“NA NA NA NA NA, NORSKE JENTER”

Hei, igjen! Stikker bare innom for å dele den nye sangen til Katastrofe, “Norske jenter”. Jeg har ikke hørt den før i dag. Det var kusinen min som tipset meg om sangen i stad. Morsom tekst, fengende melodi og gøy å bli nevnt!
 
Jeg kom akkurat inn døren etter å ha kjørt Ulrik til flytoget. Dere kan tro at denne låten ble spilt på full guffe i bilen hjemover. Hehe! Nå er det snart Ikea med bestevenninnen min, Pia. Av en eller annen grunn skal hun alltid dit når solen skinner. Jeg forstår ikke helt det, men nå trenger jeg faktisk et par skohyller og finner helt sikkert noe annet stæsj som kan komme til nytte for å få litt mer orden i ting her hjemme. Det er jo alltid hyggelig med selskap på handleturer. Dessuten er jeg jo forloveren hennes, så det er min plikt å stille opp når hun trenger hjelp. Vi blogges mer senere 
 
 
 
8 kommentarer

Siste innlegg