Endelig!

Endelig er Ulrik hjemme igjen og nå har han faktisk fri i hele to uker. Det betyr mye tid sammen og den skal vi bruke godt. Skikkelig godt. Ja, for disse ukene har jeg sett frem til lenge. Ulrik også.

Vi startet med å tjuvstarte helgen allerede i dag og tok en spontan liten date på Lille Asia i Hegdehaugsveien. Videre har vi bare kost oss rundt i byen med kaffestopp og små ærender. En lite produktiv dag kan du si, men utrolig hyggelig.

I morgen kommer mamma og stefaren min til Oslo. Da skal vi på revy på Latter, ut og spise på Delicatessen og bare hygge oss sammen. Dette blir en fin helg, kjenner jeg. Jeg gleder meg!

Og nei.. Jeg har fortsatt ikke fått mensen. Det er så mange som spør på Snapchat. Hehe! Jeg skjønner jo forsåvidt det da. Derfor blir det testing i morgen som planlagt, om ikke jeg får det i natt eller i morgen tidlig da. Men nå må den enten komme snart eller aller helst ikke i det hele tatt, synes jeg. Tvi tvi!

47 kommentarer
    1. Hei. vet du.. jeg er så spent på deres vegne at jeg kan nesten ikke vente.. hehe.. håper så inderlig at du er gravid 🙂
      jeg krysser fingrene.

    2. Anbefaler BabyComp, der du sjekker temperaturen din hver morgen til fast tidspunkt. Maskinen trenger en liten stund for å bli kjent med deg og din syklus, og så forteller den deg når du har eggløsning og hvilke dager du har best sjanse for å bli gravid.

    3. Nå vet vi jo at du skal teste i morgen, men så har du sagt at du ikke skal dele på bloggen med en gang hvis du er gravid. Trenger jo ikke å være rakettforsker da for å skjønne at du har fått positiv test hvis du ikke skriver noe om det :p

    4. Har fulgt bloggen din noen uker nå, men dette er første gang jeg legger igjen en kommentar. Jeg håper virkelig du er gravid denne gangen og jeg er skikkelig spent på deres vegne! 🌸 Krysser fingrene for dere!!

    5. Du glitrer. Hele du utstråler noe som jeg ikke har sett på bildene dine tidligere. Samtidig ser du smalere ut i ansiktet. Mulig frisyren kan påvirke det, men ansiktet ditt er endret, puppene dine “yppigere” . Lurer veldig på at du er gravid. Uansett så er du veldig vakker.

    6. Håper håper virkelig at du er gravid!!! 🙂 🙂 Sååå spennende!! 🙂 Vet alt om det der, krysser fingrene for dere!! 🙂

    7. Du stråler virkelig om dagen altså!! Gravid eller ei – nydelig er du! 🙂 Tvitvi for morgendagen <3

    8. Hei, Jeg har lest bloggen din en stund nå og bare følte jeg måtte legge igjen en kommentar. Jeg har selv nylig vært igjennom en prøveperiode og vet hvor spennende ,stressende og ikke minst tålmodighetstestende det kan være! Jeg bare fant ut at jeg absolutt MÅ anbefale deg å gå til anskaffelse av ladycomp eller babycomp (ser faktisk at en over allerede har gjort det samme). For med denne ser du når du har eggløsning på temperaturen din og den kan i tillegg hjelpe deg med å finne hvilke dager du er mest fruktbar. Som personen over her nevner bruker den litt tid på å bli kjent med syklusen din, men om du setter deg inn i hvordan temperaturen skal oppføre seg i løpet av en syklus lærer du fort selv å se når du har eggløsning 🙂 Jeg visste derfor at jeg traff midt i blinken på forrige eggløsning og jammen meg fikk jeg en positiv test noen uker etterpå! Jeg har selv ladycomp, og den koster litt, men til gjengjeld kan du bruke den som “prevensjon” når du ikke lenger forsøker å unnfange. Uansett, så ønsker jeg deg masse lykke til og jeg krysser fingrene for at det snart klaffer for deg også <3

    9. Kjære Julianne, du skriver så hyggelig og er så inkluderende.
      Jeg heier så inderlig på Ulrik og deg! Nyt helgen og koz dere sammen!
      Aller beste hilsen fra Elisabeth ❤️

    10. Skulle ikke forundre meg om det er en liten spire i magen din nå – for du stråler jo! Krysser fingerene!!!

    11. Dette er så spennende 😀 Krysser fingre og tær for at spiren sitter <3 Dere er jo så søte sammen 🙂 Dere kommer til og bli gode foreldre 🙂 Håper du har en gladnyhet idag 😀 Ha en fin helg :)<3

    12. Jeg har lest blogger din av og på i en lengre periode, og jeg må bare si at jeg liker deg bedre og bedre for hvert eneste innlegg.
      Du har etterhvert utviklet noe unikt som skiller deg fra “gjennomsnittsbloggeren”.
      Sitter her og er 28 uker på vei med mitt andre barn, og håper og ønsker så inderlig at det er din tur nå. Ønsker deg og Ulrik en fantastisk helg <3

    13. Hei Julianne
      Jeg har et spm, i dag kom inntekt og slikt ut på skatteetaten. Kan du forklare disse tallene du har? Jeg lurer da du har gått ut i media og her at dette er veldig bra betalt jobb for å jobbe hjemme i fra. Jeg tenker du er et forbilde og burde forklare hvorfor og hva?

    14. Åååhh, så spennende altså! Krysser fingrer og tær for at du ikke får mensen, og at du endelig får en positiv test 😍 Det er så gøy å følge dere!
      Du ser fantastisk ut! Jeg ønsker deg en superfin helg 🙂 klem fra meg

    15. Hei
      Kjempefin på håret! Bruker du å bleke eller farge håret lyst? Og, i så fall det siste- kan du dele fargekoden? Bor ikke i Oslo, og trenger tips angående lysfarging.
      Lykke til med babyplanleggingen! Det ordner seg 🙂
      Christina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg