MASKEN SOM VIRKER!

Annonse

Hei og god formiddag! Som dere vet er søndag den dagen i uken jeg elsker å trene, spise sunt og gjøre de tingene som får meg til å føle meg bra både innvendig og utvendig. Spesielt etter en helg med fest, mye sukker eller “dårlig” mat. Da er det ekstra godt å tjuvstarte mandagen litt med en fresh avslutning på uken som snart er over.

For å gjøre avslutningen mer behagelig pleier jeg å belønne meg selv med et langt bad, hårkur og ansiktsmaske. Det hele føles som et slags hjemmespa og er virkelig å anbefale. Etter denne helgen med litt for mye fet mat og søtsaker var Ulrik om mulig mer gira enn meg til å rense huden. Vi bruker begge The Original Decrusto Black Peel Off Mask fra Decrusto. Et godt tips til dere som lurte på om jeg kunne gi noen råd for å unngå eller å pleie urenheter i huden tidligere denne uken. Det her er masken som virker ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ansiktsmasken fra Decrusto renser porene i dybden, reduserer hudens overflødige fettproduksjon og bidrar til å hindre nye hudormer. Den er lett å bruke og utrolig effektiv. Det er mange dårlige kopier ute og går av ansiktsmasker som ligner på denne. Jeg har selv brent meg på det ved å kjøpe et falskt produkt tidligere i år. Den gjorde ikke i nærheten av samme nytte som masken fra Decrusto. Dessuten hadde jeg en ubehagelig opplevelse ved at masken satt for godt fast. Det resulterte i et hovent og irritert ansikt, noe jeg ikke unner dere. Den originale masken som Ulrik og jeg bruker nå kan kun kjøpes på nett her og er virkelig blitt en favoritt hos oss begge.

Masken skal påføres med et tykt lag på samme områder som Ulrik og jeg har gjort på bildene, IKKE på andre områder. La den virke i 25-30 minutter før du river den av. Det er ikke vondt så lenge du husker å ta et tykt lag, slik som vi har gjort. Verken ingrediensene eller produktet er testet på dyr. Masken er også skikkelig drøy i bruk. Ulrik har derfor snyltet av meg i flere måneder nå uten at jeg har merket det. Hehe! Men siden han er mye ute og reiser så var det på tide at han fikk seg sin egen tube. Min tube skal nemlig ingen steder. Jeg er helt avhengig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Verken ingrediensene eller produktet er testet på dyr. Masken er også skikkelig drøy i bruk. Ulrik har derfor snyltet av meg i flere måneder nå uten at jeg har merket det. Hehe! Men siden han er mye ute og reiser så var det på tide at han fikk seg sin egen tube. Min tube skal nemlig ingen steder..

Etter at vi drar av masken, skyller vi huden med kaldt vann, tørker ansiktet lett med et håndkle og avslutter med Decrusto Liposome Facial cream. Den gir huden en ekstra fuktighetsboost og lukker de nyrensede porene. Det føles bare sååååå bra! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Masken er basert på naturlige ingredienser og er dessuten den eneste svarte peel off masken i verden med patentert beta 1,3 / 1,6 glukaner som bidrar til å forbedre hudens regenerasjon. 

Husk at produktene til Decustro bare kan kjøpes på nett. Akkurat nå er det knallgode tilbud i nettbutikken, så løp og kjøp! Ansiktsmasken og fuktighetskremen som jeg har vist dere i dag passer som dere skjønner like godt til både jenter og gutter. Det er kanskje en selvfølge at jeg er opptatt av å ta vare på huden min. Men jeg er veldig glad for at Ulrik også investerer den lille tiden dette tar et par ganger i uken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vil du lese mer om produktene til Decrusto? Gå inn på: www.decrusto.no eller følg de på Facebook her 🙂 

38 kommentarer
    1. Så heldig du er som har et venninneforhold til mannen din. Det er nok mange som skulle ønske de hadde en så flott mann med ansiktsmaske!

    2. Beklager at denne kommentaren ikke har noe med selve innlegget og gjøre.
      Som jeg har skrevet før så er vi prøvetid i nå 2 år på barn desevrre, lurer litt på hvordan du/dere tar det når venner blir gravide , om du har vært i det tilfellet?
      Sliter veldig med det selv.

    3. Wow så fine dere er sammen . Så viktig med den pleie du skriver . Den ansikt maske hørtes og ser helt fantastisk ut . Stilige bilder av deg og ulrik . Dere er et Nydelig par der to er 👫💖så viktig att gutter og setter fokus på å ta seg sevpleie med hår og hud . Likes 👍🏼💪🏼👏🏼ulrik er så fin fyr som gjør dette sammen med deg . Like viktig for gutter å ta vare på huden sin som for Jenter .heldigvis er det blitt helt vanlig at gutter gjør det på lik linje som jenter . Dere stråler . 😍💫

    4. Hva betyr egentlig “patentert beta 1,3 / 1,6 glukaner som bidrar til å forbedre hudens regenerasjon”?

    5. Sandra Selina: Det går fint. Spørsmålet du stiller er jo veldig aktuelt på bloggen for tiden.. Nå har jeg ikke opplevd det du beskriver her, men jeg kan tenke meg at det er en vanskelig situasjon. Jeg gleder meg generelt mye på andre sine vegne, så jeg tror det skulle gått fint. Men det ville såklart vært sårt for meg dersom jeg selv ikke ble gravid etter flere år.

      Ønsker deg masse lykke til med prøvingen videre. Håper virkelig at det går deres vei snart <3

    6. HAHA ååå så søte dikka er <3 Håper dikka får ein liten spire snart, eg heia på dere!! Det SKAL sitte snart. Eg ønska dere begge alt det beste. Du er heilt fantastisk og eg digga deg <3

    7. Kjære Julianne!<3 Eg måtte berre skrive til deg no fordi eg synst du er så fin. Ikkje berre utseendemessig, men du virka så god på innsida. Du skriver åpent og ærlig. Du skriver godt og er reflektert. Synst det er bra at du er åpen om at dere prøver å få barn. Eg har ei veninne som prøver og ho er så fortvila. Får helt vondt inni meg når ho ringer meg og hylgriner fordi ho har fått mensen. Dei har prøvd i 9 mnd men har selfølgelig ikkje gitt opp håpet. Det er veldig vanlig å prøve i 1 år før spira sitter. Eg håpar den sitter på deg snart, for du og Ulrik trur eg kjem til å bli fantastiske foreldre. Den ungen kjem til å få det godt <3
      Klem til deg <3 Titt gjerne innom bloggen min. Eg vurderte lenge å publisere det innlegget eg skreiv idag på bloggen og turte endelig å gjer det og er faktisk veldig stolt av det. Eg vil gjerne at du leser det og blir kjempeglad om du kjem med ein tilbakemelding:)

    8. Åi, dette høres ut som et bra produkt! Men jeg føler meg litt blond når det står “patentert beta 1,3 / 1,6 glukaner som bidrar til å forbedre hudens regenerasjon”. For det skjønner jeg ingenting av…. Kan du forklare for meg? 🙂

    9. Else: Hei, Else! Du bør ikke føle deg blond. Jeg stilte det samme spørsmålet til kundeservice for noen uker siden. Det var dumt av meg at jeg ikke forklarte dette bedre i teksten. Jeg ser nemlig det er flere som har spurt om det samme her i kommentarfeltet. Det betyr i hvert fall at immunforsvaret i huden blir styrket og at det gir en optimal og langtidsvirkende effekt på elastisiteten i huden 🙂

    10. Cille K.: Det betyr at immunforsvaret i huden blir styrket og at det gir en optimal og langtidsvirkende effekt på elastisiteten i huden 🙂

      Jeg stilte det samme spørsmålet til kundeservice for et par uker siden.

    11. Hei. Jeg kjøpte denne masken for lenge siden. Jeg er ikke enig at den er god på noen som helst måte. Den er seig og vanskelig å få av både i ansiktet og på huden. Jeg har prøvd å legge den på alle forskjellige mulige måter uten hell. Syntes heller ikke huden forbedrer seg. Jeg er selv utdannet hudpleier og ville absolutt ikke anbefale dette produktet. Ser at mange bloggere går gode for det, men så er det sponset også, så mulig man føler seg litt tvunget til positiv omtale.

    12. Julie: Hei, Julie. Det vil alltid være noen som ikke liker de produktene jeg anbefaler her på bloggen. Mest sannsynlig så liker ikke jeg alle produktene som du anbefaler heller. Sånn er det bare 🙂

      Jeg hadde forresten heller aldri sagt ja til å skrive denne annonsen om ikke jeg likte produktet. Du har garantert mye mer kunnskap enn meg på dette feltet. Men at masken gjør god nytte hos både Ulrik og meg kan du ikke si noe imot, for akkurat det vet vi best.

    13. Du er såååååå spydig mot lesere som ikke er på linje med deg, f.eks slik du svarer Julie her. Du er betalt for å være positiv for denne masken!!

    14. Anonym: Synes du det? Jeg prøver å svare leserne mine så godt jeg kan.

      Jeg får ikke betalt for å være positiv til masken. Jeg var positiv til masken før jeg fikk tilbudet om å anbefale den videre 🙂

    15. amaliekleive: Kjære Amalie <3 Tusen takk for fine ord!

      Trist å høre om venninnen din. Håper virkelig at det går veien for henne snart <3

      Håper du legger igjen flere kommentarer fremover. Det er så hyggelig å "snakke" med lesere som deg 🙂

    16. Hei.Jeg lurer på hvor mye det koster for en flaske av hver av de to?? Altså, både ansiktsmaske og ansiktskrem?? Og hvor lenge de varer??

    17. Hei. Hva gjør jeg feil? Prøver å bestille masken, men får beskjed om at e mailen min er ugyldig??? Bruker den daglig! 🤔

    18. Hei, vet du om masken inneholder parfyme? Prøvde å se på nettsiden om innholde, men fant det ikke :/ jeg er allergisk, så må vite det før jeg bestiller 🙂

    19. Gratulerer så mye med graviditeten! Bruker du Decrusto nå under graviditeten? Jeg er nygravid og finner ikke noe på nett om den kan benyttes under svangerskap (er jo så mye man må holde seg unna ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg