KLAR FOR SUSHI MED JENTENE

Herlighet som denne dagen har flydd avgårde. Det blir fort sånn når man ikke står opp tildig nok. Jeg må skjerpe meg. I morgen og resten av uken skal klokken stilles..

Nå er jeg er på vei ut døren for å plukke opp en venninne og videre til en annen venninne. Vi skal ikke noe viktigere enn å skravle og spise sushi sammen, men det er viktig nok for meg. Gode venninner betyr alt. Dessuten blir det en usedvanelig hyggelig avslutning på denne ellers fine mandagen. Roser en innkjøpt og jeg er skikkelig sulten. Jeg trente en hard styrkeøkt på hele kroppen i stad og kjenner allerede at jeg kommer til å bli veldig støl de neste to dagene. Vondt men også digg. Etter slike økter blir jeg jo ekstra sulten om kvelden, så det skal smake godt med mat nå. Det eneste jeg venter på er at Ulrik skal bli ferdig med det han holder på med. Ulrik er nemlig sjåfør som vanlig. Hehe! Snille mannen min ♥

Håper dere har hatt en herlig start på uken. Vi blogges!


12 kommentarer

Siste innlegg