SOMMERFUGLER I MAGEN

Jeg regner med at alle fikk med seg at blogg.no var nede i går? Derfor ble det ingen blogging fra denne jenta. Det var veldig rart å ha helt fri, MEN det kunne ikke ha passet bedre. I dag skal nemlig verdens beste Pia drikkes ut, så Tina (hun andre forloveren) og jeg hadde greit mye å gjøre i går, for å si det pent. Flaks med den!

Nå har vi akkurat vekket henne. Det var tydelig at Pia ble overrasket. Hehe! Hun hadde INGEN anelse om at vi skulle dukke opp i dag. Jeg filmet det hele på Snapchat, så dere kan gå inn der (pilotfrue) og sjekke reaksjonen hennes. Planene for resten av dagen er fortsatt hemmelig for Pia. Derfor kan jeg heller ikke skrive noe om det her. Jeg kommer til å være veldig aktiv på Snapchat underveis, så følg meg gjerne der for mange morsomme oppdateringer. Det føles ut som om jeg har 1000 sommerfugler i magen! Det er ikke hver dag bestevenninna mi skal drikkes ut, så dette har jeg gledet meg til lenge. Herlighet, så gøy det er å glede andre <3

23 kommentarer
    1. Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi bo både vinter og vår.
      Både vinter og vår.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge i soveposen vår.
      I soveposen vår.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge med nattkikkerten vår.
      Med nattkikkerten vår.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og madrassene våre av mose består.
      Av mose består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverket av raier består.
      Av raier består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverk-fyllet av granbar består.
      Av granbar består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og raie-festene av bjørkenever består.
      Av bjørkenever består.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og kebaben vår uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi brenne et bittelite bål.
      Et bittelite bål.
      Og kebaben står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.

    2. De andre bloggerene la ut innlegg på kvelden igår når siden var oppe igjen. Så du kan nok ikke skylde bare på at siden var nede. Det er lov å innrømme at bloggen for tiden ikke er høyest på prioritetslisten:)

    3. Bare lurer på, hvorfor vil du ikke kose deg med de andre uten mobilen når du er med andre?:) Det eneste du gjør er å snape, ingen av de andre sitter med telefonen. Vil du ikke være sosial og nyte nuet?

    4. Hei! Liker bloggen din veldig godt og syns det er veldig gøy med oppdatering på prøvingen. Men for min del så oppdaterer du bloggen altfor sjeldent til at dette er en fulltidsjobb? De fleste oppdaterer 2-3 ganger til dagen.. Så håper du vil prioritere å oppdatere mer, spesielt når lesertallene dine øker- så er det en unik mulighet for deg å få flere faste lesere. Det krever mye mer fokus på bloggen!:) masse lykke til og kos deg i utdrikningslag!

    5. Hun snapper aldri så mye som hun gjør med venner når hun er sammen med Ulrik🤔🤔🤔Det kan ende det er noe som ikke stemmer mellom dem. De andre kjærestene parene er mer åpne for hva som skjer og snapping osv?!? Flere kan og ha en spørsmålsrunde med hverandre, men hun sier jo at hun skal bli flinkere, men det skjer aldri….🤔🤔

    6. Hva er greia med å ta bilde veska di hele tida? Jeg prøver å like den bloggen her men du er så sykt kjedelig. Blogger èn gang om dagen og halvparten er bare reklame? Jeg fatter ikke hvorfor du er på topplista. Sikkert fordi du er så jævla irriterende. du legger ikke en dritt i bloggingen din og det er samme skvipet om en biltur hit eller båttur dit, kom deg ut å lev litt og slutt å vær så jævla prippen. Du er helt sikkert kul, langt der inne bak utallige bilder av den dyre veska di og den samme dumme posituren du tar på alle bilder. Gjesp.

    7. Enig med hva mange andre også kommenteret, både på dette innlegget og tidligere; Du oppdaterer dårligere og sjeldnere og opplever at litt for mye er reklamebasert…
      Veldig synd, da jeg fikk sansen for deg for en stund siden – nå syns jeg kvaliteten på helheten dessverre ikke er så mye å skryte av. Det er trist, fordi du var på god vei til å bli en blogg som var verdt å klikke seg inn på med din åpenhet og kreative innlegg rundt bryllup og babydrøm.

    8. Enig med de over. Hvis du har dette som fulltidsjobb, så bør det jo komme fler enn ett innlegg om dagen. Mammabloggerne som har dette som fulltidsjobb og har fullt opp med barn i tillegg klarer to-tre innlegg. Blir litt kjedelig å klikke inn og se samme innlegget dag inn og dag ut. Mange mister interessen…

    9. Hei Julianne. Ser det er flere lengre opp som etterlyser flere innlegg. Dere skal jo ut på eventyr reise. babydrømmen 😀 Hadde håpet du vil bli flinkere å blogge mer enn 1 innlegg om dagen. Det er vel ikke så slitsomt å være “hjemmeværende” blogger? Ønsker dere masse lykke ønsker i morgen, blir gøy å få følge dere 😀

    10. Jeg er dessverre enig med de over som mener at du blogger for lite og at det blir for mye reklame. Reklame er greit nok – hvis du hadde blogget dobbelt så mye. Det er jo en fulltidsjobb. Det blir også litt dumt å skylde på at blogg.no var nede, den var oppe igjen på ettermiddagen. Jeg hadde begynt å få sansen for deg men jeg synes du skylder leserne dine litt mer når det er vi som gjør at du kan leve av dette.

    11. Jeg kan heller ikke skjønne at du ikke får til å blogge mer enn én gang om dagen. Om du faktisk hadde brydd deg om jobben din, så hadde du ferdigskrevet innlegg for de dagene du har en full timeplan.
      I utgangspunktet syns jeg det er helt greit at du tjener penger på å ikke gjøre noen ting, så lenge du ikke snylter på staten. 😊 Samtidig er det irriterende for oss lesere, når det så tydelig kun er pengene som driver deg, og ikke det at du ønsker å skrive en god blogg. Dersom dette fortsetter mye lenger, orker ikke jeg lese mer i hvert fall.

    12. Ja jeg er enig med de over, dette er begynt å bli kjedelige greier. Det er ikke særlig god bordskikk heller å plassere veska på bordet så alle skal se at du har LV 😁det har vel 4.hver norske kvinner hehe.

    13. Håper du har kost deg i helgen, nå følger ikke jeg med deg på snap. Men kommer innom her i ny og ne for å se hvordan det går med deg og babydrømmen 😀 Ser du får litt meninger her i kommentarfeltet, både på godt å vondt. Veldig sjeldent jeg kommenterer, men syns du gjør en flott jobb 🙂 Mye bak fasaden som ikke handler om innlegg som du jobber med også. Ønsker deg en flott uke som kommer 🙂

    14. Hei kjære du!
      Så en dokumentar for noen dager siden som jeg gjerne vil tipse deg om. Den heter “the human experiment” og er å finne på Netflix. Håper så gjerne at du og Ulrik oppnår babydrømmen som dere fortjener, og dokumentaren handler om hvordan produktene vi bruker inneholder stoffer som virker hormonforstyrrende. Hel friske og sunne damer med gode gener har vanskelig for å bli gravide, og en grunn til dette er for at man bruker kosmetiske produkter osv. som inneholder ingredienser vi ikke tåler. Det kan være alt fra deodoranten til glidemiddelet vi bruker, som kan virke forstyrrende. Heier sånn på deg, og ville gjerne tipse deg om å se den! Veldig tankevekker, og selv om det forhåpentligvis ikke er noe galt med deg så er det mye gode tips for hvordan du kan skjerme barna dine for farlige stoffer som er bevist farlige. Stå på fine du❤️

    15. Syns det er trist at folk sier de “forlater bloggen” bare pga du èn gang blogger lite….. hun forklarte jo til og med grunnen. La nå hun får være❤️ Addet deg nettop på Instagram forresten, håper du godtar slik at jeg kan følge med på babydrømmen din der 🙂 Jeg fortalte til deg tidligere at jeg har sykdom som gjør at jeg kan ha vanskelig for å få barn. Så jeg er litt samme situasjon nå, så følger spent med. Jeg derimot vet ikke helt om jeg er klar for det, selv om jeg har fått beskjed om at jeg burde få barn helst innen 1 år, ellers så kan det blir vanskelig for meg. Så det er er ikke en lett ting nei. Jeg følger i hvert fall med deg og heier på deg ❤️ du virker som en god person med et godt hjerte for de rundt deg 🙂 klem fra ingvild

    16. Håper du legger merke til at flere av klagene er skrevet av samme person? Ser det på skrivestilen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg