MÅLØY HERE WE COME

Nå sitter jeg i bilen på vei til Måløy sammen med Ulrik, mamma og stefaren min. Vi skal som sagt på besøk til foreldrene til Ulrik denne helgen, noe vi alle har gledet oss veldig til. "Gutta" bytter på å kjøre, mens jeg og mamsen sitter i baksetet og koser oss med utsikten av fjell, fosser og fjorder. Vestlandet er vakkert <3

Vi har har hatt flere stopp oppover og tatt dagen som en tur med lapskaus, sveler, is og godteri. Hehe! Jeg føler at vi er turister i eget land..

Nå er vi snaaart fremme. Vi blogges mer fra vakre Måløy!

6 kommentarer
    1. Bloggentips: Reis til Silda på Budafest lørdag 16/7. Båt går frå lekteren i Måløy kl 20. Absolutt en annerledes happening 🙂

    2. Ikke sikkert du ser dette siden dette innlegget ble postet for en stund siden. Men var du toppløs på det mobilbildet på en offentlig strand? Dette skriver jeg ikke for å være stygg altså 😉 Bare siden du har deltatt i en debatt om det. Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg