DERFOR SKAL DU TA FOTMASKE

Sponset innlegg

Hei, igjen! Vet dere hva jeg gjorde etter treningsøkten tidligere i dag? Jeg skjemmet meg bort med denne digge fotmasken! Det er noe jeg pleier å gjøre for å få myke og fine føtter, spesielt nå om høsten og vinteren hvor føttene er mer utsatt med klamme høst- og vintersko, tjukke sokker og lite lufting som vi gjerne ellers får via sandaler og tøysko om våren og sommeren.

Det verste jeg vet er seriøst tørre føtter. Jeg blir helt gal av det. Faktisk så har det hendt at jeg har stått opp midt på natten for å smøre inn føttene mine med fuktighetskrem fordi jeg ikke får sove. Nå høres det sikkert ut som om jeg har veldig ekle føtter, men det har jeg ikke. Det er helt normalt blant oss nordmenn å slite med tørre og sprukne føtter, men det er dessverre ikke så mange som steller godt med føttene sine for det. Jeg tror det handler mest om uvitenhet og det er jo veldig synd. Ikke minst unødvendig. Derfor vil jeg anbefale dere som leser denne bloggen om The fantastic foot mask. Den fjerner hard hud, sprekker og bakterier, mens du kan lene deg tilbake og slappe av.

STEG-FOR-STEG:

♡ Start med et fotbad (10-15 minutter): Jeg tok mitt i badekaret med roseblader fra rosebuketten som jeg fikk av Ulrik.

♡ Ta masket ut av pakningen og klipp den fra hverandre. Sett en maske på hver fot og fest de godt med tapen på siden: Du ser hvordan jeg har gjort det på bildene under. I tillegg er det god forklaring med bilder på emballasjen.

♡ Ta på deg sokker for at masken skal absorere bedre og sett deg i ro: Jeg hadde på masken i 2 timer, mens jeg besvarte mailer og kommentarer fra sofaen. En herlig og fortjent dag på “kontoret”. Hehe!

♡ Ta av masken etter 1-2 timer

Etter 3-5 dager vil lag av huden din begynne å flake –>  Etter 7-10 dager, har all hud flaket av og føttene er fine og myke. Det føles sååååå bra! Ja, faktisk som en ny start.


Og resultatet er… BABYGLATTE FØTTER! Hvem vil vel ikke ha det? Det finnes ikke noe mer usexy enn harde og tørre føtter altså, dere. Stell føttene minst to ganger i måneden og unngå tørre, sprukne eller harde føtter. Vi fortjener myke og glatte føtter!

 

Bestill The Fantastic Foot mask HER og du får 30% rabatt med koden “pilotfruefoot” 🙂

17 kommentarer
    1. Takk for tips! Og supert at du informerte om det siste- vet at Babyfoot (lignende produkt) ikke anbefaler det for gravide. Desverre sliter jeg med å file føttene nå fire uker før termin, så da er det jo greit med sånne sokker 🙂
      Og fint å vite at jeg ikke er den eneste som står opp på natten dersom jeg aner hard hud.

    2. Hei☺️. Har ikke noe med innlegget her å gjøre. Men lurt på hva de nude bryllupsskoene dine kostet og hvilken modell det var? Skal til London i helgen så har så lyst og kjøpe de😍.

    3. Nå er jeg gaaanske sikker på at du er gravid, og har også en liten magefølelse på at du vet det selv 😉

    4. Hilde Karoline: Hei, Hilde! Jeg bestilte de fra Vincci i Bergen. Nå åpner de her i Oslo også faktisk. I de gamle lokalene til Louis Vuitton.

      Jeg betalte 4900 for de. De var billigere på Vincci enn på Kamikaze i Oslo i hvert fall og er kanskje enda billigere i London? 🙂

      God tur!

    5. Takk for tips, den skal på handlelisten 😀
      Nå har jeg og mannen min bedt for dere og ønsket om graviditet flere ganger, så håper virkelig at bønnesvaret kommer denne måneden <3 Lykke til de neste dagene, postitiv test eller ei.. 🙂

    6. Dette så spennende ut 🙂 Jeg lurte på om du har hørt noe fra Kondomeriet om en ny runde rabatt på Womanizer? Hvis det er utelukket kjøper jeg på en annen nettside men om det kan komme en rabatt så venter jeg 🙂

    7. Så bra at du skriver om denne Julianne! Den er perfekt nå etter sommeren. Jeg bruker altid fotmaske, det er jo nesten
      like viktig å ta vare på føttene som å ta vare på ansiktet! Ellers våkner man opp midt på natten for å smøre hihi 😀

    8. Min kollega bruker maybeauty produktene, nå måtte jeg prøve når både du og hun har anbefalt dem!

    9. Supert innlegg! Det er så lett å glemme føttene fordi de som oftest er bortgjemt inni sko hver dag. Dessuten bærer de hele vår kroppsvekt. Derfor er god pleie på sin plass 🙂 Jeg har nå bestilt, og ser frem til å få “babyføtter” igjen. Må forresten nevne at det er spennende å følge deg i disse dager, Julianne 😉 Stor klem fra en av dine faste følgere

    10. Prøvde baby-foot for en tid tilbake. De gjorde føttene mine mye verre! Aldri hatt særlig problemer med tørr hud på føttene som jeg fikk etter jeg prøvde baby-foot:-/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg