NYE VIPPER, NYE NEGLER OG NYTT HÅR

Sponsede behandlinger og produkter

Tiden er inne for en aldri så liten “oppussing” av utseendet. Det blir som en hyggelig deltidsjobb å holde vipper, negler, hår og resten av kroppen på stell. Hehe! I hvert fall for meg som har blitt avhengig av alt det falske. Neida, joda… Jeg startet derfor uken hos Maria på Head frisør i Hegdehausveien. Maria er som mange vet min faste frisør. I tillegg til å fikse håret mitt, fikser hun også bryn og legger vippeextensions. På tirsdag tok hun påfyll av volumvipper på meg og det ble bare sååå fint! Jeg hater maskara og kan faktisk ikke huske sist jeg brukte øyenskygge. Med disse fyldige vippene føler jeg meg fin med det samme jeg står opp. Det eneste jeg gjør for å holde de fine er å gre de om morgenen og om kvelden. Jeg har også alltid med meg en liten vippebørste i vesken i tilfellet jeg skulle trenge den utover dagen.  

Denne uken kom også dette fantastiske håret i posten. Tape extensions fra Luxushair i farge #60. En utrolig fin lys farge, som jeg er veldig glad i. Til mandag skal jeg tilbake til Maria på Head å ta ut dette gamle håret, klippe mine egne tupper, legge en bunnfarge og sette i det nye håret. Som jeg gleder meg! Jeg skal vise dere før- og etterbilder til uken. Forandringer er alltid gøy! 

Sist men ikke minst har jeg vært hos @amandaflorentine denne uken. Amanda er min nye negledesigner. Jeg er utrolig fornøyd med den jobben hun gjør og lar henne derfor styre alt av farge og form. Denne gang gikk vi for en lys og delikat farge med litt ekstra glitter på noen av neglene. Ble det ikke fint? Jeg digger de! De er rett og slett typisk meg. Amanda legger gelenegler. Jeg har jo alltid vært så fan av akryl, men etter et par runder med Amanda er jeg helt frelst av denne geleen. Det er jo vel så bra som akryl, om ikke bedre?  

Til uken skal jeg altså fortsette med denne “oppussingen”, som jeg liker å kaller det, spise sunt og holde de gode treningsrutinene jeg har hatt denne uken. Det føles så bra alt i alt <3

Ellers vil jeg bare få ønske dere en GOD HELG! Jeg stikker innom litt senere med en oppskrift. Det er ingen matoppskrift for de som måtte tro det, men oppskriften på hvordan man skal lage barn i følge en meget dyktig lege. Hehe, morsomt 🙂

18 kommentarer
    1. Hihi, nå må jeg le litt, oppskrift på hvordan man lager barn?:) Jeg trodde det hovedsakelig det var en, evt to måter å gjøre det på jeg ☺ Ha en fin kveld videre vakre Julianne 😀

    2. Jeg håper du enten a) ikke blir gravid før du vokser opp og slutter å være så sykt materialistisk. Syns det er kvalmt. Eller b) at du plutselig vokser opp den dagen du blir gravid og innser at alt i livet ikke handler om vipper og falske ting.

    3. Har du lest om giftstoffer fra neglelakk som går i kroppen? Google det. Ikke bra, når du aldri lar negler, uansett om det er gele eller annet, være uten lakk

    4. Du er så god, Julianne!
      Jeg ønsker deg alt det beste, og håper snart drømmen deres går i oppfyllelse.
      Jeg elsker å følge med på veien, og klikker meg inn på bloggen flere ganger daglig!!
      Fortsett å vær den du er og drit i de negative kommentarene.
      Du virker som en kjempe flott jente!! <3

    5. Kjære vene, hvor overfladisk kan et menneske bli, deltidsjobb og pusse opp utseende slår alt jeg har lest, det er tragisk. Hva med å skaffe deg en jobb og bidra i samfunnet og bli voksen……..

    6. Luna: Nå var det ment som en liten spøk dette med “deltidsjobb”. Hehe! Du må ikke ta alt så seriøst vet du. Poenget var at det tar mye tid. Det er jo derfor de fleste ikke kan holde på med alt dette..

      Jeg kunne vært arbeidsledig og gått på NAV (da jobben min gikk konkurs), men skapte meg en arbeidplass og har aldri skattet så mye som jeg gjør i dag. Det er å bidra 🙂

    7. Hehe! Ditt svar til Luna, kjære vene, skal du ha aupair når du får barn, for å få tid sette på alt det falske? Hehe!

    8. Du er en utrulig flott person!❤️ når det gjelder å bli gravid, så prøv å slapp av å la ting gå som det gjør. Jeg stressa veldig med å bli gravid selv i starten, men etter va. 1 år, ble jeg gravid! Har nå termin om 10 dager! Masse lykke til!

    9. Mali: Så utrlig hyggelig å høre <3

      Jeg skal prøve å slappe av mer med dette fremover. Oioi! Masse lykke til med fødsel og det hele 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg