DET ER ALDRI FOR SENT Å TAKKE

God mandag, folkens! Jeg er helt overveldet over alle kommentarene jeg har fått i helgen. Tusen takk for at dere legger igjen en hilsen, svarer på det jeg lurer på, gir meg tips, stiller spørsmål og deler erfafringer. Dere er fantastiske! Jeg er heldig som har så mange gode og snille lesere <3

Her er forresten takkekortene fra bryllupet. De ble sendt ut nå på sensommeren. Det har tatt ganske lang tid på grunn av venting på bilder av treige fotografer.. Men det er jo heldigvis aldri for sent å takke. Ulrik og jeg er fornøyde med kortene og de fleste ser ut til å ha kommet frem. Nå er jeg så lei av å se på dette bildet at det skal ikke opp på veggen, for å si det sånn. Hehe! Vi får plukke ut et eller flere andre til pynt her hjemme.    

Ønsker dere en fin start på uken! Vi blogges mer senere i dag 🙂

5 kommentarer
    1. Heihei!
      Ang graviditetstester ville jeg bare anbefale å kjøpe sensitive billigstrips fra nettet☺️Da kan du teste litt uten at det koster skjorta, og de er i tillegg veldig sensitive så du kan teste noen dager før IKM. (Jeg var selv “testoman”. Hehe)
      Ønsker deg masse lykke til! Snart sitter spira☺️

    2. G: Takk for tipset! Tror jeg må gå for noe billigere fremover, ja. Hehe! I hvert fall hvis jeg skal teste meg like ofte som jeg har gjort til nå..

      Tvi tvi 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg