VESTLANDET NESTE

Da var vi på vei til Vestlandet igjen. Ulrik, Stella og jeg. Vi kom oss ikke avgårde like tidlig som planlagt, men det er nok ikke overraskende for de som venter på oss. Hehe! Det tar sirka syv timer å kjøre fra Oslo til Måløy, som er der foreldrene til Ulrik bor. Vi har altså noen timer i bil foran oss, men det er bare hyggelig med langtur i ny bil og ikke minst komfortabelt.

Vi skal være i Måløy frem til søndag, så dette blir hva jeg kaller en skikkelig langhelg. Jeg gleder meg veldig til å se svigerforeldrene mine igjen, spise god hjemmelaget mat og bare kose meg sammen med familien. Familie betyr utrolig mye for meg. Det regner jeg med at dere har fått med dere.

Ps. Stella har på seg sikkerhetssele. Det er også derfor hun sitter i et eget sete bak. Safety first!

20 kommentarer
    1. God tur:)
      Men sikkerhetssele på hund skal festes via sikkerhetsbelte. Hvor er denne festet?
      Hun sitter vel ikke i en løs veske?

    2. Dere kunne jo i det minste kjøpt en skikkelig bil-seng. Hvor hun kan legge seg ned når hun skal kjøre så lenge. Tragisk å la hunden ha det ubehagelig fordi det skal se BEA it. Ikke søren om den veska der er sikker heller!

    3. Så hyggelig det der så ut☺Kos Dere og ha en riktig trivelig laang helg.PS Dere blir nok gode foreldre,når jeg ser hvor snille og gode og hvor godt Dere tar vare på den 4 beinte.Go helg Klem.😊

    4. Slike seler er bare falsk trygghet da hunden kun er festet i ett punkt, og om du da kresjer vil hunden bli slengt rundt i bilen. Og i et kresj blir kroppsvekten mye større, så om hunden blir slengt rundt i bilen og er så liten og ikke spesielt tålig vil den nok ikke klare seg…
      Det er greit du vil det skal se bra ut osv, men det er et liv det er snakk om, og hadde det vert et barn hadde du sikret det på samme måte da? Nei… Så tenkt gjennom hvor lite sikkert det egentlig er, bruk bur!
      Statistikk viser og at hvis en ulykke skjer og hunden er i bur, er det faktisk den som ofte overlever og ikke menneskene, tenk på den du😊

    5. Hei Julianne 🙂 Jeg er sååå glad for at du deler denne prosessen med oss. Kommer du til å dele resultatene av blodprøvene også?
      Klem Silje

    6. Hei Julianne.
      Lekker bil dere har fått dere.
      Jeg må bare kommentere litt pga alle de som har hatt noe å si ang det at Stella er i sikkerhetssele og ikke i bur.
      For en liten hund som Stella er sele tryggere enn bur. Denne selen festes samme sted som bilens sikkerhetssele, og da er hunden 100% trygg.
      Den har like mye bevegelighet der som om den har i ett bur, men sitter tryggere om uhellet skulle være ute.
      Ang veska hun sitter i, så regner jeg med at det bare er noe som er for bildets del, Stella har nok ett mykt og godt teppe hun ligger på når de kjører oppover til Måløy.
      Ha ei fin helg i vakre Sogn.
      Klem fra en vetrinærpleier.

    7. Hei!:-) Jeg liker bloggen din veldig godt! Kunne du ha oppdatert litt oftere?:-D og gjerne litt sånne “sterke ærlige meninger” som du hadde før:-) Et tips er at du kunne skrevet såkalte paraply innlegg som jeg ser at andre bloggere har, det er morsomt og noe mange kan kjenne seg igjen i. Good helg!:-)

    8. Kjære veterinærpleier.
      (Eller mener du kanskje dyrepleier? Husk å bruke tittelen din riktig, da det er en beskyttet tittel:)
      Hvordan mener du at den selen er trygg?
      Jeg bruker sele selv på min hund selv men den er festet via sikkerhetsbelte. Her er ikke sikkerhetsbeltet i bruk. Hvordan mener du at selen er festet forssvarlig?
      Hilsen Veterinær

    9. Ååå så fiiiiin du e med den nye frisyren!!!!!😍😍😍😍 du ser heilt fantastisk ut! God tur❤️

    10. Hahahah veterinærpleier..snakk om å faile når man juger på seg utdanning. Håper du pleier veterinærene godt <3

    11. Lisbeth: Hei, Lisbeth! Så gøy at du liker bloggen. Det er hyggelig å høre at du vil jeg skal oppdatere oftere. Jeg jobber med saken. Forrige uke var det flere innlegg enn denne uken. Det går litt opp og ned. Nå som jeg er på besøk hos svigers går det naturligvis litt ned da jeg ønsker å tilbringe mest mulig tid med familie.

      Slike innlegg du sikter til er forresten ikke noe jeg bare setter meg ned og skriver uten grunn. Det er innlegg jeg skriver etter å ha opplevd noe negativt eller blitt provosert av noe.

      Paraply innlegg er Ida Wulff sin greie. De er morsome de! Helt enig 🙂

      Håper du vil like innleggene som kommer i morgen. God helg til deg også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg