BLACK FRIDAY!

Annonse

FIKK DU IKKE HANDLET I GÅR? Bruk rabattkoden “BFPILOT” og få 20% rabatt på skjønnhetsprodukter fra Coverbrands ut 27. november! Rabattkoden gjelder ikke salgsvarer, ghd, Morphe og NYX, men den gjelder MASSE andre digge produkter, så jeg anbefaler dere å ta en titt HER for ikke å gå glipp av enda et godt tilbud nå før jul ♥


God morgen, alle sammen! Som mange vet er det BLACK FRIDAY og i denne sammenheng vil jeg tipse dere om supersalget til Coverbrands. De har nemlig 25-90% rabatt på hele butikken! I tillegg er det er gratis frakt på det du bestiller og gratis retur om du eventuelt ønsker å sende noe av bestillingen din tilbake. På Coverbrands har du 365 dagers åpent kjøp, det er rask levering og su får personlig service. Så i dag kan du trygt spare mye penger! Hva med å klikke hjem noen av årets julegaver? Eller mangler du kanskje noen småting til pakkekalenderen? Da bør du se å komme i shopping-modus og benytte deg av de gode prisene på over 10 000 skjønnhetsprodukter NÅ!

Jeg har plukket ut to av mine favoritter som jeg bruker selv fra Coverbrands til dere i dag. Først og fremst vil jeg trekke frem denne øyeskyggepaletten fra The Balm. Paletten består av ni matte farger som gir deg utallige variasjonsmuligheter når du sminkern øynene. Jeg elsker matte farger på øyeskygger og liker disse fargetonene spesielt godt. Med et palett som dette har jeg alt de skyggene jeg trenger både til hverdag og til fest. Jeg forstår godt at den er en bestselger hos Coverbrands.

Den andre favoritten min som jeg vil trekke frem til dere i dag er denne selvbruningssprayen fra Sunspa. Det er en genial selvbruning som gir naturlig gyllenbrun farge og perfekt glød året rundt, noe jeg er spesielt avhengig av nå om vinteren. Det jeg liker best med denne sprayen er at den er enkelt å påføre, slik at jeg unngår flekker og ugjevnheter. Her er det bare å spraye på! Men jeg vil anbefale dere å bruke sprayen i dusjen eller eventuelt utendørs. Jeg spyler alltid gulv og vegger godt med vann etter at jeg er ferdig sprayet i dusjen.

I tillegg til disse to favorittene så må jeg også nevne at Coverbrands fører den foundationen som jeg nå bruker daglig..

Til slutt vil jeg komme med noen konkrete gavetips:

Her er den perfekte gaven til gravide kvinner eller nybakte mødre

Her er en liten ting du kan kjøpe til venninnen din

Her er en hyggelig oppmerksomhet til kollegaen din eller en annen person du setter pris på i hverdagen

♡ Her er en fin gave til den reiseglade

Her er settet som alle jenter bør ha


Du finner flere gode tilbud på www.coverbrands.no

Ps. De har også et stort utvalg av skjønnhetsprodukter til menn!

9 kommentarer
    1. Hei Julianne 😊 Jeg anbefaler deg å ikke bruke spraytan nå når du holder på med prøverørs og under gravidtet.. Du får bestandig i deg litt av sprayen når du skal spraye deg, og jeg tror ikke der er så bra for et foster, og det kan være greit å holde seg bort ifra stoffene i sprayen også nå rett før innsettingen din 🙂 nå er det ikke sikkert du bruker sprayen fordi om du reklamerer for den da. Lykke til i disse dager ❤️

    2. Du er fin, Julianne, men jeg trodde det var “sminkefri” look som er blitt supertrendy nå. Dvs., en skal sminke seg slik at en ser naturlig ut, uten falske vipper og scenesminke. Ikke negativt ment, men du som er så ung og naturlig vakker, hvorfor må du sminke deg så kraftig daglig ? 🙂

    3. Jeg synes den sminken du har på her var helt nydelig! Innlegget er jo laget for å vise frem sminke som er på salg! Da hadde det vel vært litt rart med et bilde hvor hun nesten ikke har på sminke? Synes heller ikke Julianne bruker spesielt mye sminke til daglig.. Se på andre bloggere du, da snakker vi maske

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg