GOD MORGEN NORGE

God morgen og god mandag! Jeg kan ikke huske sist jeg stod opp såååå tidlig. 05:00 ringte klokken for første gang og 05:15 var jeg ute av sengen. Jeg er egentlig ingen slumrer, men det finnes grenser for hvor tildig jeg klarer å stå opp. Jeg pleier jo ikke å ha på alarm en gang. Hehe! Det er sikkert mange av dere som er vant med å stå opp når det fortsatt er mørkt ute og det kommer jeg til å bli i fremtiden også, når jeg blir småbarnsmor. Men før den tid så sover jeg helst til både åtte og ni i hverdagen og legger meg nesten aldri før tolv på natten = livet med hjemmekontor.

Men over til poenget.. Etter en dusj, litt biola og 6 t-bane stopp senere, så sitter jeg altså her sammen med Ulrik. Vi skal nemlig på God Morgen Norge nå klokken 07:45. Derfor ville jeg bare stikke innom og be dere om å skru på Tv2, hvis dere vil da 🙂 🙂

Jeg gruer meg litt kjenner jeg, men det er det verdt. Jeg synes det er så viktig at par som trenger hjelp til å få barn ikke skjemmes av det og ønsker som mange vet mer åpenhet rundt prøverør og alt det vanskelige som ingen snakker om i prøveperioden. Derfor har jeg en god magefølelse med det hele, til tross for litt sommerfugler. Heldigvis har jeg Ulrik ved min side. Det hjelper alltid. Snille mannen min som stiller opp på det meste (les: alt) jeg ber han om. Hehe!

19 kommentarer
    1. Hei🤗Og lykke til med det innsatte egget
      Synes det var et flott innslag på TV av dere,viktig at noen står frem og forteller at det er fullt mulig å få hjelp
      Lykke til

    2. Er så nydelig at sånne som deg er åpne! Om det finnes karma kommer den til å gjøre deg veldig godt 🙏🏻😊

    3. Hei og god morgen ☺ Akkurat sett dere på tv, så fine dere var. Masse cred til deg (dere) for å være åpne om et så sårbart tema. Ønsker dere masse lykke til og krysser selfølgelig fingrene for dere. Ha en fortsatt fin dag ☺ klem fra utflyttet Fredrikstad dame

    4. Dere var kjempeflinke! Er mange som sliter med barnløshet, så supert at dere setter fokus på det. Krysser fingrene for en positiv test veldig snart 🙂

    5. God morgen:-) Så akkurat på frokost TV og kjente det stakk litt i magen. Har nettopp selv vært igjennom prøverør. En tøff prossess fysisk og psykisk både før, i og etterpå. Vi var kjempeheldig og ble velsignet med en nydelig liten gutt på første forsøk. Krysser alle fingrene og ønsker dere masse lykke til <3 klemmer

    6. Vi ligger helt likt i løypa! 🙂 Skal krysse fingrene for dere også, når tørr du teste? 🙂 Kjempefint innslag på tv2, viktig tema. Selv om det høres drømmende lett ut på tv :p

    7. Du var veldig flink, Julianne. Lykke til i dag med resultatene, håper du og din mann får deres ønsket ditt oppfylt 🙂

    8. Hei ☺️
      Veldig fint og viktig innslag på God Morgen Norge. Modig gjort av dere å stå frem ☺️ Vi følte oss ganske alene når vi gikk gjennom vår prøverørsbehandling, er ikke så mange som snakker om det.
      Forstår godt følelsen du har disse dagene mens dere venter ☺️ Nervepirrende og spennende dager ☺️ Har god følelse på dere 😉 Masse lykke til!

    9. Så dere på God morgen 🙂 Dere var veldig flinke, gjorde en god opptreden. For et fint par dere er, jeg heier på dere! Tusen takk for at du deler din historie <3

    10. Hei Julianne,
      Nydelig innslag med dere på God morgen Norge idag. Beundrer deres åpenhet. Sender gode tanker for dagene fremover og krysser fingrene for positiv test til uken.
      Klem

    11. Jeg synes dere er knalltøff som står frem. Din ærlighet, dine opp- og nedturer, helt uten filter, er nok til hjelp for mange. All ære til dere.
      Hvorfor skal slike ting være så tabubelagt? Er det fordi det er under beltestedet? Er der fordi man ikke er “ekte” kvinne/mann om man ikke kan formere seg på naturlig vis? Selvsagt er det sårt og vondt å ikke få barn når man så sterkt ønsker det, men å ikke kunne/tøre/ville snakke om det må da gjøre det mange ganger verre, tenker jeg.
      Merkelig at noen plager/sykdommer/lyter – kall det hva du vil – skal være så skambelagt å snakke om, barnløshet, psykisk sykdom, dette er da på lik linje som med somatiske sykdommer og dess flere som tør snakke om der, som står frem, dess bedre er det.
      Heier på dere

    12. Så akkurat innslaget på opptak:) så utroli bra dere er så åpne:) takk og atter takk;) den 12.des er en spesiell dato for meg også. Skal på første ultralyd (uke 11, 10+3) er så spent om d er hjertelyd denne gangen. Har dessverre mistet to ganger tidligere:) har blitt gravid på vanli måte alle gangene. Men tenker fortsatt på om jeg kan bære frem barn eller ikke:) du er så flott, både på utsiden og innsiden. Satser for gode nyheter for oss begge den 12.:):)

    13. Hei. Kjempeflott innslag på TV2. Dere er flinke og modige som står fram med dette. Håper dere virkelig lykkes❤️❤️

    14. Jeg var på jobb, så jeg fikk det dessverre ikke med meg. Men jeg fikk en sms av mamma som sa at dere kommer til å få søte barn, for dere er et vakkert par! Hilsen en mamma på 43 år, hehehe 🙂

    15. Flott innslag på TV2, dere er gode til å formidle.
      Jeg beundrer dere for ærligheten. Dere hjelper garantert mange par som har samme utfordring. Tusen takk for det til dere begge! God uke ønskes ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg