ENDELIG LITT REGN!

Hei, dere! I dag er det er første gang i historien jeg har vært glad for at det regnet. Da kunne jeg endelig teste ut disse to søte regnjakkene på ordentlig. Hehe! Det er snilleste Ulrik som har bestilt disse jakkene på ebay til oss. Stella fikk som dere vet sin i bursdagsgave og jeg fikk min noen dager før. Jeg har aldri vært så glad i ebay egentlig, men blir stadig overrasket over hvor mye fint og ikke minst morsomt som Ulrik finner der. Regnjakkene er nok ikke av verdens beste kvalitet, men de er vanntette, fine i fasongen og behagelige. Noe mer enn det kan jeg vel ikke kreve.. Det begynte å regne ganske mye når vi kom opp i skogen tidligere i dag, dermed fikk jeg virkelig testet kvaliteten på jakkene. Men nok om det.

Ellers har jeg hatt en god økt på Sats i dag med intervaller på møllen og styrke på mage, rumpe og lår. Selv om jeg tjuvstartet uken litt i går med sunn man og trening ute, så føles det alltid bra med en sporty mandag. Er dere ikke enige? Dessuten har det utrolig mye å si for hvordan resten av uken blir. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg er i hvert fall helt avhengig av å starte uken bra. Utskeielser og latere dager hører til de dagene i slutten av uken.

I morgen har jeg planer om å vise dere hvordan jeg liker å trene ute. Det er flere av dere som har etterlyst slike treningsinnlegg. Derfor tenker jeg at det er på tide og passer godt nå som alle er tilbake på både skole og i jobb. I tillegg kommer det et lite frokost tips tidlig på morgenen for dere som har lyst på det 

Nå blir det kvalitetstid og sen middag med min kjære. Det er viktig å sette av god tid til for oss to som ikke nødvendigvis ser hverandre hver eneste dag. Snakkes!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

24 kommentarer
    1. Klarer ikke å la være å kommentere men…..du gløder så mye for tiden! Virkelig stråler! Sikker på at du ikke er gravid? <3 Bare lagt merke til at du har en helt annen utstråling på bildene dine i det siste 🙂

    2. Caroline: Hei, Caroline! Hyggelig at du synes det 🙂 Jeg er ikke gravid nei, men hadde heller ikke avslørt det her i kommentarfeltet. Hehe <3

      Håper du har hatt en fin mandag!

    3. Hei! Jeg ble gravid med førstemann på første forsøk og ni mnd senere kom en frisk og fin gutt ut. Jeg rakk hele to fester med mye alkohol før jeg oppdaget at jeg var gravid, men det gikk helt fint. Ingen skader på gutten vår! Etter to år ville vi ha en lillebror eller søster og nå skulle jeg gjøre ALT riktig! Drakk ikke, spiste sunt, testet eggløsning og det ble mye styr for å ha sex på riktig tidspunkt.. Og hva skjedde? Jeg ble ikke gravid. Tilfeldigheter? Det vet jeg ikke, men etter ett år orket vi ikke prøve mer på egenhånd og tenkte vi måtte be om hjelp. Vi fikk time på sykehuset og hva skjer (mens vi venter på timen) når vi slapper av, dropper prøving, testing, stressing, spising av vitaminer og alkoholforbudet ryker? Jeg blir gravid! Og 9 mnd etter kom lillebror.. Frisk og fin!:-)
      Dette var min historie, det er ingen som er like, men jeg tror virkelig dette med stress (bevisst eller underbevisst) er noe av det verste vi kan gjøre når vi vil bli gravide.. Så hvis du var min venninne og ba meg om råd, så ville jeg bedt deg om å droppe alt gravidstyr, lev som normalt, drikk alkohol, ha sex så ofte dere orker og fyll livet med glede og latter! Og noen trenger faktisk hjelp til å bli gravide. En venninne var helt frisk og mannen var helt frisk, men det viste seg av hans sæd ikke likte hennes innvendige ph, så sæden døde med en gang.. (Noe i den duren..;-)) Men de fikk hjelp (sæden ble vasket på en eller annen måte) og via prøverør ble hun gravid og nå har de tre vakre barn! Alle unnfanget med prøverør..
      Sorry, dette ble langt, men jeg føler så med deg ang dette prøvestyret, det blir fort så altoppslukende og før man vet ordet av det, så isolerer man seg og blir deppa.. Og det er ikke bra!
      Lykke til fine Julisnne, håper du snart har noe annet enn sommerfugler i magen og tusen takk for at du deler så åpent og ærlig.. Du er fin og god!<3

    4. Både du og spesielt Ulrik vet veldig godt at det bare er å gå igjennom “Purchases”-listen/loggen på eBay, så står både navn på regnjakker, selger og pris der… I tillegg ligger det på mailen hans. Men godt forsøk!

    5. Meg: Han vet helt sikkert det. Men når jeg spurte så var i hvert fall svarer jeg fikk at han ikke hadde linken. Jeg har aldri kjøpt en eneste ting på eBay, så jeg aner ikke. Hehe 🙂

    6. Er det mulig å henge seg opp i noe så banalt som en ebay-link? Hjelpes! Det er lov til å søke på google selv!

    7. Martine: Hei, Martine. Hehe! Morsomt at du forteller dette. Det får meg liksom til å tenke litt over hvorfor jeg gidder å stresse sånn.. Så takk 🙂

      Oi.. Dette problemet har jeg ikke hørt om før.

      Tusen tusen takk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg