NEW IN: TRENINGSTØY

Hei, dere! Ulrik og jeg var på åpning av en sports outlet her på Geilo i dag. Der var det knallgode priser og tilbud på alt mulig rart. Jeg endte opp med litt nytt til treningsgarderoben i freshe farger. Det passer jo bra nå som jeg er i gang med treningen igjen. Jeg finner nemlig mye motivasjon i nytt treningstøy og spesielt i disse herlige fargene her. Jeg er forresten veldig støl fra gårsdagens økt, men det føles bare godt. Godt og vondt. Kan man si det? Hehe! Vi skal snart ned på treningsrommet her på hotellet igjen for en liten kveldsøkt. Men først skal Ulrik vaske bilen eller noe sånt (hørte ikke så godt etter), mens jeg skal jobbe litt på macen. Slik er arbeidsfordelingen i denne familien.

Sprøyte nummer 3 ble satt av MEG på formiddagen i dag. Ulrk mente at det var på tide at jeg lærte meg å sette de selv. Ikke fordi han ikke gidder, men fordi jeg må lære meg det før han skal tilbake på jobb. Det var litt av en barriere, skal jeg si dere. Jeg synes jo at disse sprøytene er ekle nok i seg selv og har aldri satt spøryte på meg selv før, men jeg klarte det og det gikk heldigvis fint. I morgen begynner jeg med orgalutran, som er en ekstra spøryte jeg skal ta i tillegg til denne bemfola-sprøyten, så nå håper jeg det begynner å skje ting der nede.

Ulrik filmet meg forresten på sin Snapchat @mrulriknygaard, om dere vil se meg sette sprøyten selv. Filmen ligger fortsatt ute på mystoryen hans. Hilsen en stolt jente som har fått masse skryt i dag 🙂

Ps. Ikke dumt å følge Ulrik på Snapchat fremover. Han filmer både meg og oss i ulike situasjoner hvor jeg ikke er like aktiv på sosiale medier.. Han heter forresten det samme på Instagram, for de av dere som vil følge han der.

Åååå! Jeg blir så glad av nytt treningstøy! Rart og gøy hvor lite som skal til for å motivere meg. Hehe! Vi blogges mer i kveld, dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg