EN LITEN OPPGRADERING

Gjett hvem som har fått seg ny telefon og er super happy med det nye mobilkameraet? Jo, det er meg! Endelig er den nye iphone 7 kommet. Min i rose gull ♥

Jeg som ofte blogger og jobber mye fra mobilen er helt avhengig av at ting er lettvint og fungerer bra. I og med at den telefonen jeg hadde fra før (iPhone 6) begynte å bli ganske sliten etter x-antall turer i bakken, så var det på tide med en liten oppgradering. Jeg håper det stemmer at batteriet på denne er bedre. Noen som vet? Jeg har nemlig aldri vært imponert over batteritiden på iPhone tidligere..

For ikke lenge siden investerte jeg jo også i ny MacBook. Nå er det derfor bare selve kameraet igjen på “arbeidsplassen min” som trenger en oppgradering. Det må enten få seg en skikkelig rens og ny linse eller byttes ut i noe nytt. Kameraet jeg har nå er fra Olympus. Jeg har vært veldig fornøyd med det, men vurderer å prøve noe annet. Dessuten skal vi kjøpe et kamera til Ulrik også. Jeg ser for meg at det blir mer spennende for dere å klikke dere inn her om han begynner å ta litt flere bilder fremover. Da tenker jeg både på bilder av meg, av han selv og av oss sammen for bedre variasjon til bloggen. Hvilket kamera anbefaler du oss?

Stella og jeg kom forresten akkurat hjem fra en lang gåtur. For et herlig vær! Dere kan tro at jeg koste meg med sol i ansiktet og musikk i ørene. Ps. Jeg ser at capsen min er full av lo eller noe sånt. Det syntes ikke så godt i speilet før jeg gikk ut døren. Snakk om godt mobilkamera! Hehe 😉

27 kommentarer
    1. Hei! Ville bare si at jeg liker designet på bloggen din utrolig godt. Teksten som står i innleggene er lett å lese siden det er en tydelig skrift og en lesevennlig skrifttype! Syntes også at bloggen din er kjempe interresang! Ønsker deg alt godt videre med både kjærligheten, prøvetiden og livet generelt

    2. Jeg synes også at bloggen er veldig lettleselig.
      Kjempeflott for oss som synes det er vanskelig å forstå hva vi leser.

    3. Batteriene på IPhone sjekker du hos produsenten, hva som er gode kamera sjekker du f.eks i fotobutikk el. I stedet for å spørre leserne dine 😉

    4. Kjære deg. Du må ikke stresse sånn med å bli gravid. Jeg lover deg at dersom du slutter å fokusere på dette, og bare nyter masse sex, så blir du gravid til slutt. Jo mer du stresser med det – jo verre blir skuffelsene og nedelaget. Dere er i deres beste alder – det er klart du blir gravid; nå, til neste år, eller om noen år. Lykke til.

    5. Ah. For ein bra blogg. Eg har lest den sikkert fire ganger no.
      Du har forresten lo på capsn, om du ikkje har fått det med deg.

    6. hei 🙂 fine bilder 🙂 men kanskje du bør bruke mindre sminke 🙂 hvis du skal ha en snill gutt som meg 🙂 for vi blir tiltrukket av naturlige jenter 🙂 hvis ikke får du bare bad guys som behandler deg ille 🙁 men hvis du bruker mindre sminke kan du få en snill gutt sånn som meg vet du 🙂

    7. Så skjønn lille Stella er, hun må være en ‘bestevenn’ for dere begge og en herlig turkamerat. Høres spennende ut med hvordan dere har tenkt å organisere bloggen din. Ulrik er jo blitt en viktig del av din spennende blogg allerede, så jeg gleder meg til å følge med dere! Ha en fortsatt fin uke Julianne og kos deg med dine skjønne 😉 Stella må naturligvis ikke glemmes midt opp i alt det spennende som skjer. Hun ER en stjerne. Klapp til Stella og klem til deg fra Elisabeth 😄

    8. Hei, flotte bilder. De hadde nok blitt ennå flottere med et nytt kamera. Jeg anbefaler at du kjøper noe som heter systemkamera. Det blir mye bedre bilder da. Da kan du bruke mye sterkere blitz også, slik at du ikke er så avhengig av lyset. Men du må bruke mye sminke da, ellers kan du se litt hvit ut 😉

    9. Gutter, dere må jo se hvor flott Julianne er med litt farger på 😄
      Er dere for de helt ‘blankskurte’ altså? For min del helt greit med kvinner uten make up, jeg bare syntes Julianne er så nydelig sminket
      Nei, sminken min skal ingen blande seg bort i, ikke engang min flotte mann.
      Et sted går grensen. Vi må jo ha litt humor også. Livet er for kort til bare alvor.
      Håper dere ikke ble fornærmet, ha en strålende aften 💅💄💋

    10. Beklager Kjell, du skriver jo faktisk at det trengs MYE sminke. He-he, den er god.
      Mulig jeg trenger mindre sminke og sterkere briller 🤓
      God kveld alle snille og greie 😄 Jeg sjekker ut nå før jeg finner på noen flere sprell. Herlig blogg det her!

    11. Eg anbefaler deg å sjekke ut kontakt-kamera. De er kjempesmå! Men bilda blir like store altså. Hehe. Det kjem vel kanskje an på kor stor skjerm du har. Eg trur de har slike kontakt-kamera på ELektronikkKJØP(trenger eg å si at eg hater forkortelser?! Hehe). Forresten, det finaste med I Phon sju er at kameralinsa stikker litt ut, slik at når du legger tlf på bordet so kan du legge bankkortet ditt under, da vipper den ikkje. Eg trur det er det som er meininga med at kameralinsa stikker ut. Hade!

    12. Hvorfor får jeg aldri en kjæreste som dette. Jeg blir bare avvist hele tiden. Ingen jenter som vil ha snill kjæreste som meg, det eneste jenter ser etter er tatoverte mannfolk med store steroidemuskler som slår dem og behandler dem dårlig mens jeg som er snill aldri får noe

    13. Hallo Martin, du må jobbe litt med din forutinntatte holdning til oss kvinner 🙂
      Alle kvinner er da ikke som din beskrivelse kan du skjønne. Det stemmer nok heller ikke at alle menn med tatoveringer er slemme og slår 😉
      De fleste kvinner jeg kjenner har normalt byggede menn, ingen store muskelmenn.
      Drømmekvinnen kommer når du minst aner det, akkurat som min Drømmemann gjorde. Så hold øynene åpne også kan du jo reklamere litt for deg selv når noe spennende dukker opp. Vi må være litt offensive.
      Lykke til, så hyggelig med menn på Juliannes blog. Det skjønner jeg godt for bloggen er veldig trivelig også med de som er inne og leser. Ha en fin dag, gleder meg til Juliannes neste innlegg. Alltid spennende!

    14. Kjell: Hei, Kjell. Nå er det ikke meningen at mobilen min skal ertsatte et ordentlig kamera. Men det er veldig kjekt med en god nødløsning 😉

      Jeg skal sjekke ut systemkamera. Takk for tipset!

    15. Elisabeth: Stella er verdens beste <3

      Ja, han er jo en stor del av bloggen fra før.. Jeg tror de fleste liker det.

      Sender en stor klem tilbake fra meg og en liten suss fra Stella 🙂

    16. Martin: Hei, Martin. Hvorfor skulle jeg ønske meg en gutt som deg? Jeg er jo lykkelig gift med mannen min Ulrik, som forresten er veldig snill mot meg selv om jeg bruker mye sminke 😉

    17. Anonym: Ja, for produsenten eller utsalgsstedet svarer meg sikkert heeelt ærlig 😛 Haha!

      Og hvorfor kan jeg ikke spørre leserne mine egentlig? De gir meg jo så mange gode tips og råd om alt ellers 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg