JEG ELSKER UTSIKTEN FRA COCKPIT!

Da var jeg hjemme i huset igjen. Ulrik skal jobbe i noen timer til, mens jeg hoppet av i det hyggelige været her i Oslo. En liten kontrast til gårsdagen med regn, vind og tåke på Nordkapp. Til tross for kjedelig vær er jeg veldig glad for at jeg ble med denne helgen og fikk oppleve Alta, så takk for meg og takk for to fine flyturer med hyggelig crew.

Alle bildene er tatt med iPhone. De blir ikke så verst der fremme? Jeg har sagt det før og sier det igjen. Jeg elsker utsiktien fra cockpit! Det er ikke rart at alle piloter er så blide og hyggelige på jobb, med en utsikt som dette fra “kontoret” hver dag.. Hehe! Nå skal jeg sette meg ned og besvare kommentarer, mailer og planlegge den kommende uken, men først… Sofaen og noe underholdnende på TV ♥

Vi blogges!






 

30 kommentarer
    1. Piloter er kjempe blide på jobb! Er så sykt mange søte og snille flyvertinner 😉😉 Belive me – de klarer alltid å få et smil rundt munnen min når jeg er ute å flyr.
      Hilsen en kollega av din mann i Norwegian

    2. Hei! Jeg hadde egentlig tenkt å slutte å kommentere på noen som helst blogger, for det er så få som besvarer spørsmål, og da er det liksom ikke noe vits. Men jeg opplever at bloggen din har blitt mye bedre, og ikke så sykt materialistisk hele tiden! Supert! De fleste av oss er jo vanlige mennesker! Jeg har et eneste spørsmål hvis Ulrik skal begynne å ha en spalte, og det er rett og slett : hvordan er pilotenes syn på det å ha flyskrekk, og kan han på en enkel måte si noe konkret som kan hjelpe? Jeg har syk flyskrekk, men har allikevel reist masse det siste året. Maks lengde på turene er ca 4-5 timer, men skulle gjerne kommet meg lenger! På forhånd takk 🙂

    3. Hei Julianne! Kan du ikke ordne en ny runde med rabatt på Womanizer’n? Rakk ikke forrige gang… På forhånd tusen takk!!

    4. Det ser fantastisk ut 🙂
      Jeg slenger meg på Line lenger opp; Jeg rakk heller ikke å få med meg rabatten på Womenizeren.

    5. Anonym: Hei. Takk for kommentar. Så hyggelig at du har fått et bedre inntrykk av meg 🙂

      Når det gjelder det du spør om så kommer nok ikke Ulrik til å ha en egen spalte som omhandler jobben hans. Men jeg skal ta spørsmålet ditt videre og se hva han sier.

      Fortsatt god kveld!

    6. Wow så kult!
      Du er kjempe heldig som har fått sitte der framme i flyet 🙂
      Pleier et fly å gå på autopilot, eller pleier de og kjøre flyet selv ved take off/landing? 🙂

    7. Åh så fantastisk fin utsikt frå cockpit 😊 Forrige gang jeg var ute å flydde var det DET været så de prøvde å gå ned flere ganger før det gikk på siste forsøk. Og med en smule flyskrekk så var det en heftig nedstigning. Føttene rista og jeg klarte ikke å prate med noen av de rundt meg – men hadde øyekontakt med flyvertinna under nedstigning så når vi gikk av flyet kom hun og klappet meg på ryggen og sa :”vi kom oss ned til slutt, og jeg må bare si at dette, dette klarte du kjempe bra”. Like før eg la meg ned å hylgrein fordi eg hadde overlevd. Men at hun tok seg tid til å ta meg til sides etter landing og snakket med meg gjorde meg veldig trygg på at de ser og følger med og sannheten er jo at pilotene har like mye lyst hjem som oss som er med 🙂 Har andre ganger fått hilst på pilotene før avgang og det har også hjulpet veldig på. Nå er jeg komt så langt at jeg fint kan sove under flyturer og syns det er helt topp! Så ganske kurert, om en ser bort fra turbulente landinger i ekte vestlandsvær 😉

    8. Uææh, jeg hadde aldri turt å sitte der fremme, det er i alle fall sikkert! Jeg takler ikke en gang å så mye som titte ut av vinduet når vi nettopp har fått hjulene opp fra bakken, jeg. Haha!

    9. Hei Julianne! Kan du legge ut oppskrift på retten dere hadde til middag idag? Såg filmen på snapchat,det så fantasisk godt ut! Hehe:-D

    10. Må bare få si at jeg elsker bloggen din! Du er en fantastisk person,
      Og jeg håper du lager mer video innlegg 😃👍
      Stå på!!☺️🌸

    11. Lizbeth Osnes: Hehe! Jeg synes helt ærlig at det er mindre skummelt å sitte fremme. Jeg har heller ikke vært så glad i å fly tidligere. Men etter at jeg ble sammen med Ulrik så har jeg heldigvis blitt tryggere. Det skal ikke mye risting til før jeg blir stressa, for å si det sånn. Da er det veldig godt å se at pilotene sitter like avslappet og konsentrerte som vanlig, fordi det er HELT NORMALT med turbulens 🙂

    12. Leneh: Hei, Lene. Det høres ut som om du har opplevd å fly i veldig dårlig vær. Kjenner jeg får vondt i magen av bare å lese om dette. Jeg vet jo at det er helt normalt med turbulens, men jeg liker det ikke selv. Godt å høre at du føler deg tryggere nå i dag 🙂

      Sender deg en god klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg