SISTE DEL AV SVARENE PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Hei og tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg fikk på videobloggen i går! Det ga meg virkelig stor lyst til å dele flere videosnutter fremover. Men nok om det. Her kommer tredje og siste del av svarene på spørsmålsrunden:

1. Har du tatt et valg i livet, som du i etterkant angrer på?

– Ja, det har vel alle? Det jeg angrer mest på er de gangene jeg har løyet for familien min.

2. Har du tatt et stort valg i livet, som har gjort hverdagen din bedre?

– Valget om å tro på meg selv har endret livet mitt mye. Før jeg flyttet til Oslo og begynte på journalistikk hadde jeg en “unnskyld for at jeg lever” holdning. 

3. Bryllupet deres virket fantastisk, men er det noe du kunne tenke deg å gjøre annerledes?

 Ikke for å skryte, men det er faktisk ingenting jeg ville gjort annerledes. Hele bryllupshelgen var PERFEKT <3 

4. Hvilken butikk handler du helst sminke i?

– Jeg handler sminke overalt. Mest på nett, men også en del i butikker som Inglot i Bogstadveien, Head frisør i Hegdehausveien eller på Gardermoen/på reiser.

5. Du har en veldig fin og naturlig sminkelook, kunne du kanskje ha delt den med oss lesere steg for steg?

– Takk for det. Hm.. Det må jeg tenke litt på. Jeg føler liksom ikke at det er helt min greie. Det finnes jo så mange gode beauty bloggere som holder på med det der hver eneste dag. Jeg anbefaler Gilan sin blogg på det varmeste. Hun er dyktig hun! 

6. Dersom du blei statsminister i Norge, er det noe du ville ha endra på?

–  Da hadde det ikke vært så lett som det er i dag å snylte på NAV. Late navere har jeg skrevet om før. Med late navere så mener jeg IKKE alle som får støtte av NAV, kun de late. Pengene vi sparte på dette skulle blitt brukt til eldreomsorg. 

7. Hvordan har du det akkurat nå? Sett bort i fra at dere prøver å få barn, hvordan er livet?

–  Takk som spør. Jeg har det veldig bra. Siden jeg ikke får lov til å nevne noe om prøveperioden i dette spørsmålet, så har jeg ingenting å klage på 🙂

8. Hvor er det mest crazy stedet du og Ulrik har hatt sex?

– Det er ikke i Norge.

9. Har du et talent?

– Jeg vil si at jeg er god til å engasjere mennesker. Er det et talent?

10. Hva er din drømmejobb?

Min drømmejobb er å leve godt av denne bloggen, slik som jeg er så heldig å få gjøre i dag.

11.  Har du ein materiell drøm?

– En? Hva med ti? Hehe! Min største materielle drøm må være en feriebolig et varmere sted enn Norge.

12. Favorittminne fra barndommen?

– Lørdagskveldene hvor hele familien var samlet rundt stuebordet, den tiden før foreldrene mine skilte seg. Vi hadde ikke all verden av midler og muligheter som i dag, men vi koste oss alltid med god mat og godteri den ene dagen. Lørdagsfølelsen var virkelig ukens høydepunkt.

13. Hva var ditt førsteinntrykk av Ulrik?

– At han var deilig. Enkelt og greit.

14. Hva er dine beste og verste egenskaper?

– Det spørsmålet her synes jeg er skikkelig kjedelig å svare på, derfor blir det bare en av hver. En god egenskap jeg har er at jeg nesten alltid velger å se det positive i ting. En negativ egenskap jeg har må være at jeg blir fort stresset.

15. Hvor i Oslo bor du og kunne du tenke deg å flytte tilbake til stedet du vokste opp?

– Jeg bor på Vinderen i Oslo. Nei, jeg kunne ikke tenke meg å flytte tilbake til verken Fredrikstad (sorry mamma) eller Halden (sorry pappa). Det er to koselige byer jeg liker å besøke, men ikke bo.

16. Hva tenker du om overvektige folk?

– Jeg tenker ikke noe spesielt om overvektige folk sånn helt uten videre. Men om jeg møter en overvektig person på tur i skogen eller på treningssenteret så blir jeg skikkelig glad på deres vegne. Da får jeg lyst til å gi han eller henne et kompliment. 

17. Hva vil du jobbe med? (Når bloggen tar slutt)

– Hvorfor skulle bloggen ta slutt? Fremtiden er jo her på internett.

18. Kunne du tenke deg å flytte til Måløy med Ulrik en gang i fremtiden? 

– Nei, vi er begge enige om at det er Oslo som gjelder for oss. 

19. Hvorfor poserer du alltid med den ene siden av ansiktet mot kameraet?

– Fordi jeg har lave øyenbryn av natur og ved å posere med hodet på skakke eller med den ene siden frem blir mellomrommet størret mellom øyet/øyenvippene og brynet. Jeg vet det er mange som har lurt på dette, så her fikk dere svaret. Hehe! 

20. Hvor går grensen mellom privat og personlig med hensyn til hvordan du skriver innlegg?

– Det spørs helt på hva jeg skriver om. Jeg kan publisere detaljer som gir meg sommerfugler i magen, men ikke vondt i magen. Klikk betyr mye for meg. Det er det jeg lever av. Men det er veldig mye som er viktigere for meg enn klikk. Derfor har jeg mine grenser og føler at jeg viser stor respekt for menneskene rundt meg sine grenser. 

21. Har du et godt forhold til kroppen din?

– Ja, det vil jeg si. Jeg har jo som de fleste andre jenter mine komplekser, men de er jeg forsiktig med å snakke om for ikke å skape mer kroppspress en det allerede er i dag.

22. Hva betyr sex og nærhet for deg?

–  I et ekteskap så betyr det mye. 

23. Hva er favorittmaten din?

–  Jeg ELSKER crispy duck, spesielt den på Nodee her i Oslo eller den på La Sala i Marbella.

24. Hva slags type filmer og serier liker du?

–  Jeg digger filmer som handler om kidnapping av en eller annen grunn og blir aldri lei av “The Kardashians”. 

25. Føler du at du får slappet skikkelig av innimellom?

– Ja, det gjør jeg ofte.  

26. Hva er dine favorittreisemål?

– Jeg liker meg veldig godt i Marbella/Puerto Banus. Ellers er jeg også veldig glad i Asia. Dubai er en stor favoritt hos meg. Kroatia er også veldig vakkert. Dit vil jeg gjerne tilbake. 

27. Hvilke byer eller land drømmer du om å oppdage?

– Las Vegas, New York, Vietnam og Venezia.

28. Hva var det som gjorde at den videobloggen du hadde planlagt sammen med Ulrik ikke ble laget?

– Han angret seg. Det kan jeg desverre ikke gjøre så mye med. Men jeg kan prøve å lokke han med en annen gang igjen.

29. Hvordan takler du avstanden mellom deg og Ulrik når han er på jobb? Kjæresten min er i militæret og jeg lurer på om du har noen tips og triks for å lette litt på savnet eller gjøre det litt lettere?

– Det takler jeg veldig bra. Jeg er ikke vane med noe annet, så det er kanskje derfor. Vi trives begge to med det livet vi lever både sammen og fra hverandre. Det som hjelper for oss i forhold til avstanden er å sende hverandre bilder og søte tekstmeldinger gjennom dagen. 

30. Har du god eller dårlig selvtillit?

– Den er heldigvis god, men det har den ikke alltid vært. Jeg har gått en lang vei for å bygge opp selvtilliten min slik den er i dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

31. Hva tenker du om de andre bloggerne på topplista?

– Jeg tenker at de gjør noe riktig.

32. Hvilke blogger leser du (fra topplista)

– Jeg er innom de fleste aktive Side 2- bloggerne som står på topplisten i løpet av en uke. Det er ingen blogger jeg leser fast, men jeg følger nøye med på topplisten.

33. Hva tenker du om en eventuell fødsel? Hvem vil du ha med, hvordan vil du føde?

– Jeg tenker at det gjør vondt, men at det er verdt det. Det er bare Ulrik som skal være med meg og kanskje et kamera? Jeg aner ikke hvordan jeg vil føde. Det får jeg komme tilbake til den dag det forhåpentligvis blir aktuelt.

34. Hvor mye penger bruker du gjennomsitlig i måneden på shopping og hygge?

– Det jeg har til overs etter at regningene mine/våre er betalt. Sparing er ikke min sterke side. 

35. Tenker du noen ganger på at du er redd for at din fremtidige baby skal bli allergisk for hunden din? Hvilke tanker har du om det?

– Det har jeg aldri tenkt på. Heldigvis har Stella to hjem i Oslo, så det hadde uansett løst seg veldig bra. Men det ville jo vært trist om vi ikke kunne ha henne noe her hjemme.


Sånn.. Det var den spørsmålsrunden. Nå skal Ulrik og jeg ut og spise på Escalon, som ligger på Tjuvholmen. Der skal vi møte to vennepar av oss, så det blir en slags trippel date i kveld. Hehe! Jeg gleder meg. Vi blogges i morgen, snille dere.

35 kommentarer
    1. Ja, ja, men hva jobber du selv med? Jobber kanskje ikke, men blir forsørget av din mann piloten Ulrik????

    2. hahahaha, det er jo ikke så crazy og ikke ha hatt sex i Norge, som regel er det normalt dersom man er gift og har vært på ferier i utlandet.

    3. Jeg skal være ærlig, jeg er en lat naver.. men hva er forskjellen på oss to? Du ligger på sofaen, jeg ligger på sofaen. Du gjør ikke en dritt, jeg gjør ikke en dritt. Forskjellen er at du får antagelig 3x så mye penger som meg. Hvorfor donerer du ikke noe av dette til eldreomsorgen?? Det finnes mange fond. Hyklersk av deg..

    4. O.G over her – hun tjener penger på bloggen sin og det er det som er jobben hennes. Er du misunnelig kanskje ? For en tåpelig ting å si..Tror nok hun fint klarer å forsørge seg selv

    5. Statsminister for én dag og det er late navere du vil til livs, du har virkelig perspektiver på ting…

    6. Det overfladiske virker som DÅRLIG SELVTILLIT, Når en må gjøre så mye med seg selv for å være fornøyd, da er det blitt en besettelse, Når en må sjoppe noe hver dag så har du et STORT PROBLEM

    7. Hva setter du i ordet lat naver? kanskje ikke helt heldig med utrykket, jeg er selv ufør, jeg har ikke mulighet å jobb da det jeg har av energi må jeg gi til barne mitt med å følge opp på skole og aktiviteter. Men jeg synes man kan stramme inn hva som er grunnen for å få dette. Har man mulighet og kroppen tåler 4 ferie i året men ikke jobb så er det noe feil med systemet. Jeg liker bare ikke ordet naver eller lat. Det er ikke riktig å bruke det ordet ovenfor mennesker som faktisk sliter med at de ikke kan jobb, men samfunnet er lagt slik at får du noe fra nav så er man lat.

    8. backer kine ass, du eier ikke selvinnsikt. Du gjør ingen ting, heller ei hjelpe eldreomsorgen med pengebeløp. Eller andre for den sakens skyld…

    9. Synes dette var gode svar jeg, Julianne. Tror de fleste skjønner hva du mener med “late navere” – det er jo ikke velferdsordningene for folk som trenger det du vil til livs – men de som truer en slik ordning i å bestå. Ad jobb så tenker jeg det er en jobb så lenge man tjener penger på en legitim måte; at du har funnet en kanskje “behagelig” måte å tjene penger på skal ikke du lastes for, det er jo opp til alle og en hver om man vil studere lenge for å bli lege eller prest, grave i jorda, stå i butikk eller satse på å livnære seg gjennom en blogg. Stå på videre!

    10. Kine og anonym . Herregud for noen teite kommentarer, misunnelsen deres er ikke sann. Hjelpe eldre omsorgen.Siden hun tjener x antall mere enn deg, Kine, så betaler hun x antall kroner mer enn deg i skatt så hun bidrar mye mer til samfunnet enn en lat naver som deg Kine. Lurer virkelig på inteligens nivået til flere som kommenterer her inne. Regner vel med at flere av kommentarene som er lavmål kommer fra samme person med flere “nick”. Og enig med Julianne. Det er så mange som snylter på NAV, som ikke gidder jobbe og det er disse Julianne mener. Ikke folk som er syke og ikke har mulighet til jobb, eller trenger hjelp for å komme seg ut i arbeids livet igjen av forskjellige årsaker. Ikke såkalt “slask” som ikke gidder komme seg opp på morningen, eller ta tak i livet sitt. Må være kjipt et liv, og ikke mange tanker for fremtiden, men leve på minimum. Selvrespekt, ikke akkurat

    11. Hei Julianne! Dette er ikke relatert til spørsmålsrunden din, som jeg forøvrig syntes du svarte godt på.
      Ser du har handlet diverse fra en side som heter Pinkyswear.no. Jeg bestilte for 1 1/2 uke siden, ei jakke der i fra. Ordren gikk igjennom og jakka er betalt. Problemet mitt handler om at jeg hverken har fått mail på at jakken er sendt fra lager, eller noe svar fra kundeservice når jeg har etterspurt dette… Hvor lang tid tok det fra du bestilte dine varer, til de kom frem til deg?

    12. Du er så pen og Nice outfit 💋Du har et veldig unikt pent utseende . som supermodell kate Moss og har og supermodell gigi Hadid og har. De og har noe helt unikt spesielt ved seg som gjør at de blir veldig lagt merke til i hele verden . veldig pent utseende på de og deg . du er veldig fotogen . du kunne vært modell . Og du er veldig flink til det du gjør det og skrive 😀Lykke til med baby i fremtiden

    13. fint bilde av deg i Dagbladet i går 💋Det var da jeg tenkte da en blar gjennom en avis og en ser deg med en gang på bilde å må stoppe opp . Jeg så deg ikke overskriften 😊Du har et pent unikt utseende som blir lagt merke til med en gang og bilde av deg i går med den sorte kjolen og sminken og håret .Du er beautiful på det bilde . Den shiluette kjolen .Du er ikke en i mengden . Så modell bør du absolutt være innimellom som jeg har sett du av og til har vært på foto shot og det var fantastiske bilder som jeg så på din blogg . Måtte bare si og du har sikkert hørt det mange ganger før . Akkurat som når gigi er på vouge og elle . Du ser henne av alle de magasiner som står der . Kate Moss og . Akkurat som vi jeg ser deg og tenker wow og å må stoppe opp å se .om det er på din blog og Dagbladet bilder . Who knows neste gang er du på et magazine .Du skjønner hva jeg mener .du er virkelig pen .Have A Nice day😀

    14. Er såååå enig med Kathrine her :-))))) Du er noe helt utenom det vanlige, Julianne! Modelloppdragene vil nok stå i kø fremover 😉

    15. Kathrine: Så gøy at du så spalten! Jeg så den ikke før i dag. Takk for et utrolig stort kompliment! Jeg er nok ikke helt enig med deg angående det modell greiene men.. Hehe! Hyggelig å høre uansett 🙂

      Ønsker deg en flott helg! You made my day <3

    16. Mia: Hei, Mia! Det er så lenge siden jeg bestilte meg noe der, så det husker jeg faktisk ikke.. Men jeg tror ikke det tok så lang tid. Veldig dårlig at de ikke svarer deg da :-/

      Håper du hører fra de snart!

    17. Tusen takk og jeg ønsker dere og en flott helg 😀You made my day too med den fantastiske blogg post i dag og i går og deg og Ulrik er så fine sammen👠🍾🍸🎬 💋💃🏻💖og de modell greia mener jeg fra hjertet og jeg ser sånn så bare si takk og bukk og jeg er sikker på at verdens beste motefotografer Marion Testino og Mert alas eller hårstylisten til Madonna andy lecomte og han er hårstylisten til mange supermodeller og fotograf steven kleinstudio og de hadde sagt det samme alle hadde de tatt bilder av deg 😊Og alle de dyktige vi og har her og i landet hadde sagt det . Du er virkelig pen og unik . Og du stråler . Fint bilde av deg og spalte det var Dagbladet . Morsomt skrevet og det er bare pluss til deg 💖For du er en fantastisk flink blogger . Og bilde av deg og Ulrik i gangen deres før festen er årets bilde 💫dere er såå beautiful på det bilde når du står i shiluette kjolen din 🙂Ha en fin dag og you made virkelig my day too med alt du skrev og bilder 😊

    18. Rob ferrel robtheoriginal Instagram 💈💇🏻ble litt stave feil i stad og han er så moro å følge alltid i gødthumør og positiv og han har kone og nydelige barn og han gleder så mange hver dag . Synes det var så gøy å glede dere med han . Kul fyr😎👏🏼👌🏼💈og han har alltid fine videoer og såå positiv gutt .

    19. Og sååååå gøy . Den fine kommentaren fra Mari til deg 😊ja det er virkelig sant som hun sier du er helt utenom det vanlige Julianne! nydelig pen . Så lim inn det fine bilde når du står i ganga med den fine shiluette kjole i porteføljeboka så er det én start og bilde med rosa dressjakke 😊Alle modeller har en bok eller det var før nå ligger vel bildene på l PAD . agenter spør etter å få se bilder .gøy å ha litt spennende ting og jobber med ved siden av den fantastiske blogg du har . Vendela kirsbom og Mona Grudt og Kathrine sørland er såå nydelige og det er alltid så greit å se de på fine bilder og cover på beauty magaziner .En dag er det deg vi ser. Så jeg er såååå enig med Mari her:))))). Og ikke vær redd for å ta kontakt selv med byråer de blir bare glade en kan ikke annet en å få et nei og da prøVer en neste . gøy med små oppdrag . Når du har tid og bare hvis du har lyst . Har sett deg sitte modell før og du var supernydelig på de bildene da de krøllet ditt hår .

    20. Hei, kom tilfeldigvis over dette innlegget da jeg bladde litt i arkivet; kan du utdype hva du mener med late navere? Jeg er helt enig da, sykt mange som snylter og svindler.. I disse debatt- og valgdager: Har du noen gang vært politisk engasjert, eller er du det nå kanskje, ved siden av bloggen? Vet det er hemmelige valg i Norge, men vil du si du er mer på høyre- eller venstresiden i norsk politikk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg