LENGE LEVE SOMMEREN 2016

I dag har vi vært på sjøen. Ulrik, Kaja og jeg. Kaja er en god venninne av meg som jeg ble kjent med på videregående i Fredrikstad. Vi har ikke hatt så mye kontakt de siste årene her i Oslo, men den kontakten vi hadde vi før ønsker jeg virkelig og ta opp igjen. Heldigvis for meg så føler hun det samme. Kaja er virkelig en herlig jente. Jeg føler meg heldig som har en venninne som henne! Og forresten.. Kaja –> @kejhj er singel 😉 Hehe! Når hun leser dette kommer hun sikkert til å bli litt flau, men det får gå. Jeg ser for meg at hun sier: “Nei, Juli daaaa”. “Juli” var/er nemlig kallenavnet mitt i jentegjengen. 

Vi har i hvert fall kost oss ute i 8 timer i dag. Spist reker og solt oss. En skikkelig digg tirsdag! Conditioner for sjela.

Det blir nok ut med båten i morgen igjen også. Nå som Ulrik har fri i noen dager og solen skinner er det ikke mye annet som prioriteres her i familien. Lenge leve sommeren 2016 <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 kommentarer
    1. Så fint at du og dere koser dere med sommeren som er.
      Jeg har et spørsmål til deg; Siden du selv ved flere anledninger har både påpekt og understreket at du er, og vil være selvstendig, men da lurer jeg på om hvorfor du titulerer deg som pilotfrue? Det er jo et totalt motsatt signal å gi om denne selvstendigheten skal være troverdig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg