JEG HAR KLIPPET MEG KORT!

Sponset behandling og produkt

Ææææ ♥ Endelig turte jeg å klippe meg helt kort! Jeg har hatt lyst på denne frisyren kjempelenge, så nå er det en glad og fornøyd jente som går fra speil til speil her hjemme. Hehe!

Heldigvis fikk jeg tommel opp av Ulrik. Det er alltid like spennende å høre hva han mener. Jeg tror han sa noe om at han aldri hadde sett meg finere på håret. Ikke verst.. Det er jo tross alt han jeg pynter meg mest for i hverdagen. Derfor betyr det veldig mye at også han synes det er fint. Hva synes dere da? Jeg er i hvert fall bombesikker på at dette er en lengde jeg skal beholde fremover. Fargen også. Det føles veldig bra å bli ordentlig blond igjen. Nå er jeg ferdig med det mørke i hodebunnen for en stund. Forandringer fryder.. Åh, Maria er SÅ flink!

FØR:

Her med extensions på bildet fra venstre og kun mitt eget hår på bildet til høyre. Begge bildene er tatt før vi tok lyse striper i mitt eget hår, klippet det og satt i nytt extension.


ETTER:

Her har jeg extension fra Luxushair i farge #613. Maria gjorde fargen på håret noe kaldere. Det er ikke anbefalt å farge extension i utganspunktet, men vi tok sjansen og det gikk veldig fint.

Har du lyst til å freshe opp hårfargen din, stusse tuppene eller gjøre som meg og gå for en helt ny look?

Ring: 22 60 62 67 og bestill time hos Maria på Head frisør i Hegdehausveien. Du får som sagt 20% rabatt på alle hårbehandlinger med kodeord “PILOTFRUE” om du bestiller time nå i oktober.

Tilbudet gjelder selvsagt både jenter og gutter (mandag-onsdag).

66 kommentarer
    1. Det der er ikke helt kort, langt i fra. Men det kledde deg kjempegodt. Ser fresh, kul og moderne ut.

    2. Iiiiiii, du var fin! Fikk lyst på kort selv! Helst i morgen! Utrolig fin overgang mellom “luggen” og resten av håret. Go girl!

    3. Super lekkert!!!
      Har sendt deg en mld på facebook både til deg privat og blogg-facebooken din, hadde satt utrolig stor pris på svar <3

    4. Så fin du ble. Den lengden kler deg, rammer inn ditt pene ansikt på en nydelig måte. Tenker herr Ulrik er nyforelsket, du ble jo en helt annen dame. Ikke at du ikke var fin fra før altså.

    5. Eg synest vanligvis ikkje konesveis er noko gjevt, men du kledde det. Eg har ikkje noko kone, men vist eg får det skal ho være blond slik som du.
      Det er og viktig at ho er lettstelt, då er det ikkje så praktisk med langt hår. Det er ikkje så lett å holde reint.

    6. Åh, det ble helt nydelig 😀 Det kledde du kjempegodt! Fikk lyst å klippe meg sånn selv, hehe :):)

    7. Hei! Så fin du ble. Du så yngre ut (ikke at du trenger det) og du fikk frem ansiktet ditt mer. Rålekkert! 😀
      Må bare si.. Jeg og mannen ville ha barn for syv år siden. Vi prøvde, jeg farget håret og gjorde drastiske endringer i frisyre, da var jeg gravid uten og vite det. (hørt fra flere at man kan gjøre drastiske hår endringer når man er gravid. Selvom det bare er på folkemunne..) Men det stemte for oss. Kanskje det blir et “made in alta eksemplar”?;) Uansett, liker bloggen din. Fortsett å være deg. Denne siden er noe jeg koser meg med. Klem fra det kalde nord:)

    8. Kjempefint! 🙂
      Jeg klipte meg helt kort for noen uker siden. Har alltid hatt halvlangt hår, så der var veldig uvant i starten, men veldig fornøyd!
      Måtte klippe meg kort fordi jeg skal gjennom cellegiftbehandling og en av bivirkningene er jo at man mister håret. Det har begynt såvidt å falle av nå i helga, så er spent på hvor lenge det går før jeg må finne frem barbermaskinen og ta alt. Hjelp!! Har heldigvis ordnet meg parykk, men det blir ikke det samme.

    9. Åh so fin <3 Dette kledde du verkeleg ! 🙂 Eg har sanme lengda sjølv - savna langt hår til tider, men syns det er relativt mykje lettere og holde håret stelt og fint no, før blei det ofte berre en hestehale og ikkje noko meir, no kan eg både glatte det og rufse det ordentlig til og det blir heilt ulik look, eller så finst det mange andre ting en kan gjere med håret sjølv om det er kort 🙂 ha ein fin-fin måndag! Spent på om vi får vite noko om spira som forhåpentligvis sitter snart 😊🙈

    10. Åh, endelig, har hatt lyst til å se deg med kort hår såååååå lenge nå og endelig gjorde du det, du er super nydelig med kort hår.. <3
      Så det håper jeg du beholder, for dette kledde du virkelig og nå vet jeg hvilken frisør jeg skal til for å få ordnet mitt eget hår, har like kort hår som deg og har slitt lenge med å finne en god frisør, men nå tror jeg at jeg har funnet riktig frisør og det bare fordi du klippet håret ditt kort.. 🙂

    11. Så utrolig fin du ble på håret Julianne 🙂 Du passet den nye looken din 🙂 Ha en fin mandag 🙂

    12. Mathea: Takk, Mathea <3

      Dersom du savner det lange håret i blant så anbefaler jeg deg å kjøpe clips extension fra Luxushair. Det kan du ta på og av som du vil 🙂

      Ha en fin mandag og uke du også!

    13. Så utrolig fin du ble, dette kledde du virkelig! 🙂 Kan du lage ett innlegg om hvilke hårprodukter du bruker/dine hårrutiner?? Trodde virkelig ikke du brukte extensions, håret ditt ser så naturlig ut ift til mange andre som bruker extensions. Trodde du hadde naturlig tykt å sunt hår, du bruker tydeligvis de rette produktene og steller riktig m håret for at det skal holde seg så fint 🙂

    14. E: Så godt å høre at du er fornøyd med det korte håret! Jeg elsker forandringen 🙂

      Huff da.. Nå fikk jeg veldig vondt av deg. Håper virkelig at det går bra med deg. Nå tenker jeg ikke på det dumme håret, men på hele deg <3

      Det finnes masse fine parykker. Jeg skjønner at det ikke er helt det samme, men det viktigste er helsen. Sender en varm og god klem til tøffe og sterke deg 🙂

    15. Lise: Hei, Lise! Takk for det. Hehe! Yngre? Morsomt at du sier det, siden jeg føler at jeg ser mer voksen ut. Men kanskje du har rett 🙂

      Er det sant? Hehe! Jeg håper og håper!!

      Klem tilbake fra en grå hovedstad <3

    16. Sinnsykt fint!
      Klippet meg kort for rundt 3år siden etter å hatt langt i noen år. Jeg elsker det! Kommer ALDRI til å ha langt hår. Jeg er så mye finere og aldri følt meg så fin på håret før (fikk mange komplimenter).

    17. Wow. Dette kledde du virkelig, flott og fyldig. Nydelig farge. Og praktisk når dere får en liten en 🙂
      Sendte deg forresten en mail for en stund siden. Du behøver ikke svare, bare håper at du fikk den:)

    18. Så utrolig fint det ble! Det kledde deg veldig! Må innrømme at jeg synes du så mer classy og sofistikert ut med kort hår 🙂 megafint! Fikk litt lyst på kort hår selv… Hehe

    19. Hei Julianne,
      Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har vært din største fan fra begynnelsen av. Men du har virkelig vokst på meg, og jeg ser jo selv hvor dum man kan være ved å ta innover seg forutinntatt meninger! Jeg har satt meg et personlig mål om å tenke positivt om mennesker, se det beste i alle og ikke slenge meg på bølgen av sladring som gjerne skjer i venninnegjenger. Ikke bare kjenner jeg at slikt sladder ikke lenger interesserer meg eller besitter noen form for underholdningsverdi, jeg merker også at jeg har det mye bedre med meg selv og de (fleste) andre. For å understreke er dette virkelig et mål jeg jobber med, og jeg har dermed også merket at de venninne som er størst på sladder og gjerne nedsettende ord om andre har blitt fått en skeptisk innstilling til meg.. Hvor jeg da dessverre har blitt gjenstand for prat bak ryggen. Det er selvfølgelig en uønsket ringvirkning, men samtidig kjenner jeg meg litt likegyldig til disse få personene.
      Det jeg vil fram til i innlegget er altså at jeg tidligere har vært negativ til denne bloggen, og jeg har også lagt igjen en mindre hyggelig kommentar. Dette angrer jeg selvfølgelig på, og håper at mine ord til deg kan bote opp litt for det… Selv om det ikke var greit i det hele tatt.
      Du skal iallefall vite at du den siste tiden har lyktes i å formidle ditt vinnende vesen. Så er selvfølgelig dine og mine meninger om forskjellige saker (som feks kvinnens rolle i hjemmet og NAV) begge legitime, og respekteres. Sist men ikke minst, hadde aldri trodd jeg skulle se deg med kort hår; men wooow! Det står utrolig flott til deg.
      Ønsker deg en riktig fin dag og en fruktbar framtid i møte!
      Stor klem fra meg.

    20. Ja, altså missforstå meg rett. Du ser yngre ut på en voksen og moden måte. Rett og slett smashing! Hehe.. Håper du får en fin dag. Klem♡

    21. wow. denne sveisen ble jeg litt forelska i 😮 Utrolig fin til deg! Jeg har ca lik ansiktsform så spørs om jeg ikke tørr å gå for dette jeg også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg