ENDELIG OVERSKUDD TIL TRENING

God kveld, alle sammen! I dag følte jeg endelig at jeg hadde overskudd til trening igjen. Derfor tok Ulrik og jeg en styrkeøkt sammen på treningsrommet her på hotellet. Det er ikke verdens største rom akkurat, men de har jo det man trenger. Jeg begynte ganske rolig siden formen ikke har vært helt på topp de siste dagene, men føler likevel at jeg fikk gjennomført en god økt med øvelser på både bein, rompe, mage og overkropp. Herlighet, jeg kommer sikkert til å bli skikkelig støl, men det er bare deilig. Planen er å kjøre på i morgen igjen. For når jeg først kommer i gang så er det viktig at jeg ikke gir meg. Jeg merker jo at denne treningen gjør noe positivt med meg psykisk og det har jeg nok veldig godt av. Spesielt nå i denne ellers følelsesladene perioden som Ulrik og jeg er inne i..

Det gikk forresten fint med sprøyte nummer 2. Mens Ulrik satt sprøyten, så filmet jeg det faktisk på Snapchat. Filmen ligger fortsatt ute på Mystory. Jeg har ikke merket noe spesielt til bivirkningene i dag, bortsett fra litt kvalme. Men jeg klager ikke. Dette SKAL gå bra 🙂

I morgen har vi bestilt ansiktsbehandling til begge to på Dr. Holms Spa, som en liten “belønning” etter noen tøffe uker. Det blir godt å få renset huden grundig og føle seg litt freshere igjen. Jeg skal innrømme at jeg ikke har vært så flink til å stelle med huden i det siste. Det hender jo at jeg tar en ansiktsmaske i ny og ne, men den rutinen med å rense huden om morgen og kveld har dessverre sklidd litt ut. Det blir som når man går til tannlegen, som jeg forøvrig var hos i forrige uke. Da er jeg DØDSFLINK og nøye med munskyllevann, tanntråd og det hele i ukene etter, men så glemmer jeg det litt igjen.. Hehe! Jeg regner med at dette ikke bare gjelder meg? I ukene fremover blir jeg sikkert supernøye med hudpleierutinene mine igjen. Jeg trenger som oftest bare en liten påminnelse fra de som kan det.


I kveld er det middag og kos foran TV-en her i leiligheten. Sunn mat på menyen, bestilt av meg og laget av Ulrik. Hehe! Det har nemlig blitt litt for mye godteri og usunnheter her oppe. Vi har jo tross alt “ferie”, så det skulle vel bare mangle. Jeg personlig har brukt situasjonen vår som en slags unnskyldning til å spise godteri og dritt litt for lenge. Det begynte vel da vi fikk den triste beskjeden i Trondheim og nå kan det bare ikke fortsette lenger. Nå er det nok trøstespising på meg. Jeg må bare ta meg sammen. Enkelt og greit. Vi blogges ♥

4 kommentarer
    1. Du er så god du, er inne i en litt dårlig periode selv og er egentlig bare lei meg og trist, men bloggen din og det du skriver gjør meg bedre❤️ Du blir litt som en psykolog, og en man bare vil klemme😊 PS, jeg er ikke gal eller noe😉

    2. Husk at du skal ikke trene hardt nå fremover. Dette fordi eggposene vokser og da blir eggstokkene store og kan vri seg ved for mye bevegelse. Men vanlig aktivitet er bare bra 🙂

    3. Hvordan gjør dere med sex nå? Er det bare fokus på prøverør eller prøver dere fortsatt på vanlig måte? Håper du blir gravid snart. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg