NY PÅ HÅRET

Sponset behandling

Hei, dere! I denne stolen har jeg tilbragt store deler av dagen sammen med frisøren min @mariadimitrov på Head frisør i Hegdehausveien. Det tar ltt tid når man skal ut med gammelt extensions, farge, klippe, sette i nytt og klippe det igjen i tillegg til to vask og føn med styling på slutten. Men det er det verdt. Smilet mitt er alltid like stort på vei ut av salongen 🙂

Håret er som sagt fra Luxushair i farge #60 og #613. Denne gang mikset vi litt. I tillegg til denne miksen la Maria inn en mørkere bunnfarge på meg enn vi har pleid å bruke. Jeg ble skikkelig fornøyd med resultatet. Det føles bra å gå høsten i møte litt mindre blond. Dessuten er effekten av slik bunnfarge så utrolig fresht. Hun blandet to forskjellige nyanser som ble akkurat passe mørkt for meg. Jeg gikk for litt lengde på håret i dag. Det er gøy å varriere fra gang til gang. Under får dere se før- og etterbildene. På førbildet har jeg som vanlig et sexy strikkmerke.. Hehe! Jeg ser nemlig ingen grunn til å fikse meg før jeg skal noen timer i stolen hos flinkeste Maria..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

FØR:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ETTER:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

28 kommentarer

Siste innlegg