TIME TO RELAX

Som jeg fortalte dere i går så bestilte Ulrik og jeg time til ansiktsbehandling på Dr. Holms Spa. Behandlingen het “Elemis Urban Cleanse Facial” og varte i 75 minutter. Det var skikkelig deilig å få renset og pleiet huden. Man føler seg nesten som et nytt menneske etter en slik treatment. Jeg har gått rundt uten sminke i behagelig treningstøy resten av dagen og vært helt avslappet. Huden min trengte virkelig å få puste. Jeg skal definitivt ha flere sminkefrie dager fremover. Kanskje en dag i uken frem til jul? For meg er det mye. Jeg elsker jo å sminke meg..

Ulrik hadde time klokken 12.00 i dag og jeg klokken 13.00. Derfor snek jeg meg inn og tok bilde av han først og insisterte på at han skulle vente til jeg var innpakket og klar for å ta bilde av meg også. Det er viktig å dokumentere alt som skjer i løpet av dagene her på fjellet, for det er ikke sååå mye vi gjør akkurat. Hehe! Det blir mest avslapping, for å være ærlig. Men det var jo hele poenget med denne turen også. Nemlig å senke skuldrene og få en pause fra storbyen og hverdagen hjemme.

Og ja, jeg klarer å slappe av selv om jeg oppdaterer bloggen, Snapchat og Instagram ganske ofte her oppe. Det virker kanskje litt slitsomt for dere som ikke er vant til å ta masse bilder hver dag. Men det tar bare noen få minutter også legger vi vekk alt av kamera og telefoner. Det har blitt en vanesak, som jeg gjør helt automatisk. Det er nemlig mange som spør meg om hvorfor jeg ikke logger av helt og tar en pause. Foreløpig så trenger jeg heldigvis ikke det. Men takk for omtanken. Jeg setter stor pris på at dere er så forståelsesfulle nå som ting er litt vanskelig.

Jeg trodde forresten at JEG var stiv i skuldrene. Men nå viser det seg at Ulrik er enda stivere enn meg. Stakkars mann. Vi fikk samme behandling av samme hudpleier og hun kommenterte spesielt skuldrene til Ulrik. Behandlingen vi hadde i dag inkluderte nemlig massasje av skuldre, nakke, armer og hender. Det ga mersmak da, kan du si. For vet dere hva Ulrik gjorde? Han bestilte massasje til oss begge igjen i morgen. “Duo for to”. Åh, jeg gleder meg! Spa to dager på rad. Snakk om luksus ♥





4 kommentarer
    1. Hei Julianne. Jeg har lest bloggen din siden du startet og fulgt veldig godt med etter at du begynte å prøve å bli gravid. For i juni sluttet jeg med p-piller. Nå er det 5 mnd siden og jeg er gravid. Siden det tok en stund var det så godt å lese bloggen din og kommentarene om at det er mange som sliter. Da ble min prøving mye lettere. Jeg heier så masse på deg og Ulrik! Og jeg håper av hele mitt hjerte at dere blir gravide på første forsøk. Da kan jeg også følge graviditeten din nesten likt som min. Lykke til videre til dere to 😊

    2. Hei Julianne, åå digger deg, du er så inspirerende på alle mulige måter. Får så mye motivasjon av deg på så mange plan.
      Men jeg trenger litt hjelp. Er sammen med en fyr, en helt fantastisk fyr. Men vi er like høye, og jeg kan ikke akkurat si at jeg føler meg så veldig feminin ved siden av han av den grunn. Når vi er sammen i offentligheten leter jeg alltid etter lavere punkter ute for å se litt mindre ut- sykt, men sant. Dette plager meg konstant og det går faktisk ikke en eneste dag uten at dette er et tema i hodet mitt.
      Har du et tips du kan legge her i kommentarfeltet, om å lære meg å drite i dette, evt. andre ting som kan hjelpe? Vet det er overfladisk, men når det er noe som plager meg så plager det meg skikkelig, sånn er det bare.
      XXX you´re the best!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg