BLIVAKKER FEIRER SINGLES’ DAY MED 25-75% RABATT PÅ HELE BUTIKKEN!

Annonse

Endelig fredag og helg! Vi har ikke reist på fjellet ennå, siden det dukket opp flere ting i siste liten som vi måtte ta oss av før vi reiser vekk i over en uke. Turen er derfor utsatt til morgendagen, så i kveld blir det romantisk middag med min kjære. Jeg har som dere ser stæsjet meg litt ekstra opp for date night. Ulrik fortjener at kona hans legger litt ekstra energi i utseendet selv om vi “bare” skal være hjemme.

Men over til poenget.. Vet dere hvilken dag det er i dag? 11/11 = SINGLES’ DAY og det skal selfølgelig markeres! BliVakker.no feirer Singles’ Day med å gi oss 25-75% rabatt på hele butikken! DET er virkelig noe å smile bredt av. På tide å feire noe annet og faktisk det motsatte av Valentines, synes dere ikke? BliVakker har seriøst alle de produktene som jeg bruker fra topp til tå. Hehe! Nå er jo ikke jeg singel akkurat. Jeg er lykkelig gift, men jeg husker godt tilbake til mine single dager, og da var spesielt fredag min favorittdag i uken. Tid for høye hæler, korte kjoler og MASSE makeup!

Jeg ble forresten sååå fornøyd med leppene mine i dag! For dere som lurer så brukte jeg NYX ombre lip duo. Denne ombre effekten ga meg litt “Kylie Jenner vibber” altså. Elsk! En annen lipliner jeg liker å bruke er denne beige, som får leppene mine til å virke mye større enn de er. En effekt de fleste jenter ikke takker nei til. Hehe!

Andre favoritter som jeg ofte bruker på leppene:

Good Kisser, The Balm

Foxxy Pout, The Balm

NYX butter lipstick

NYX soft matte lip cream AntwerpNYX soft matte lipcream Stockholm & NYX soft matte lip cream San Paulo

Ellers så bruker jeg disse to veldig mye i hverdagen for tiden:

Eos Lipbalm & Baby Lips fra Maybeline


Her er mine favoritter til huden i sminkemappen:

Beauty UK Foundation: Denne bruker jeg hver eneste dag. En foudation som dekker godt og gir et matt resultat, slik som jeg liker det.

The Balm, Sexy Mama: Dette pudderet bruker jeg også hver dag over foundationen på de områdene jeg ønsker å matte ekstra ned, som blant annet i pannen og på haken.

Makeup Revolution – contour palette: Det perfekte palettet til deg som er like glad i contouring som meg. Her har du alle tonene du trenger, både om sommeren da man gjerne er mer gyllen og brun i huden, og nå om vinteren som jeg og de fleste her i landet er litt lysere i huden. I tillegg inneholder palettet en god highlighter.

Makeup Revolution – blush palette: Dette palettet elsker jeg. Jeg pleier som regel å blande fargene litt for å oppnå akkurat den fargen jeg føler at jeg kler og det varierer noe fra dag til dag. Derfor er det så fint med alle de forskjellige nyansene.

Makeup Revolution – concealer & Mesauda concealer: En god concealer trenger vi ALLTID. Derfor har jeg både et palett i sminkemappen min og en mindre stick til å ha med meg i vesken.

Mesauda translucent powder: Et kjempebra pudder jeg bruker som en “finish” helt på slutten. Den gjør slik at sminken holder godt hele dagen og det er superviktig for min del, som ikke vil sløse bort mer tid på badet enn nødvendig. I tillegg bruker jeg Jane Iredale Hydration Spray: Denne fuktighetssprayen er helt fantastisk! Jeg pleier alltid å ha den med meg i veksen slik at jeg kan spraye meg et par ganger i løpet av dagen for å freshe meg opp og tilføre fuktighet. Dessuten lukter den helt himmelsk!

Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, men jeg har gått mye med hestehale i det siste. Jeg synes et gir en veldig sporty og fresh look, spesielt i hverdagen. Strikkene jeg bruker finner dere her. De er laget av et smidig, resirkulerbart plastmateriale og er utrolig skånsom mot håret. I tillegg glir de lett ut av håret uten å lage floker eller å røske med seg masse hårstrå. Hehe! Jeg regner med at flere jenter kjenner seg igjen i denne problematikken..

Men nå er det helg, jenter og på tide å feire all the single ladies der ute. Ha en amazing Singles’ Day ♡

9 kommentarer
    1. Åh elsker bloggen din! lurer på hvilken type kost/beautyblender du bruker til revolution contour paletten? har samme selv, men syntes det er så vanskelig å finne en passende kost til den kremete paletten

    2. Hei.
      Kan du dele fargekoden/ene du bruker for å farge håret?
      Veldig fin 😊
      Lykke til med babydrømmen!
      Christine

    3. Altså, du ser så vanvittig fin ut med håret! Jeg blir like inspirert hvert bilde du legger ut!! Såå classy 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg