HEI FRA KRAGERØ

Ulrik, Stella og jeg er fremme i Kragerø. For en vakker plass! Her skal vi kose oss med familie helt frem til tirsdag. Det ser kanskje ut som om vi skal være her lenger. Ulrik og jeg er like dårlige til å pakke begge to. Haha!

Jeg har lovet meg selv at jeg skal ta meg årets første bad i Norge her nede. Bedre sent enn aldri 😉 Jeg er litt pysete. I know. Kanskje det til og med blir litt vannsport? Vi får se.. Jeg er tøff i i munnen nå, men det går fort over. Hehe!

Nå kom vi akkurat tilbake fra Valle. Vi har vært ute og spist. Det var egentlig planlagt lunsj, men den ble mildt sagt sen. I kveld skal vi bare være hjemme og slappe av. Det står sjømat på menyen. Min favorittmat <3

Håper dere har hatt en fin lørdag! Vi blogges mer i morgen 🙂

13 kommentarer
    1. Dette er kanskje ett litt personlig spørsmål, men har du noen form for revmatisk sykdom? Ser ut som at du har en del ødem i ytterste tommelledd? Eller er det kanskje bare måten du holder flasken på?:)

    2. Vokser du legger og lår eller bruker du barbering? Du ser alltid så perfekt ut! Vakker på innsiden og utsiden! <3

    3. Så heldige dere er som er i fine Kragerø! Vakkert sted. Jeg digger alle veskene og stæsjet deres og ja stilen deres i det hele tatt. Pent par. Kos dere og blogg masse;)

    4. Hei på dere 🙂
      Jeg er helt enig i at dere alltid ser så pene ut. Dere kler hverandre rett og slett. Det har seg slik at jeg liker den måten du er på ved at du tør å si det du mener og at du fortsetter i samme stil. Tommel opp! Skal si at innlegget om barnenavn engasjerte. Spennende å lese om ulike navneønsker, samt den store variasjonen som kommer frem. Kan du vise oss hvilken sminke du bruker, og hvordan du legger den? Mulig at du har hatt noe lignende innlegg før, men kanskje noe har endret seg siden den gang. Du har jo så nydelig hår, så et innlegg viet det hadde også vært interessant. Kos dere videre på vakre Jomfruland. Jeg var der på skoletur på videregående. Idyll!
      Sommeklem fra Mari

    5. Lol stakkars deg pilotfrue.. Folk som kommenterer din kropp i detaljer, slakter deg for alt du skriver og gjør, kritikk kritikk. Vet ikke, ble bare sittende og lese i vantro. Fatter ikke at du holder ut, men forstår at å være blogger, det er ikke bare bare.. Man må jo ha teflonhud av sjelden sort for å ikke gå i kjelleren. Håper du bare ler…
      Jeg er ikke superfan av blogger. Følger Anja Johansen sin, som også er ei flott jente som har blitt utsatt for så mye dritt fra andre kvinner at det burde vært arrestasjoner inn i bildet. Jeg setter pris på at du publiserer alt det svadaet enkelte får til å lire av seg. Jeg tror at for mange kvinner er det en oppvekker. Er man pen og ser ” vellykket ” ut vil mange angripe, i ren sjalusi.. Den der revmatisk sykdom kommentaren over her fikk meg til å le høyt. Absurd kommentar… en annen om dine pupper, stemme osv..
      stå på! Jeg er ikke enig med deg i alt,men hvem er vel det. Flott er du! Pliiis bare revurder din holdning til pels.. Den industrien er så fæl.. Du som har hund og alt.. Lykke til.

    6. Gud hjelpe meg, hva er det noen sitter å gransker bildene dine etter. Er det rart folk retusjerer som en gal. Sikker på at du som kommenterte hendene har en plettfri skrott! God sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg