JEG HÅPER DU VET HVOR LYKKELIG DU GJØR MEG

Når jeg er trist og lei meg så er det bare du som kan få meg til å smile. Når jeg er irritert eller sint så er det bare du som kan få meg til å le. Når jeg er stresset og anspent så er det bare du som kan få meg til å slappe av. Når jeg er sliten og trøtt så er det bare du som klarer å gi meg energi. Jeg håper du vet hvor lykkelig du gjør meg. Du betyr virkelig alt for meg. 

Jeg gleder meg alltid til du kommer hjem, jeg gleder meg alltid over den tiden du er hjemme og det gleder meg alltid at du har det bra, uansett hvor du er. Den kjærligheten som du gir meg er helt unik. Jeg føler meg veldig heldig som får ha deg helt for meg selv. Du er høydepunktet i livet mitt, Ulrik. Jeg håper du kjenner hvor høyt jeg elsker deg. 

Jeg vet at jeg kan være vanskelig å forstå noen ganger. Det er ikke alltid jeg forstår meg selv engang. Takk for at du likevel er tålmodig og støttende. Jeg håper du skjønner hvor mye det betyr for meg. 

Til slutt vil jeg bare få ønske deg en fin helg. Det rakk jeg nemlig ikke istad. Men jeg fikk deg til toget i tide og du rakk heldigvis flyet. Det hadde jeg ikke trodd med den lille tiden vi hadde og alle de røde lysene vi møtte. Hehe! God tur, elskling. Jeg håper du tror meg når jeg sier at jeg allerede gleder meg til å høre stemmen din når du lander. For det gjør jeg.

Du og meg.. Vi spiller best på lag 

8 kommentarer
    1. Hei Julianne! Du har en fin blogg, en nydelig jente med en flott mann! Jeg ønsker dere alt godt. Jeg sendte deg et super fint tips for å bli gravid på snap, men det har du ikke sett så nå skal jeg for første gang i mitt liv kommentere en blogg, og jeg er glad for at det er din! 🙂
      Jeg lurer på om du har prøvd akupunktur? Det hjelper veldig mange, også meg men det er for smertelindring pga en alvorlig uhelbredelig sykdom, men når jeg er på smertelindring kommer det alltid noen damer som skal ha akupunktur for å bli gravide, jeg kan ikke garantere deg noe, men jeg kan gi deg et lite tips, det skader ikke å prøve i all fall. Bare husk å finne en autorisert akupunktør, om du vil ha tips på hvem jeg går til kan du få det, men da vil jeg ta det privat.
      Jeg ønsker dere masse lykke til, en dag starter livet ditt, og da du holder den lille i armene dine vil du huske hva jeg sa at “DA starter livet ditt” og du vil da forstå hva jeg mente 🙂 🙂 🙂

    2. Dette fikk tårene mine frem. De renner nedover mitt kinn. Du er så varm og full av kjærlighet. Det stråler nemlig gjennom din blogg for tiden. Liker den bare bedre og bedre. Håper du fortsetter å dele dine tanker og følelser så lenge det føles riktig. Føler bloggen har fått en helt ny puls i det siste, varm og ekte, slik som deg <3
      Klem

    3. Vakkert skrevet. Dere får nok frem det beste i hverandre, bildene, blikkene, så talende. Kom til å tenke på at dere prøver og prøver, uten at du blir gravid. Hva har Ulrik gjort? Har han kuttet ut alkohol? Husk at dine egg ligger klar allerede når du blir født, mens en mann produserer ny sæd hele tiden. Nå sier jeg ikke at jeg tror han lever usunt på noen måte, men kan være noe å tenke på.
      Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg