I FERIEMODUS PÅ JOMFRULAND

Det er sommer, det er sol og det er søndag. Som jeg koser meg! Vi har vært ute med båten i hele dag og bare tatt livet med ro, lagt til på Jomfruland, spist god lunsj og skravlet i vei. Fiskesuppe og rosévin er helt innafor på dager som i dag. Det finnes ikke mye bedre enn god norsk sommer som dette. Jeg har fått skikkelig sommerferie følelse og har planer om å bli i feriemodus helt til vi reiser hjem <3

Hatten er lånt av mamsen. Jeg ønsker meg en slik "panama hatt" selv. Noen som vet hvor jeg får tak i det? Mamma kjøpte nemlig den siste som var i butikken på Steen & Strøm..

Håper dere har hatt en like fin dag og helg som meg!

23 kommentarer
    1. Blir du stresset over at det ikke skjer noe på babylagingsfronten? Eller, det skjer vel sikkert veldig mye rundt eggløsningen hi hi men vi ser jo på alkoholkonsumet at det ikke blir noe resultat 🙂
      Kanskje du kan skrive litt om det?

    2. Kjære pilotfrue. Jeg fprstår at dere har en en liten hund men hvorfor er den med inn? Vet dere ikke at det ikke er lov med hund på spisested, og hvis det er lov hvorfor tar du i såfall ikke bilde og viser oss at det er lov med hund inne.

    3. Mari..folk kan bli smelt på tjukka sørpe fulle etter en bytur.. mange som har brent seg på den =D hjn må da få ta seg noe glass om sommeren, noe annet er jo tragisk.. Akkurat som hele tilværelsen handler om å reprodusere seg lol..
      Hvorfor ska ho stresse, bare ungjenta jo! Var jeg henne hadde jeg bare venta ass.. nyte tiden litt bare hun og mannen.. unger endrer mye og er ikke alltid den idyllen folk tror..
      Jeg hadde likt bedre å se andre sider av henne. Er hun kristen f.eks, siden datter av pastor. Bryr hun seg om mennesker som er fattige? Vi ser bare det overfladiske og jeg tror det er derfor mange er så drita sure her inne he he.. men det er artig å lese =))) bryter enda ut i latter når jeg tenker på hu som var fly forbanna fordi pilotfrue ikke skrubber gulvene sine! Makan til ukvinnelig dame denne pilotfrue, det fikk vi da virkelig understreket fra denne rårike oppgitte damen =)) lol lol

    4. Det er rett å slett uhygenisk å ta med en hund inn på restaurant. Både hva gjelder hygiene, men også av respekt for andre gjester (eks allergikere). Hva heter restauranten? Håper vikelig noen fra næringsmiddeltilsynet leser dette innlegget ditt….

    5. Anonym: Gjør det du. Et vennepar av oss hadde med seg en større fuglehund inn på dette spisestedet også, så tipper det ikke er noe problem 🙂

    6. Ærlig talt, folkens? Uhygienisk å ha en hund der man spiser? Den er da ikke oppi kjelen på kjøkkenet? Hvis man er SÅ engstelig, bør man holde seg unna de fleste offentlige steder – det er SÅ mye mer uhygienisk å være på treningssentre, busser osv. Slapp av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg