HEI FRA GEILO!

Da var vi endelig fremme på Geilo. Vi kom oss ikke avgårde før i 16-tiden fra Oslo og hadde ganske mange stopp på veien. Det ble derfor alt for mørkt til å blogge i bilen. Men nå er vi endelig her på Dr. Holms og vi skal jo ikke hjem før om en uke, så det gjør ikke noe at det ble kvelden før vi kom frem.

I kveld er det taco, Netflix og alenetid for Ulrik, Stella og meg. DET skal nytes til det fulle, men først skal jeg pakke ut all denne bagasjen her for familien Nygård. Herlighet, så mye vi pakker med oss. Man skulle tro vi hadde to-tre barn med på tur, men neida. Vi er bare to mennesker og en hund inntil videre. Hehe! Det er vel bare dette vintertøyet som tar så enormt mye plass? Vi har nemlig ikke med oss stort annet enn joggedresser, turklær, skiklær og noe vanlig tøy. Det ble likevel to store kofferter, en liten koffert og tre store bagger. Nå skal det sies at verken Ulrik eller jeg er spesielt fornuftige når det kommer til pakking. Vi tar alltid med oss for mye på tur, uansett om vi reiser til varmere strøk eller om vi reiser til fjells, som nå. Jaja. Det går heldigvis ikke utover noen andre enn oss selv. Det er jo vi (les: meg) som må vaske og rydde klær ut og inn av skaper unødvendig..

Fortsatt god helg til deg som leser <3

13 kommentarer
    1. Kommentaren min har egentlig ingenting med inlegget å gjøre, men har veldig lyst til å dele det med deg.
      Siste reisen mannen din hadde til Amsterdam rett før den 2 ukers ferien han hadde (for ca en mnd siden), satt jeg på samme fly. På vei ut av flyet så kjente jeg han igjen og måtte bare hilse. Først var jeg litt skeptisk, men gjorde det alikavel. Det jeg prøver å si er at han var så hyggelig og varm. Fikk en så god energi av han, noe jeg ikke forventet for å være ærlig. Trodde han kanskje skulle være litt høy på pæra. Men tvert imot hilste han tilbake og var kjempe blid og hyggelig. Så det vil jeg bare dele med deg også. 🙂 🙂 Jeg og søstra mi angret liiiiiiitt på at vi ikke spurte om å ta et bilde med han senere hehhe.
      Men det var så hyggelig og har satt et preg. Tenkte at han fortjente å høre at han gir en så positiv energi til andre personer, og at vi ble positivt overrasket. Det var kjempe hyggelig!! 😀

    2. Ååååå du er rett og slett sååååå fin på håret nå!!!!! Jeg ELSKER både fargen og klippen! Har du extensions i nå? Hvilken frisør er det som har farget og klippet deg?
      Håper dere får en herlig uke på Geilo! Klem fra meg:-)

    3. Kaya: Hei, Kaya! Takk for at du tok deg tid til å skrive dette. Jeg leste denne kommentaren høyt for Ulrik nå. Han husker dere godt og skulle hilse så mye 🙂

      Ps. Dersom du ser han igjen så stiller han gledelig opp på bilde! Hehe 😉

      Ha en fin uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg