NÅ KAN DU TJENE PENGER PÅ MENINGENE DINE!

Annonse

Hei, igjen! Jeg er som mange vet kjent for å ha sterke meninger. Meningene mine deler jeg med glede. Gjennom bloggen er det jo på en måte det jeg gjør hver eneste dag, og faktisk lever av. Nylig ble jeg introdusert for meningstorget.no. Her blir man belønnet av brands som ønsker tilbakemeldinger på nye produkter og tjenester. Helt genialt, spør du meg. Dette er nettstedet for deg som også har lyst til å tjene noen ekstra kroner hjemme fra sofaen, slik som meg. Du kan i tillegg få belønninger som foreksempel gavekort og kupponger på steder som Zalando, Amazon.com og mange flere. Høres ikke dette morsomt ut? Dette er virkelig gøy, lønnsomt og behagelig. Akkurat slik jeg liker det ♥

Registrer deg på meningstorget.no, slik som jeg har gjort og sett i gang. Det er gratis og registrere seg og tjenesten er heldigvis enkel å bruke. Faktisk så enkel at jeg skulle ønske noen hadde fortalt meg om dette før.. Hehe!

Ved å registrere deg på meningstorget kan stemmen din bli hørt. Du får muligheten til å teste produkter før de er tilgjengelige på markedet og ikke minst påvirke selve produktutviklingen. Er det bare meg eller er dette ganske kult? 🙂

Når du registrerer deg setter meningstorget deg i kontakt med bedrifter og organisasjoner som ønsker å høre fra deg. Hver gang du gjennomfører en spørreundesøkelse så tjener du poeng. Poengene er verdt penger og disse pengene er det du som velger hvordan du vil bruke. Uansett om du velger å ta ut kontanter via PayPal eller om du velger å motta gavekort fra kjente nettbutikker, så kan du begynne å løse inn så snart du har over 30 kroner.

I tillegg til dette har meningstorget.no en premietrekning hvert kvartal. Her kan du vinne 35 000 kroner! Det eneste du trenger å gjøre for å bli med i denne trekningen er å delta i spørreundersøkelser. Jo flere du fyller ut, desto større er vinnersjansene dine. Tvi tvi!


Til info: Du må være 18 år eller eldre for å registrere deg og kunne tjene penger, poeng og gavekort.

Til alle dere som er gamle nok: Hva sier dere til et større shopping budsjett, flere middager ute i uken eller bare litt romsligere økonomi fremover? Enten vi liker det eller ei så går vi mot julehandel. Det er et par måneder jeg definitivt kunne hatt bruk for noen ekstra kroner enn ellers i året. Jeg kjenner i hvert fall at jeg blir helt svett bare av å tenke på det. Derfor anbefaler jeg deg som leser dette innlegget å sette deg ned med en gang og registrere deg på meningstorget.no. Det gjør du lurt i!

Undersøkelsene kan forresten gjennomføres når som helst og hvor som helst. På t-banen til jobb, før sengetid eller om du har litt ekstra tid til overs i løpet av dagen. Undersøkelsene omhandler mange forskjellige spennende temaer som passer din profil, så bare gled deg.


Gjør som meg og sett frem noe godt mens du gjennomfører både registreringen og de undersøkelsene du har tid til. Det trenger nemlig ikke å være verken slitsomt eller krevende å tjene penger. Kos dere og lykke til!

12 kommentarer
    1. Hei. Du er en blogger som ikke er redd for å skrive om temaer som andre kanskje ikke er like glad for å snakke høyt om. Jeg har skrevet et innlegg på min blogg nå som sikkert mange kan kjenne seg igjen i, håper du tar en tur innom 🙂

    2. Tjene penger? Kan være greit å informere om at man tjener 6 kr for en spørreundersøkelse som tar 10 minutter, og 10 kr for en som tar 20 minutter. Lønnsomt?

    3. Enig med “skeptisk”. Mange bloggere som skriver om dette. Jeg gikk rett på og registrerte meg, etter uker med undersøkelser tjente jeg min første femtilapp.. Tviler på at noen bloggere holder på med dette særlig lenge.. Trist at mange bloggere går med på denne reklamen. Bortsett fra dette; en troverdig blogg:)

    4. Ja, jeg er skeptisk og stiller spørsmål. Godtar du ikke at folk er uenige med deg, eller tvilsomme til det du reklamerer for? Min kommentar er nemlig ikke lenger i kommentarfeltet….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg