I MIN HANDLEKURV

Inneholder annonselenker

Hei, dere! Jeg har lyst til å vise frem hva jeg har i min handlekurv akkurat nå. Alle plaggene under havnet nemlig i handlekurven i går kveld da jeg ikke fikk sove og tok meg en tur på Nelly. Det er så mye jeg har lyst på for tiden. Høsten får meg alltid sulten på shopping. Hehe! Heldigvis var jeg våken nok til ikke å gjøre et stort spontankjøp og heller tenke litt over hva jeg faktisk trenger. Det eneste kjipe med ikke å gjenomføre kjøpet med en gang når man finner noe man virkelig liker er jo at varen fort blir utsolgt i den størrelsen eller fargen man skal ha. Det opplever jeg dessverre ofte på Nelly. Senest i dag med denne genseren i khaki og gammelrosa. Men men.. Da var det ikke meningen, tenker jeg.

Her er varene som jeg har i handlekurven akkurat nå:

Denne digge kosedressen: bukse her og overdel her. Jeg bare elsker slike sett som jeg kan bruke her hjemme på kontordager som i dag, men også noe som ser såpass ordentlig ut at jeg ikke trenger å skifte når jeg skal ut og gå en tur med Stella, på butikken eller i små ærender i sentrum. Denne joggedressen er akkurat sånn. Derfor tror jeg at den skal få bli med i kassa.

Lang bomberjakke. Jeg har en kort bomberjakke fra før som jeg kjøpte på Bershka i Marbella, men denne var jo nesten enda finere i lang. Jeg er spesielt glad i litt lengde på jakker, derfor frister det veldig å kjøpe denne. Men i og med at jakken jeg har fra før er i samme farge, så bør jeg kanskje klare å dy meg?

Dette skjørtet eller dette skinnskjørtet og mulig denne toppen i fløyel. Jeg solgte jo unna nesten alle skjørtene mine da jeg hadde bloppis. Det er litt trist nå siden jeg er veldig flad i å gå med skjørt i hverdagen når jeg skal i møter og så videre, og har ikke funnet meg noen nye skjørt før nå. Fløyelstoppen er jo bare helt skjønn. Den må jeg ha.

Denne fine laptop-vesken til min nye macbook eller dette freshe laptop-dekselet i marmormønster. Jeg har som sagt fått ny mac av mormor. På den forrige macen min (som døde) hadde jeg det fineste “marmor” coveret/klistremerke utenfor som Ulrik ga meg til jul. Men det sitter jo fast, så derfor ønsker jeg meg noe tilsvarende. I tillegg så trenger jeg virkelig en slags veske eller trekk som kan beskytte macen når jeg tar den med rundt omkring. Det coveret jeg har er ikke så hyggelig å bruke lenger etter at tanteungen min var på besøk og lekte med en kulepenn. Hehe! 

Denne nydelige blusen som har sirka samme farge som genseren jeg hadde på meg i går, denne morsomme blusen i blå og/eller (ubesluttsom) denne “blusekjolen”. Hva synes dere? Jeg kan ikke bestille alle. Her må jeg i hvert fall velge bort en av tingene..

En ny bag som jeg kan bruke til trening, som denne eller denne. Jeg har brukt den gule Louis Vuitton bagen min nå i sommer, men det er egentlig ingen treningsbag og nå som høsten og etterhvert vinteren kommer har jeg lyst på en bag i en mer nøytral farge som sort eller grå.

Headbands til trening i freshe farger og litt nytt treningstøy, men det ønsker jeg meg jo alltid. Disse hårbåndene skal jeg bestille uansett. Jeg må bare ta en avgjørelse på alt det andre som ligger i handlekurven først.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ulrik, Stella og jeg koser oss med sen lunsj her hjemme i dag. Snart er det trening og senere i dag kommer det et gjesteinnlegg fra en utrolig dyktig jente som heter Helene Ragnhild. Jeg fortalte dere såvidt om dette innlegget i går. Helene er utdannet med en bachelor i ernæring for fertilitet, gravide og for baby. Hun jobber selv med blogg, holder onlinekurs og foredrag om ernæring, så derfor tenkte jeg det passet bra med et innlegg fra henne nå som jeg søker råd og hjelp fra alle kanter. Helene har en oversikt over hva jeg spiser, både på gode og “dårlige” dager og har gitt meg flere råd som jeg kommer til å ta med meg videre i prøveperioden og tiden videre. Jeg tror og håper at flere som er i samme situasjon som meg kan dra noe nyttig ut av dette gjesteinnlegget, og hvis vi alle spør henne veeeeeldig pent, så kan det tenkes at hun svarer oss på litt spørsmål og stiller opp flere ganger ♥

7 kommentarer
    1. Hvorfor har du bare linket til klærne? Og ikke tatt med bilde? Skjønner at det er fordi Nelly skal få klikk Pga deg. Men altså, gidder jo ikke gå inn å se på ALLE de linkene. Så irriterende..

    2. Kaja: Hei, Kaja. Jeg prøver jo bare å variere litt. Du må ikke klikke deg inn på noe av det jeg skriver om. Jeg tjener ikke penger på at du klikker deg inn på linkene, hvis du tror det. Heller ikke Nelly, såvidt jeg vet. Kun på salg 🙂

    3. Dødskjedelig innlegg, ville se bilder av klærne på DIN blogg, ikke måtte klikke meg inn på en annen side. Slitsomt. Tenk på det til neste gang, det hadde passet så mye bedre til innlegget, ikke bilde av en toast.

    4. Veldig hyggelig å lese om prøvingen, håper dere lykkes med en liten spire snart 🙂 Men dette var ikke et helt heldig innlegg, ut fra oppsettet. Alt for mye tekst, ramset opp som en handleliste og med to mørke bilder på slutten som ikke hører til resten. Du kan gjøre litt innsats for å øke kvaliteten på bloggen mtp. bilder og lys. CBE og Lene Orvik er fantastisk flinke, og gjør at det føles mer proffesjonelt 🙂
      Vil også minne deg på å sette deg bedre inn i merking av innlegg. Det skal stå på toppen før innlegget starter. Ikke i en klemme etter du har fortalt om en frisørtur f.eks. Det er jo jobben din, og vi er dine “kunder” så håper du tar tilbakemeldingen med et smil og gjør forbedringer 🙂

    5. Lise: Så hyggelig at du synes det er hyggelig å følge med på prøveperioden vår 🙂

      Det var ikke planen at disse to bildene skulle være med her, men noen ganger går ikke ting helt etter planen. Mulig jeg burde utsatt hele greia til jeg hadde de riktige bildene, men slik ble det ikke denne gang. Jeg vil uansett takke for tilbakemelding. Det gjør meg jo bare bedre 🙂

      Dersom du har fulgt denne bloggen en stund så tror jeg du vet at jeg er veldig nøye med merking 🙂

      Ønsker deg en god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg