KAN JEG FÅ GI DEG ET LITE LUNSJTIPS?

Hei og god torsdag! Jeg er tilbake i hverdagen igjen i forhold til trening og hva jeg putter i meg. Planen er å “hoppe over” helgen som starter i morgen siden jeg dro helgen fra forrige uke langt ut i denne uken, men vi får se. Ulrik skal være borte i noen dager på jobb nå. Det motiverer meg som oftest til å fokusere på alt det fornuftige jeg kan bruke tiden min til. Når han kommer tilbake igjen vet alle hva som skjer. I hvert fall dere som følger denne bloggen fast. Da er det full fokus på noe annet.. Hehe!

Selv om jeg har sagt at jeg skal leve som normalt i hele prøveperioden, så kjenner jeg på humøret at jeg kommer til å være en festbrems denne helgen. Jeg er egentlig bedt i en jentefest som jeg hadde tenkt til å dra i, men føler heller for å ta det med ro. Kanskje jeg skal leke litt med tanteungen min og finne på andre hyggelige ting ute i solen enn å delta på festligheter. På søndag er det familiebursdag for lillebroren min i Halden. Så familietid blir det uansett.

Men over til lunsjtipset.. Her er noe for deg som ønsker et sunt og godt måltid til lunsj som er enkelt å stelle i stand. Denne lunsjen kan lages kjapt både hjemme og på jobb. I tillegg er den veldig mettende 🙂

Du trenger:

♥ Rugsprø knekkebrød

♥ Cottage cheese

♥ Avokado

♥ Kalkunfilet

♥ Cherrytomater

♥ Salt, pepper & sesamfrø

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg ut og gå en tur med Stella før det bærer avgårde på Sats. Gud, så deilig det er med rutiner igjen! Jeg savner det fort etter noen dager med fri.. Vi blogges mer senere i dag.

6 kommentarer
    1. Syns det er veldig bra at du har åpna deg om prøvinga:)
      Men jeg lurer på en ting. Når du får kommentarer som “blir du ikke stressa av at dere ikke får det til” osv, så har du jo svart bare “nei jeg blir ikke stressa. vi har ikke dårlig tid og det skjer når det skjer..”. Har det bare vært en type forsvarsmekanisme? For det virker jo nå som om du er litt stressa, men tanke på at du kjøper EL-tester og laster ned EL-apper og at det er mye fokus på prøving når Ulrik er hjemme..?

    2. Bloggen din og innleggene dine må være ment som en spøk. Ingen kan ta på alvor det du legger ut her.

    3. kan ä få gi dä et lite lunsj tips?
      go vegan, for all. you, the poor animals, the environment, for world hunger. research.
      Its the right thing to do. Time to decide with side you are one.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg