ET TILBUD FRA MEG TIL DERE

Reklame

Hei, dere! I forrige uke da jeg fikset vippene mine hos Maria så spurte jeg henne om vi kunne kjøre et tilbud på alle hårbehandlinger igjen, slik vi gjorde før sommeren. Det var jo helt sykt populært, derfor tenkte jeg at dere ville sette pris på det samme tilbudet nå på høsten. Meningen med dette tilbudet er å gi en liten “gave” til alle dere som følger meg og ikke minst føler med meg i denne tøffe prøveperioden. Tusen takk igjen for all støtte jeg får her på bloggen hver eneste dag. Du finner mer info om rabatten nederst i innlegget ♥

Bildene i dette innlegget tok jeg forrige gang jeg var hos Maria og klippet meg med mine slitte tupper og den sexy strikkeskillen jeg alltid kommer med. Hehe! Nå er dette noen uker siden, men seriøst.. Se så fint det ble på før- og etterbildene under. Jeg skal snart ta en ny runde med oppfriskning av både farge, nytt extension og klipp, men først vil jeg gi dere muligheten..

FØR:


ETTER:

Ring: 22 60 62 67 og bestill time hos Maria på Head frisør i Hegdehausveien. Du får 20% rabatt frem til 31. oktober på alle hårbehandlinger med kodeord “PILOTFRUE”.

Tilbudet gjelder selvsagt både jenter og gutter (mandag-onsdag).

Nå skal jeg på kaffe date med en venninne, en tur innom Nettavisen og gjøre noen ærender for Ulrik. Vi blogges mer senere i dag!
 

13 kommentarer
    1. Kjempeflott tilbud. Jeg har fulgt med på hvor flott Ulrik ble etter at han tok slik extensions og lurt på om jeg skal gjøre det samme. Han var jo riktig så stilig i bryllupet, men fyldig lugg og det stilige askepottkostymet. Det blir jo ikke akkurat fyldigere. Kanskje jeg burde gjøre det nå som jeg kan spare 20%.

    2. Herregud, det ble jo bare så mye bedre. Skikkelig kjipt med slitte tupper, jeg har det hele tiden.
      Digger deg, dagen ble så mye bedre nå!

    3. Kanskje jeg drar dit selv. Har du farget håret hos henne? På disse bildene var det vel bare klipp? Jeg har lyst å bli lysere, men håret mitt tåler ikke så mye fargebehandling nå tror jeg ikke. Etter en såkalt “superrens” nylig med noe slags bleking i. Pluss at det har blitt bleket og avfarget flere ganger de siste årene.
      Hvor lenge har du gått til denne frisøren forresten?
      Synes også det er dyrt hos frisører, så 20 % hjelper absolutt på! 🙂 Trenger en erfaren frisør til å farge håret mitt nå. 🙂

    4. Asalia: Maria er min faste frisør, så ja hun farger håret mitt også. Faktisk så er hun veldig dyktig på farge 🙂

      Jeg har gått til Maria nå i et år og har ingen planer om å bytte henne ut. Hun var den frisøren som stylet meg til bryllupet mitt også. Både hår og sminke.

      Det er ikke billig å gå til frisøren i dag nei, derfor synes jeg det er hyggelig å kunne gi deg og de andre leserne mine tilbud som dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg