EN OPPLEVELSE I GAVE FRA FORLOVERNE

Lørdag som var arrangerte Tina og jeg et fantastisk morsomt utdrikningslag for vår gode venninne Pia. Tina og jeg er så heldige å være forlovere sammen og har hatt det veldig gøy med planleggingen i forkant av dette utdrikningslaget. Jeg sa jo at jeg skulle fortelle dere mer om selve dagen enn hva jeg rakk i helgen og vise dere flere bilder, så her kommer første innlegg om utdrikningslaget. Innleggene kommer i riktig rekkefølge i forhold til når på dagen vi gjorde hva, slik at dere kan få et best mulig inntrykk av hele feiringen og forhåpentligvis få noen tips til hvordan man kan arrangere et gøyalt utdrikningslag.

Det første vi gjorde var å vekke Pia hjemme. Vi hadde med oss frokost og en liste over hva hun skulle pakke. Hun fikk litt egentid til å ordne seg før vi måtte komme oss avgårde til dagens første aktivitet. Pia mottok en gaveeske i bilen da vi var på vei til Kjeller Flyplass. Hun visste nemlig ingenting om hva vi skulle eller hvor vi skulle.. Dere kan tro at hun ble overrasket og glad da hun leste setningen “helikoptertur over din by”..

Det var utrolig gøy å gi en slik opplevelse til Pia. Dessuten var det jo veldig kjekt å gi bort en gave som vi selv kunne være med på å dele gleden av. Hehe! Det blir jo et minne for livet for alle oss tre. Vi hadde det sååå gøy! Det er rett og slett en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. Det samme sa både Tina og Pia høyt flere ganger under flyvningen.








Jeg filmet som dere vet masse i luften på Snapchat over Oslo. Under ser dere flere bilder av resten av jentene også. Da vi landet på Kjeller Flyplass igjen stod nemlig resten av jentene og tok oss i mot. Dette var også en overraskelse for Pia som hun la merke til fra luften. Herlighet, jeg får frysninger av å tenke tilbake på det øyeblikket hvor Pia oppdaget jentene på bakken. Apropos opplevelser.. Dette var tidenes kuleste øyeblikk!










Fotograf: Marian Jade

Skal du arrangere et utdrikningslag i nærmeste fremtid? Få med deg jentene eller guttene og spleis på en opplevelse til hovedpersonen. Det er ALLTID en god ide, sålenge dere finner en type aktivitet som passer til bruden eller brudgommen. Vi bestilte helikopterturen på YouWish.no

Ps. En opplevelse er også en genial julegave til han eller hun som har alt. Bare 1 måned igjen til desember, folkens. Jeg skal gi bort minst en opplevelse under treet i år ♡

8 kommentarer
    1. Du har forsatt ikke sagt hva som var problemet ditt for å bli gravid ? Spør pga jegbryr meg og er i samme sitvasjon selv.
      Her skal jeg starte en dobblel pregotime kur i morgen ♥️

    2. Pia er heldig som har deg som venn og ikke minst FORLOVER. Dere har gjort en kjempe innsats. Håper mitt utdrikningslag (når den tid kommer) blir så innholdsrikt og morsomt 🙂

    3. Så heldig Pia er! Ser ut som dere virkelig koste dere og klarte å planlegge tidenes utdrikninsslag 🙂 sender masse varme tanker til deg og Ulrik og venter spent på oppdatering fra klinikken i Trondheim. Dere er tøffe som deler, setter veldig stor pris på det. Er kanskje i samme situasjon.. dere er heldige som har hverandre å støtte dere på, det virker som dere virkelig har et bra ekteskape! Håper alt ender godt og at det er en heldig liten baby som får lov til å ha dere som foreldre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg