DU KOMMER TIL Å BLI EN FANTASTISK PAPPA

Du kommer til å bli en fantastisk pappa. En pappa som mange barn bare kan drømme om. Tenk så heldig Lykke eller Severin blir som får DEG til sin far. Jeg er sikker på at du blir det største forbilde til den datteren eller til den sønnen som vi forhåpentligvis snart får. Vet du hvorfor? Jeg vet hvor god du er. Jeg vet hvor snill du er. Jeg vet hvor mye du gir av deg selv og hvor mye du gjør for de du er glad i. Jeg vet hvor klar du er. Jeg vet hvor lyst du har og jeg vet hvor mye kjærlighet du har å gi. Jeg vet hvor langt du strekker deg for familien din og jeg vet at du setter alle andre før deg selv. Jeg vet hvor klok du er, hvor ansvarsfull du er og hvor engasjert du kommer til å være i barnet vårt sitt liv. Du kommer til å bli en fantastisk pappa en dag, Ulrik. Verden kan ikke kaste bort ditt pappa-potensiale. Det ville vært en skam. Rett og slett.

Jeg elsker deg og jeg elsker at du en dag skal bli pappa til vårt barn ♥


15 kommentarer
    1. Hei. Nå må jeg legge igjen en kommentar til for jeg har fulgt deg en stund. Håper virkelig at dette hjelper dere og at spiren sitter snart. Dere er fantastisk og kommer til å bli supre foreldre. Jeg sleit selv med og bli gravid. Men plutselig en dag da jeg egentlig hadde slutta å tenke på det så satt den. Jeg bare et bar å nå er ha 21 år. Så jeg får vel heller smøre meg med tålmodighet om at jeg en dag blir bestemor hihi.
      Ønsker dere masse Lykke til i denne tiden med en STOR KLEM ❤

    2. Er det ikke litt spesielt å snakke om et eventuelt kommende barn med navn, som om det er et barn som er født når du ikke er gravid engang?
      Syns det var helt fjernt å snakke om babyen i magen min med navn før ho ble født..

    3. Ja det var vakkert skrevet 🙂 Trist også.
      Jeg sitter i en situasjon der jeg kan beskrive min mann på samme måte (dog med andre ord som er mine). Jeg elsker han over alt og vil gjøre alt for han. Det jeg ikke kan gi han er et barn (hverken biologisk eller adopsjon). Det smerter meg at det “pappa-potensialet” blir kastet bort, og mange ganger har jeg tanker om han egentlig kaster bort livet sitt på meg.
      Så må jeg ta meg sammen, minne meg selv på at livet består av så mye mer enn egne barn, og at vi har våre verdier og kan finne flere verdier på vegen som virkelig betyr noe.
      Nå får jeg vel kritikk. Har lest mye av deg, og følger deg. Det jeg merker meg, er at det skal ikke mange kritiske kommentarer til før “nettroll” blir nevnt av dine følgere. Men jeg ønsker å minne deg, og andre, på at når du velger å skrive blogg, så vil du treffe mange på ulike måter. Du skrev tidligere at du ikke kan forstå at folk blir provosert over ditt valg om å gå privat i denne prosessen. Virkelig? Forstår du ikke at du igangsetter mange følelser hos mennesker når du velger å skrive om så private ting mange av oss går gjennom. Det ville vært rart om alle skulle ha helt samme syn på ting som deg. For mange som venter i kø på det offentlige, er det selvfølgelig sårt og vondt at andre bare kan kjøpe seg frem, og det i seg selv kan være provoserende. Ser du ikke dette? Må poengtere at dette gjelder ikke meg, for meg var det aldri snakk om å kunne prøve. Men dette innlegget i dag treffer meg på et svært sårt punkt som vekker såre, vonde følelser som også treffer selvtilliten min.
      Men det betyr ikke at jeg mener det ikke var riktig å skrive, selvfølgelig skal du skrive det når du mener det. Jeg mener også at det er riktig av dere å gå privat når dere har mulighet. Men du du må være klar over at ting du skriver vil treffe folk på ulike måter.
      Ønsker dere lykke til, følger spent med på dere <3

    4. Kjære Julianne og kjære Barnløs innskriver <3
      Begge innlegg berører meg. Jeg får godhet for dere begge og skulle så gjerne ønske at deres inderligste ønsker kunne oppfylles. Jeg tenker at vi er mange mennesker og jeg tenker at de fleste av oss har sine gleder, sorger og utfordringer i livet.
      Åpenhet og ærlighet må respekteres og når vi uttrykker ting og har med oss hjertet kan det ikke bli helt feil, tenker jeg.
      Det finnes mange ting å fylle livet med og det sies at når et vindu lukkes, åpner det seg et nytt. Lykke til, dere er begge reflekterte og sterke kvinner. Jeg heier på dere begge ;-)))
      Varm hilsen fra Elisabeth ❤️

    5. Kjære deg, jeg er sikker på at det kommer til å gå helt fint for dere <3 Jeg har aldri vært gravid og er litt redd for at jeg ikke kan bli det ettersom jeg har hatt sex siden jeg var 15 og ikke har blitt gravid en eneste gang. Har dog gått på p-piller for det meste da, men allikevel.. har to venninner som har blitt gravide flere ganger og tatt abort etter engangsligg og til og med når de har brukt beskyttelse så da blir jeg jo litt redd for at det er meg det er noe galt med siden jeg faktisk aldri har vært gravid. Men etter å ha lest alle innleggene dine den seneste tiden så skjønner jeg jo at det faktisk har veldig lite å si i fremtiden! Det viktigste er jo at man er sammen med en man elsker (og som man kan tenke seg å få barn med) og deretter tenker jeg at alt kommer til å ordne seg! Akkurat som du skrive om Ulrik og deg, uansett så klarer dere det sammen 🙂 Takk for åpenheten!
      Klem

    6. Så nydelig skrevet 🙂 <3 Og nydelig navn dere ønsker på barnet. Severin har jeg faktisk tenkt på selv. Ikke så mange som heter det i dag, og det er fint navn. Og det er også Lykke så klart 🙂
      Kos dere videre på fjellet <3

    7. Hei Julianne 🙂
      For en fantastisk mann du har. Jeg tror dere kommer til å være de beste foreldre for den lille prinsen eller prinsessen som forhåpentligvis ikke er så langt unna.
      Jeg har ett lite spørsmål som jeg lurer på. Hadde egentlig vært veldig interessant om du ønsket å svare på dette i et helt innlegg, om det er noe du føler kan være nyttig å vite for flere lesere om du er komfortabel med det.
      Hvordan er egentlig tilliten i forholdet deres? Skjønner jo så klart den må være ganske sterk med tanke på alt dere går gjennom nå, men jeg tenker litt på yrket som Ulrik har. Med det mener jeg gjerne det inntrykket man får når man ser en kjekk pilot som arbeider sammen med flotte flyvertinner. Det er jo litt det fokuset de får rundt seg jeg tenker på når jeg skriver dette.
      Hvordan håndtere du dette? Er det vanskeligere for deg å stole på Ulrik med tanke på yrket hans og at han reiser mye? Om det ikke er det, vil du kanskje fortelle hvordan dere har håndtert det og fått tilliten til å bli så sterk som den er?
      Heier ellers utrolig mye på dere to og framtiden! Dere er et superfint par <3
      God klem fra en nysgerrig leser 🙂

    8. Kjempe koselig innlegg.
      Lykke til til dere 😀
      Kanskje lille Severin som sitter ved siden av meg får en navnebror innen et årstid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg