LUNSJ MED BESTEVENNINNA

Da var jeg hjemme igjen etter en hyggelig lunsj med Pia. Vi spiste på Publiko, som er en ny restaurant like over gaten ved Delicatessen på Majorstuen. Stedet var utrolig koselig og fresht. Jeg elsket interiøret og kanskje viktigst av alt maten. Hehe! Restaurantent hadde en liten meny, men utrolig god mat. Både Pia og jeg bestilte en andeconfit et eller annet, som smakte helt himmelsk! 

Det er forresten marekdsdager i Bogstadveien i dag, noe som betyr enormt mye mennesker og kø overalt. Det hadde ikke vi fått med oss og fikk derfor en overraskelse da vi ble sluppet av i majorstuekrysset tildigere i dag. Jeg skjønner ikke hvor alle menneskene kommer fra en gang? Skikkelig 17. mai- stemning var det, minus bunader da. Barn, barnevogner, boder, popcorn og gassbalonger var det i hvert fall overalt. Det er jo litt hyggelig og da, men mest kaos. Helt seriøst. Jentetid med bestevenninna er uansett alltid å foretrekke ♥

Vi kikket litt i butikker etter lunsjen, tok en is-kaffe på Starbucks og det var vel det. “En Islatte med sukkerfri vanilje, takk”. Mmm! Min favoritt! Jeg overtalte Pia til å kjøpe det samme, men hun ble ikke overbevist. Hehe!

Det eneste som ble med meg hjem i dag var et nytt minnekort og cover til linsen på kameraet mitt. Ikke så spennende akkurat, men det var det jeg trengte. Dessuten får jeg litt angst av å gå i butikker når det kryr av folk. Litt dumt siden det var så mange bra tilbud. I går derimot da jeg ikke skulle ha noe og ingenting var på salg kom jeg brått hjem med en ny genser og to nye bluser. Mye fint på Gina Tricot for tiden, synes jeg. Det er en butikk som virkelig har kommet seg i mine øyne. Gode priser har de også, til og med uten rabatter.

Nei, nå må jeg sette i gang med det jeg egentlig skulle, nemlig rydde. Tenk at jeg faktisk har skrevet et helt innlegg om typ ingenting. Jaja, litt “lørdagsfjas” tar ingen skade av. Ønsker dere en fortsatt fin helg!

Ps. Jeg ser at lyset på bildene under er litt rart. Sånn blir det når vi tar kun et bilde av hver, som i gamledager. Pia blir nemlig flau når jeg skal ta bilder ute. For meg er det heldigvis blitt en vane. Stemningen kommer godt frem her da. Vi kosa oss “ille masse”, som vi sier i fredrikstad. Pia og jeg er fra fredrikstad begge to og har vært bestevenner siden barneskolen, for de av dere som ikke har fått med seg det 😉

17 kommentarer
    1. Vanligvis syntes jeg du smiler så pent men dette smilet ditt fikk på samme måte som i headeren din, en slags kunstig påtvungehet over seg.
      kos med lunsj ute da.

    2. Cola? Hihi 🙂 krysser fingrene for at du ikke kan drikke annet enn alkoholfritt de kommende ni månedene 🙂

    3. To pene jenter som nyter en deilig lunsj 😉 Så gøy at dere er forlovere for hverandre. Det er spennende med prøveperioden, Julianne. Bare stol på deg selv og del det du ønsker å dele, heier nemlig veldig på deg og dere. Jeg er kanskje gravid selv for aller første gang. Kun en drøy uke siden jeg (kanskje) ble befruktet. Føler at det skjer noe inni magen min, men som du tidligere også har kjent, kan det være innbilning. Koser meg uansett med tanken, hehe 😉 Stor lørdagsklem!

    4. Mari: Så hyggelig sagt <3

      Oi, så spennende! Vi får inderlig håpe at det ikke er innbilning, Mari. Jeg krysser fingrene for oss begge!!

      Sender en stor lørdagsklem tilbake 🙂

    5. Hei Julianne 🙂
      Jeg pleier aldri å kommentere bloggen din, men jeg gjør det nå. Du ser annerledes ut i ansiktet – tror du kan være gravid jeg 🙂 Det skjedde med meg da jeg ble gravid i fjor og sitter her nå med en nydelig jente på 4 måneder. Hvis jeg tar feil ønsker jeg deg uansett masse lykke til 🙂 Klem fra Ida

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg