DET VAR HARDERE ENN JEG TRODDE

Note to myself: Muskler og kondisjon er ferskvare. Det var hardere å komme i gang med treningen igjen enn jeg trodde. Jeg følte meg andpusten bare av å gå med rask gange TIL treningsstudioet (4 minutters gåtur). Hehe! Huff.. Men nå er det overstått og jeg føler meg veldig bra. Det skal ikke så mye til. Jeg sliter som regel bare med å komme meg ut døren, i hvert fall etter mange uker med fri. Planen var aldri at det skulle gå så lang tid, men sånn blir det fort når motivasjonen ikke er der..

Jeg tok meg tid til en ekstra liten powerwalk ute etter økten på Sats med denne waist traineren. Hva den er god for vet jeg ikke ennå, men den er visst populær så jeg måtte bare bestille og teste. Jeg merker at den tvinger meg til å holde en god holdning selv om jeg blir sliten. Det er jo en god ting. Jeg hadde selvfølgelig på meg en genser som dekket til “korsettet”, for dere som måtte lure på det. Jeg bestilte den forresten på shytobuy.no 🙂

Etter all treningen skrubbet jeg hele kroppen i dusjen med body scrub, pleiet håret med en god hårkur, smurte meg inn med fuktighet fra topp til tå og la meg i sofaen med en herlig ansiktsmaske. Jeg kan det å belønne meg selv. Luksusliv, kalte Ulrik det da jeg snakket med han i telefonen tidligere i dag. Små gleder i hverdagen, kaller jeg det <3 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

14 kommentarer
    1. Du burde ikke ha på sånn. Du får ikke pustet med magen, og det gjør at kroppen bare får i seg rundt halvparten av oksygenet den trenger!

    2. Hvorfor svarer du ikke på spørsmål og kommentarer?????? Det er meget useriøst fra din side. Bloggere som har mange lesere og gode inntekter svarer leserene informativt og hyggelig.

    3. Anonym: Jeg prøver å svare på det meste, men det hender at det tar noen dager før jeg svarer. Det er heller ikke alt jeg tar meg tid til å svare på. Jeg skal prøve å bli flinkere og raskere 🙂

    4. De snakket om dette på ”God sommer Norge” – et program som går på tv2 nå for tiden. Tross at disse nye korsettene ikke er som de gammeldagse med jern og det hele, så er det helseskadelig fordi organene blir skjøvet oppover!

    5. Hei! Jeg er enig med leseren som skrev til deg vedrørende det å svare på kommentarer og spørsmål. Jeg skulle kjøpe en poncho av deg og fikk ingen tilbakemelding- til tross for at du lovet at den skulle bli sendt. Jeg har sendt deg en påminnelse uten at du i det hele tatt orket å svare meg. Din største markedsføring er leserne dine og jeg hadde forventet at du var mye mer seriøs enn det du faktisk framstår som. Let your actions speak louder than your words!

    6. Er veldig uenige med de negative kommentarene over, du svarer så godt som alltid! Veldig fornøyd med det, det gjør at jeg føler et “nærmere” forhold til deg.

    7. Kristin: Hei, Kristin. Jeg har ikke funnet tilbake til mailen din etter at pakken kom i retur. Jeg sendte ponchoen til din utenlandske adresse og bråbestemte meg for å legge ut for porto. Hele meningen med å selge garderoben min billig var ment som en hyggelig greie for leserne mine og endte som et mareritt. Jeg har fått så mange pakker i retur, noe som betyr at jeg har tapt flere tusen kroner på å sende ting hit og dit uten at folk har hentet pakkene. Det er mulig at hun stakkars jenta bak kassen i posten har gjort noen flere feil enn jeg allerede har oppdaget, da jeg sendte veldig mye på en gang. Etter at det begynte å komme flere fakturaer fra posten på 500, 600 og 800 I TILLEGG til at pakkene kom i retur så ga jeg rett og slett opp. Jeg skal ikke beskylde deg for ikke å ha hentet pakken i tide, men det var mange som ikke gjorde det, noe som gikk utover meg og tydeligvis deg. Det beklager jeg. Ponchoen ligger her om du noen gang er i Oslo og vil hente den personlig. Den samme beskjeden har jeg gitt til andre som etterlyser plagg.

      Ønsker deg en fortsatt god sommer 🙂

    8. Det der er IKKE bra for kroppen. Du klemmer de indre organene dine sammen. Det er farlig og ikke noe å anbefale. Du skulle nok gjort litt research før du kjøpte den i stede for å høre på “fitness folk” og the Kardashians

    9. Pakkene i USA kommer direkte på døren og blir lagt på trappen dersom man ikke er hjemme. Jeg spurte også om du kunne sende den til en norsk adresse om det var lettere, men ingen svar. Da jeg purret flere ganger, kom det ingen svar. Og det etterlatte inntrykket ble dessverre veldig dårlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg