MINE BESTE JULEGAVETIPS

Annonse

Er du i gang med julegaver? Vær ærlig nå.. Jeg har bare såvidt begynt selv, men er som alltid glad i å lage julegavelister. I dette innlegget har jeg ramset opp mine beste julegavetips i et og samme innlegg. I tillegg kommer jeg med råd i forhold til hvem alle disse gavene passer for. Jeg håper at listen min kan hjelpe deg til å komme i mål med årets julegaver, uansett hvordan du ligger ann i løypa. I denne listen finnes nemlig noe for alle i forskjellige prisklasser som dekker ulike behov og ønsker ♥

Opplevelse: Opplevelser er en av årets mest populære julegave. Et gavekort på en opplevelse er perfekt til den som har alt og står på manges ønskeliste i år. Hos YouWish kan du finne hundrevis av opplevelser, blant annet vinsmaking, sjokoladesmaking og gavekort på spa. Dette er gaver som passer de fleste, men det finnes også opplevelser som skiller seg ut. Sjekk ut YouWish sine julegavetips her. Gavekortene har forresten et års bytterett, så du kan tørre å tenke litt utefor boksen når du bestiller årets julegaver på YouWish.

Jeg anbefaler hundekjøring og nordlys safari:

Hundekjøring

Dette må man oppleve en gang i livet! Hundekjøring finnes flere steder i landet og kommer i forskjellige lengder og priser.

Nordlyssafari

Har du noen gang opplevd nordlys i mørketida? Her får man dra sammen med guide i båt og se nordlys fra havet. Romantisk gave til kjæresten? 

Opplevelser fra YouWish er gaver som knytter bånd mellom giver og mottaker. Rett og slett en gaver som skaper minner!

Miniferie: Husker dere da jeg fortalte om at Ulrik og jeg var på floating? Nå har vi vært og testet ut denne avslappende opplevelsen en gang til og kan ikke annet enn å anbefale den som en av årets julegaver. Det som er så fint med floating er at det passer for alle. Ulrik og jeg bestilte den første timen i forbindelse med å senke skuldrene litt nå i prøveperioden, men det er nok ikke bare vi som trenger å stresse ned i hverdagen. De aller fleste sliter jo med å få tiden til å strekke til med jobb, skole, barn, trening og så videre..

Med rabattkoden “MINIFERIE” får du nå 15% avslag på enkelttime, parfloat og klippekort med 5 klipp. Den perfekte førjulsgave til deg selv eller til deg og kjæresten? Eller den perfekte julgave til en som trenger å koble av litt fra en stressende hverdag.

Floating er en unik opplevelse, og beskrives som en snarvei til dyp avspenning. Der meditasjon og yoga krever at du lærer deg visse teknikker, er det her bare legge deg ned og flyte inn i total avslapning. Prinsippet er enkelt. Du legger deg i høykonsentrert saltvann som gjør at du flyter. Vannet holder kroppstemperatur og etter kort tid kjennes det som om du svever! Når du i tillegg ligger i et lydtett rom hvor det er mulig å få det helt mørkt, avsondret fra all ytre stimuli, får både hjerne og muskler optimal hvile.

 Bestill timer her eller gavekort her. Jeg vil rett og slett sammenligne opplevelsen som en liten miniferie!

Les mer om floating på Facebook her


Sensuelle gaver: Har du lyst til å gi jenta di eller kvinnen i ditt liv en fresh start på det nye året? Hjelp henne å fornye undertøysskuffen med å investere i flott undertøy fra MyMuse.no. Undertøy er nemlig den perfekte julegaven fra deg til hun du er glad i som viser både omtanke og kjærlighet. Dette er en gaven dere begge vil elske og få mye glede av. Dette er gaven som får henne til å føle seg sett og verdsatt. Dette er gaven hun garantert ønsker seg til jul i år.

På MyMuse.no finner du flere av mine favorittundertøysett akkurat nå, blant annet settene på bildene under. De er sexy og litt frekke, men samtidig utrolig stilige og smakfulle. Med rabattkoden “pilotfrue” får du 20% rabatt på alt av undertøy fra MyMuse fram til jul. Det er en rabattkode jeg selv har tenkt til å benytte meg av. Ja, for det er lov å kjøpe en liten førjulsgave til seg selv. Synes dere ikke? Jeg får jo snart lønning og greier. Hehe!

MyMuse har forresten et stort spekter av størrelser (opp til M-cup) og design, slik at du enkelt kan finne en BH du liker og som gir henne optimal støtte og komfort. Og dere.. Behagelig trenger ikke bety traust eller kjedelig. På MyMuse er det behagelige både tidløst, elegant og forførende. Sjekk ut det gode utvalget deres HER

Ps. Undertøy er heller ingen dum ide til “venninnegave”. Jeg fikk faktisk undertøy av en venninne til jul i fjor og ble veldig glad for det!

Smakfullt og praktisk interiør:  

Vi har nylig omøblert litt i stuen for å gjøre plass til vår nye Fatboy i fargen “stonewashed sand”. Jeg har nemlig ønsket meg denne lenge og ser for meg at jeg kommer til å kose meg mye i den fremover, spesielt nå i julen og ikke minst når jeg blir gravid. Fatboyen er supermyk og komfortabel. Siden den er så stor og god så kan man både ligge og sitte i den. Stoffet er forresten et vaskbart trekk i bomull, noe som er greit å vite i forhold til barn, hunder og søl generelt.

Det er ikke bare jeg som har fått meg en ny favrittplass i stuen, men også Stella. Hehe! Det hender ofte at jeg finner henne liggende slik som på bildet under. Jeg skjønner henne godt. Den er jo helt sykt digg i slappe av i og jeg vil absolutt anbefale den som en av årets julegaver ♥

Jeg vil også anbefale denne stilige og praktiske Skagerak Nordic bollen! Det er en kjempefin ildfast form som kan brukes i ovn, vaskes i oppvasmaskin og settes i fryseren. Jeg vet ikke med dere, men jeg har ikke sett en så delikat og fin bolle som samtidig egner seg godt til bruk på kjøkkenet. Har du? En kjempebra gave til hun og han som er glad i å lage innbydende og god mat. Her om dagen brukte jeg faktisk min nye Nordic bolle for føste gang, da lagde hjemmelaget lasagne til to venninner. Mmm! Det ble likte godt som det ser ut 🙂

Følg Skattekammeret på Facebook her! De er forresten en ledende distributør og forhandler av en rekke kvalitetsmerker i Norge innenfor områdene møbler, interiør og tregulv. Dersom du vil dra å besøke de så har de butikk og showroom i Lilleakerveien 25 (CC Vest i Oslo).

Eksklusive klokker:

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker fine klokker og det er jeg ikke alene om. En fin klokke fresher jo opp et helt antrekk! På www.klokker.no finner du et stort utvalg av både dameklokker, herreklokker og barneklokker. Alle klokkene de selger på klokker.no er kjent for flott design og super kvalitet. Det kan jeg skrive under på etter å selv ha bestilt meg to superfine klokker fra denne nettbutikken ♥

Hva med denne populære klokken fra Marc by Marc Jacobs eller denne stilige klokken fra Michael Kors? Jeg har de begge her hjemme og liker de som dere ser utrolig godt. De er eksklusive, men samtidig så får du de til gode priser. Klokker.no er forresten den eneste norske nettbutikken som er autorisert forhandler av både Marc Jacobs klokker og Michael Kors klokker. Derfor er du garantert at klokkene er ekte når du handler hos de. Det er jo trygt å vite når man først handler en så fin ting til seg selv eller i gave til noen andre.

Alle jenter og gutter bør eie minst en klokke som de er skikkelig glad i og helst ha et par forskjellige klokker i garderoben til å variere med etter antrekk og anledning. Vet du ennå ikke hva du skal gi i julegave til kjæresten, eller en annen person som står deg nær i år? Da foreslår jeg at du sjekker ut det store utvalget på klokker.no!

Morsomme ting:

Er det en ting jeg er tilhenger av så er det MORSOMME GAVER! Spesielt i dag som de fleste jeg kjenner har nesten alt de trenger i hverdagen. Det er vel ikke bare jeg som sliter med å finne på gaver til foreldre, besteforeldre, tanter og onkler? Jeg synes til og med det er vanskelig å finne på noe til de vennene jeg føler at jeg “må” gi noe hvert år. Da er gaver du finner på Coolstuff.no helt geniale og ikke minst supermorsomme!

Under har jeg plukket ut to favoritter fra Coolstuff.no til dere. Det var ikke så lett å velge ut bare to produkter blant alle de kule tingene i nettbutikken deres, men jeg endte på denne vinglassflasken med teksten: “Finally! A wine glass that fits my needs”, og dette gøyale kameraet.

Hvor gøy hadde det ikke vært å gi bort vinglassflasken til noen sammen med en vin til jul? Jeg har allerede pakket inn mitt til en jeg kjenner, som definitivt vil like det. Og hvor mye moro tror du ikke hun eller han som er så heldige å få polaroid kamera til jul vil ha det med bildetaking i julen sammen med familie og vennner? Her har dere virkelig to morsomme julegavetips dere bør gå for altså ♥

Nødvendigheter: Ullundertøy MÅ vi ha gjennom vinteren her i Norge. Derfor er det jo en glimrende julegave å gi bort til jul! Gaven kan gis til både jenter og gutter. På Enklere Liv finner du denne fine rundhals genseren og denne fine buksen som jeg har på meg fra Bambull i flere farger. Jeg har forelsket meg helt i mitt sett i fargen “Blå/Rosa”, men ønsker meg også settet i fargen “mørk rosa” til jul i år (hint hint til Ulrik). Hehe!

Over til noe annet som jeg nylig ble introdusert for og som er HELT GENIALT. Har dere testet Turbie Twist før? Herlighet, så fantastisk! Dette er jo den perfekte venninnegave eller søstergave! Eller hva med en liten ting til mor? Jeg bestilte pakken med fargene rosa og lilla, sikkert ikke overraskende. Men det finnes en pakke med turkis & grå også, som også er kjempefine!

Med rabattkoden “pilotfrue15” får du nå 20% på både ullundertøy fra Bambull og Turbie Twist 2 pack! Rabattkoden gjelder fra 6.-11. desember, så skynd deg og bestill tingene hjem før jul 🙂

Følg Enklere Liv på Facebook her! De legger ut så mye genialt at det virkelig er verdt å følge med på siden for flere gavetips, eller bare for din egen del. Jeg har blant annet bestilt meg flere massasjeprodukter i det siste som jeg har vært veldig fornøyd med.


Stålampe

Bordlampe

Puff

 

Fortsatt lykke til med julegavene i år!

11 kommentarer
    1. Har så innmari lyst å se en mer usminka og ekte side av deg som ikke angår å få baby, LV vesker eller annonser. Jeg vet jeg kan slutte å lese din blogg og det er ikke ment som bitching fra en kvinne til en annen, men av dem som befinner seg på topplista så klikker jeg alltid tilbake her av en eller annen grunn. Det virker som du prøver hardt å være litt sånn “perfekt” som fotballfrue men i realiteten tror jeg du kunne tjent mer på å være deg selv. Det blir litt mye sånn der tynne stramme kroppspositurer/et stivt, litt “awkward” derma filler fjes/Luis Vuitton bullshit.

    2. Hei Julianne:)
      Vil bare si til deg at ved begge mine graviditeter så har jeg fått positiv graviditetstest 10 dager etter samleiet. Jeg var en testoman, hehe, så her testet jeg tidlig:)
      Graviditetstestene er såpass gode i dag, og ved en eventuell graviditet så vil den nok slå ut om ett par dager med deg;-)
      Bare så du vet;-) Lykke til!

    3. Hei søte deg <3
      Kan jeg spørre hvor du har kjøpt selskinnsskoene dine?
      Jeg skal gi slike i gave til mamma til jul og diine var bare superfine!! 😀

    4. Så mange fine julegave ideer! :-)) Vi har hatt de fleste julegavene klare siden September/oktober, foruten om 2 gaver som vi har kjøpt litt nå i november og litt i desember. Nå er det ikke lenge til det er jul og vi gleder oss til å gi gavene! <3

    5. Skulle ønske du kunne laget en slik liste som var uten annonser!
      For meg ble dette bare reklame og ikke ting du faktisk hadde gått å kjøpt selv

    6. Jeg digger bloggen din,men føler dessverre dette var litt uekte og mye reklame. Slik som verden ser ut i dag har jeg for min del endret verdisynet mitt og syntes konseptet med julegaver er noe kapitalistisk tull. Ta heller vare på hverandre, og gi hverandre gaver i form av opplevelser og bare det å være sammen. Hvis du må gi noe kapitalistisk så finnes det en ekstrem stor andel der ute som trenger det mye mer enn oss. Dette ble langt, er bare så trøtt på egoisme og det materialistiske jaget. Ønsker deg og dine en riktig god jul, og krysser fingrene for at du er gravid:-)

    7. Takk for tips! Jeg har planer om å kjøpe klokke i julegave til forloveden min, men har slitt lenge med å finne den ”perfekte” klokken. Men nå har jeg funnet en gitt 🙂 Ble en Gant klokke. Kjempe kul!

    8. Er det lov å spørre hvor mye dere har satt av til julegaver?Mulig jeg tar feil men får inntrykk av at dere bruker en del penger på dette..Jeg gir ikke julegaver til mine foreldre eller bror da de har det trenger og sikkert mer enn det og:) Lager heller et fint julekort og inviterer de med på en fjelltur med en kopp kaffe:)

    9. Synes du er innmari fin på håret nå! Kler deg veldig godt å ha kort hår, ser både tøff, sexy og sofistikert ut på en og samme tid:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg