OSLO ✈ TROMSØ ✈ ALTA

Hei og beklager for at jeg ikke fikk blogget noe mer i går. Jeg hadde sett helt feil av tiden vi skulle lande, så da vi først kom oss på hotellet var klokken over midnatt. Det ble til og med kebab til middag på herr og fru Nygård siden alt annet var stengt. Sjokolade til forrett, kebabrull til hovedrett og lakris til dessert. Litt av et måltid. Jaja, det er jo helg.

Turen gikk fra Oslo til Tromsø og så til Alta. En fin flytur å være med på. Jeg fikk til å med se litt nordlys på vei inn til Tromsø. Det var stas! Jeg prøvde å ta et bilde til dere, men det var ikke så lett. Alt ser så mye flottere ut fra cockpit i virkeligheten.

Det er forresten veldig hyggelig med alle hilsninger på Snapchat! Jeg ante ikke at jeg hadde sååå mange følgere i/fra Alta. Hvor mange bor det i Alta egentlig? Er det noen som kan svare meg på det?

Nå har vi leid oss bil og er klare for nye eventyr. Nordkapp neste!

16 kommentarer

Siste innlegg