FERIEFØLELSE I EGEN BY

Hei, dere! Det ble en tur ut på oss i går også. Vi satt egentlig bare hjemme med taco og vin, men bråbestemte oss for å møte noen venner på F6 i ellevetiden og det er jeg glad for. Herlighet så hyggelig det var! I tillegg fikk jeg hilse på mange søte lesere, noe som såklart er veldig stas for meg som ikke er vane med å se ansikter på de jeg skriver til 🙂

Dagen i dag har vi tilbragt på Grünerløkka. En perfekt avslutning på helgen. Av en eller annen grunn får jeg alltid en slags feriefølelse av å gå rundt på løkka, og kanskje spesielt i dag med marked, boder og masse glade folk. Ulrik og jeg liker å dra hit på søndager. Enten for å spise eller bare for å gå rundt og kikke. Det er noe med stemningen der som får meg til å føle at jeg er et helt annet sted enn i Oslo. Positivt altså. Det er ikke en bydel jeg kunne tenke meg å bo i, men en plass som inspirerer meg. Under ser dere et lite bildedryss fra dagen.

Resten av kvelden er satt av til film og kos her hjemme i sofaen. Prikken over i-en på denne helgen. Det er lenge siden jeg har hatt en så morsom helg som dette. Men etter to dager med fest så kjenner jeg likevel at det skal bli godt med mandag og rutiner igjen. Nå har jeg ristet av meg det som ristes kan og føler at jeg har fått en ny energi. Jeg tror det må være vennene mine og Ulrik som gir meg denne gode energien. Jeg er heldig som har så mange fine personer i livet mitt ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

9 kommentarer
    1. Anonym: Da jeg var forelsket i Ulrik? Jeg er jo fortsatt forelsket i han! Hehe <3

      Hvis jeg skal velge en sang som er "vår" så må det bli "Love me like you do" med Ellie Goulding. Det var den sangen vi danset til i bryllupet (brudevalsen). Fantastisk minne 🙂

    2. Det er bare det at forelskelsen går over til kjærlighet, da har man “stabilisert” seg og man er ikke like forelsket, men man elsker hverandre osv..😘 Dette vanrier jo, men har du ingen sang som du selv hørte på alene, liksom🙈før du kjente han.

    3. Kan du ikke vær så snill å prøve å fikse bloggen sånn at det ikke tar så veldig lang tid å komme inn? Hele nettet streiker hver gang jeg prøver å komme inn på din blogg :p det skjer aldri på andres blogger..

    4. Ønsker deg masse lykke til med prøving og håper at det snart går rette veien! Jeg sitter nå med min sønn, Ulrik, på 8 uker. Vi prøvde aktivt i ett år før det endelig gikk! Anbefaler å ta en weekend på et rolig sted uten telefoner. Vi dro til juvet landskapshotell. Og er ingentvil om at han ble unnfanget der:) Var den første helgen jeg slappet ordentlig av og hode var ikke i “prøveprøveprøve” modus!
      Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg