HYGGELIG BESØK I NRK ØSTFOLD

Da sitter jeg i bilen igjen etter en deilig pastamiddag hos mamma. Jeg holdt nesten på å glemme dere, så har nå stoppet på en parkeringsplass kun for å si hei. Det er bloggeren sin det 😉

Besøket i radioen var forresten veldig hyggelig. Faktisk så hyggelig at jeg håper å bli invitert igjen ved en senere anledning (smisk smisk) Hehe! Det gikk visst direkte. Var det noen som hørte på? Vi snakket om bloggen, tallene mine, prøveperioden, bryllupet, Ulrik og livet som blogger. Alt det liker jeg jo å snakke om fra før, så det passet meg bra.

Programlederene var skikkelig ålreite, som fredrikstadfolk flest. Derfor ble det heldigvis lett og god stemning under opptaket. Lokalene deres ligger i fineste Gamlebyen. Det er en plass som er verdt å besøke.

Ja, det ligger en pakke ob i vesken min. Jeg ser for meg at noen av dere legger merke til det. Den er ennå ikke tatt i bruk. Derfor blir det testing i morgen som planlagt. Det kan jo hende at mensen bare er sen. Jeg ser som sagt ikke for meg at jeg er så heldig å være gravid allerede nå, men hvem vet? Herlighet, dette er såååå spennende!

Nå skal jeg tilbake til Oslo. Håper dere har hatt en like fin start på uken som meg!


32 kommentarer
    1. Så spennende! Krysser fingrene for at du er gravid denne gangen 🙂 Husker selv følelsen av en positiv test og det unner jeg deg. Er selv litt over 20 uker på vei med en liten tulle nå 💗 Ønsker dere lykke til!

    2. Jeg er skikkelig spent på testen, skulle ønske du kunne ha tatt den nå, men man kan ikke kontrollere kroppen 😝😝😝🙈🙈🙈 er så spent azz, kan du ta den så tidlig som mulig, kommer til og sjekke hver eneste minutt i morgen

    3. Hehe du snakker om barn/mamma/foreldre i maange innlegg. Tydelig at du er gira 🙂 tips, des mindre du stresser/tenker på det des fortere blir du gravid..samme skjedde med meg og mange andre.

    4. Spennende, spennende, spennende! Kjennes jo ut som det er jeg som er i prøveperioden 😂 Lykke til imorgen, venter spent på oppdatering. Du er så herig 🙂

    5. Spennende, spennende, spennende! Kjennes jo ut som det er jeg som er i prøveperioden 😂 Lykke til imorgen, venter spent på oppdatering. Du er så herlig 🙂

    6. Heihei!
      Vil bare si at jeg er så glad i å lese bloggen din. Du virker som en god person tvers i gjennom, både empatisk og ydmyk. I tillegg er du så åpen, noe som jeg setter veldig pris på. I tillegg blir det jo mye mer spennende å lese en blogg hvor bloggern er åpen om livet sitt. Både med oppturer og nedturer.
      Ikke stopp med bloggingen, da får ikke studiene mine et lite avbrekk med god blogging fra deg.
      Hilsen en fast leser, du er absolutt den beste bloggeren.

    7. Håpa følelsen min om spira stemme 😁🙈 og om ikkje så trur eg ikkje det blir lenge til for det verkar som du no klara å slappe bittelitt meir av i forhold til testing 😉 Og ro i kroppen = gode vekstforhold for en spire 🙂

    8. Jeg er så spent! Som du kanskje har fått med seg prøver vi og. Det gikk ikke sist måned for oss heller, har litt forskjellig sykluslengde så er enda litt tid til jeg kan teste. Krysser fingrene for Idag!

    9. Veldig veldig spent på resultatet! Er ny leser, og innom hver dag for å følge med. Er selv i prøveperiode 2 nå, og venter på eggløsning. Har ikke fått helt kontroll på syklusen enda, så skal starte med eggløsningstester på dag 11 tenker jeg.. (som faktisk er i morgen). Spennende måned her også. Lykke lykke til!

    10. Har du ingen magesmerter/kramper i det hele tatt dagene før mensen kommer? Heldig!! 😀 Her er det umulig og ikke legge merke til at den kommer, haha huff. Lykke til, så spennende å følge med på 😀

    11. I og med at 50 % av alle svangerskap ender med spontanabort før uke 6 ville jeg ventet med å formidle en graviditet til så mange allerede fra testdato…

    12. man har menskramper ofte uansett om mensen skal komme eller ikke da.. så det er umulig å gjette utifra menskramper.. generelt så har man også så lavt HCG nivå på teste tidspunkt at alt av “symptomer” er ofte ønske symptomer.. og kan like gjerne være symptomer på at man skal ha mensen, eller at man er gravid.. Eneste måten er å ta en test! Det er faktisk også forsket på, at hvis man tror man er gravid/har et sterkt ønske om det.. kan det være nok til å utsette mensen, til man eventuelt får et negativt svar, da kommer den ganske kort tid etterpå! Kroppen er spesiell Masse lykke til! 😀 Håper den er positiv!

    13. Jeg tipper du er gravid nå men venter å anonsere det siden ulrik er på jobb og du ikke får snakket med han før han er ferdig med skiftet sitt. Og første skift er jo ferdig rundt denne tiden hvis han jobber morgenvakt 🙂
      Spennende!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg