre og tær for at neste test er posetiv. Liker å tro at dersom man ønsker noe høyt nok så vil det skje. Kanskje dere ikke blir gravid i 2016, men en helt vakker dag vil det skje. Og deres Lykke/Severin vil være ett utrolig spesielt barn, som definetivt er etterlengtet og elsket. Tror også barnet deres vil sette pris på åpenheten dere har hatt om reisen, på den måten trenger de aldri tvile på om de er elsket! Lykke til, og takk for åpenheten.

    19. Gleder meg på dine vegne til du får positiv test.
      Er selv 9 uker på vei med nr 3 nå, og både kvalme og trøtthet herjer med kroppen nå, allikevel er det verdt det så lenge det kommer en baby ut av dette. Det å være mamma er noe av det beste jeg vet om.
      Krysser fingre for at du får positiv test neste uke!

    20. Har du merket noe til denne “festeblødningen”? Er ikke alle som får det da 🙂 men jeg krysser fingrene for dere 2 ❤

    21. Måååå folk ta ting så sinnsykt bokstavelig? Tror hun er fullt klar over at hun ikke “ser” gravid ut eller har alle symptomer så kort etter befruktning/unnfangelse, men om det er noe hun gleder seg over, som motiverer henne litt i prosessen – enn om det bare er ønsketenkning eller ei – må da være lov.
      Lykke til Julianne, med test og med prosjekt baby generelt <3

    22. Du er vakker og stråler som en sol uansett når jeg ser bilder av deg.-) Men jeg håper testen viser bare positive streker til uken,,,,og selv tror jeg også at det går rette veien for dere. Måtte dette bli den beste julegaven som dere får og håper på. Ønsker deg alt godt Julianne. Og som jeg har nevnt før så er du absolutt den bloggeren som er aller best.-))

    23. Men du… alle skjønner jo at du tester før mandag..
      Man tar jo vanligvis blodprøve på dag ti etter innsett hos legen, og alle moderne graviditetstester vil jo gi positivt fire dager før..tror ikke det er en aktiv og så ekstremt ivrig prøver som venter i 14 dager med å teste.. synes du bør være ærlig om hvor sprø man faktisk blir, at man ikke klarer å vente 14 dager, at man tester opptil flere ganger i døgnet i dagene før.
      Hadde jo vært spennende at du la ut svaaaake positive tester.. dag for dag.. følge med på stigningen osv.. for oss som leser.. vi hadde jo dødd av spenning?!

    24. Nei synes ikke du ser gravid ut, det er uansett altfor tidlig. Symptomene du føler er pga alle hormonene du går på. Men håper du blir gravid, forstår det betyr alt for deg.

    25. Jeg krysser alt som kan krysses for dere❤️ Du fortjener det virkelig, og jeg venter spent på at mandagen skal komme, hihi!

    26. Bare å glede seg til stor mage, halsbrann og full blære hver time 😂 Koselig med gravidmage de første månedene 👌🏻😂
      Det at man ikke kan “se” gravid ut så tidlig er jo bare tull og helt individuelt. Jeg så det på meg selv en uke etter uteblitt mens, dessuten var det bare noe jeg visste med meg selv. Såpass kjenner vel de fleste kroppen sin, det gjorde iallefall jeg alle fire gangene 😊
      Lykke til med testing på mandag, tenker det blir lykke på alle kanalene jeg 🙏🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg