PRØV STORYTEL GRATIS I 30 DAGER

Annonse

Hei, dere! I dag har vi bare tatt det helt med ro innendørs her i leiligheten på Geilo. Mens Ulrik har rigget seg godt til foran TV-en, så har jeg rigget meg til minst like godt i godstolen med Stella på fanget, iPad i hånden og hodetelefoner i ørene. Jeg har nemlig blitt helt hektet på å lytte til lydbøker i det siste. Det gir meg en spesiell ro i kroppen som jeg ikke får av noe annet. I og med at jeg har vært litt anspent i det siste på grunn av prøveperioden, har dette vært en fin måte for meg å senke skuldrene. Etter å ha prøvd en tjeneste fra Storytel gratis nå i snart 30 dager, så vil jeg anbefale den videre til dere..

Jeg vet ikke om dere kjenner til Storytel? Det er en abonnementstjeneste der du kan lytte ubegrenset til lydbøker via en mobil-app. Hvis du har iPhone, Android eller en iPad, som jeg jeg har (låner av Ulrik), så kan du også lese ubegrenset med e-bøker og enkelt veksle mellom lesing og lytting. For min del blir det mest lytting, da jeg foretrekker å slappe helt av i øynene. Men vi er forskjellige og derfor er det fint at det finnes både tusenvis av lydbøker og e-bøker på norsk, svensk og engelsk i appen fra Storytel.

Har du også lyst til å prøve denne tjenesten gratis i 30 dager? Registrer deg HER og lytt til så mange lydbøker du vil
 

På formiddagen i dag begynte jeg å lytte til boken “Et helt halvt år”. Den har jeg som sagt sett på kino før, men siden jeg likte filmen veldig godt så bestemte jeg meg for å høre den på lydbok også. Dessuten er det en stund siden jeg så filmen og ønsker derfor å høre fortellingen på nytt før jeg fortsetter med oppfølgeren “Etter deg”.  For de av dere som ikke har sett, lest eller hørt historien “Et helt halvt år” MÅ bare gjøre det. Den er virkelig rørende og det tipper jeg at oppfølgeren er også. Den har jeg gledet meg skikkelig til!


Storytel ligner forresten på tjenester som Netflix, Wimp og Spotify. Jeg som elsker slike tjenester har derfor hatt stor glede av Storytel nå i disse snart 30 dagene som jeg har fått lytte og lese gratis. Det er ingen tvil om at jeg skal fortsette abonnementet videre og beholde den store gleden jeg har fått av denne tjenesten for bare 169 kroner i månedene fremover.

Storytels lydbøker kan lyttes til via strømming til mobilen din – eller lastes ned offline, slik at du kan ta med deg Storytel når du er ute og reiser. Det er jo helt genialt når man er ute og flyr foreksempel. Da er som regel nettet mildt sagt treigt.. Jeg ser også for meg at denne appen blir fin å ha nå som vi snart skal til Trondheim for første forsøk med prøverørsbehandling. Da blir vi jo liggende på hotell i 3-5 dager blant annet. For ikke å snakke om “rugetiden” i ukene etter. Da kan jeg se for meg at det blir mye lytting på denne jenta 🙂

Nei, nå skal jeg tilbake til boken min.. Dere som vil kan lese mer om Storytel og tilbudet her. Ha en fortsatt fin søndag, alle lytte – og leseglade sjeler!

9 kommentarer
    1. Håper du kan svare på kommentaren min i forrige innlegg, om håret ditt! Jeg skal nemlig til frisøren selv, men nå har jeg avbestilt timen og vil heller gå til der du har vært!:-) For du har, i mine øyne, helt perfekt hår nå!!! Rett og slett helt perfekt!
      Så væææærsåsnill..:-) Hvilken frisør har klippet og farget deg?? Har du extensions i nå? Nyt Geilo!! Klem:-)

    2. Martine: Hei, Martine! Takk for hyggelig kompliment! Beklager at jeg ikke har fått svart deg, men skal svare deg her. Jeg går fast til Maria Dimitrov på Head frisør i Hegdehausveien. Hun har jeg gått til i over et år. Maria har notert alle farger som er brukt på meg. Dersom du bor i Oslo så anbefaler jeg at du bestiller en time hos henne 🙂

      Ja, jeg har fortsatt i extensions fra Luxushair. Det kan bestilles på nett 🙂

    3. Ligger ofte med ungen min som ikke får sove uten at jeg ligger inntil HELE natta. Jeg får ikke sove 12t i strekk så nå har jeg lasta med storytel, bedre ennmenkngsløs surfing 😉 Du får bruk for appen senere også, tro meg!

    4. Masse lykke til, Julianne! Heier på deg og Ulrik. Kos dere videre på fjellet og nyt hverandres selskap!
      Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg