10 GANGER JEG HAR VÆRT UHELDIG I SOMMER

Jeg kaller meg uheldig. Ulrik og mamma kaller meg litt distré og glemsk. Sannheten er nok en blanding av alt pluss at jeg er litt surrete. Hehe! Her er i hvert fall en liste over de gangene ikke alt har gått min vei hittil i sommer.. 

(På bildet over knepper jeg igjen en knapp som jeg har gått med åpen i flere timer. Jeg glemte visst å kneppe den igjen etter at jeg hadde vært på toalettet. Flaut.)

1. Da jeg mistet iphonen min i bakken og den knuste: Jeg har som regel for mye i hendene på en gang. Det er ingen unnskyldning, bare et faktum. Heldigvis er det mulig å fikse knuste skjermer i dag, ellers hadde det blitt mange nye telefoner på meg.

2. Da jeg ble frastjålet Louis Vuitton solbriller og ipad på flyet hjem fra Stockholm: Utrolig kjipt. Jeg fikk heldigvis igjen det meste på forsikringen, men det er likevel provoserende å tenke på.

3. Da jeg glemte igjen laderen til kameraet mitt i Spania: Det var rett og slett krise og resulterte i for mange mobilbilder, noe som egentlig ikke egner seg på bloggen over flere dager. Heldigvis fikk jeg laderen tilsendt i posten, slik at jeg slapp å kjøpe ny. Det skal jo ikke være nødvendig med flere ladere til et kamera. Ladere til mobilen er en annen ting. De har vi mange av i huset.

4. Da jeg/vi måtte betale dobbelt for baggasje hjem fra Marbella: Vi hadde som sagt veldig dårlig tid på flyplassen når vi skulle fra Malaga til Oslo, så da vi fikk beskjed om at vi ikke hadde betalt for baggasje måtte vi bare betale og løpe selv om vi visste at vi hadde betalt for alle tre koffertene (min, Ulrik sin og moren til Ulrik sin), inkludert den ekstra kofferten som vi kjøpte på turen. 1500 kroner rett ut av vinduet. Man får jo aldri igjen for slike ting i ettertid.

5. Da jeg glemte igjen den nye kofferten vår på Gardermoen: Dere vet den følelsen når man endelig er på flytoget på vei hjem etter en lang reise? Det var først da toget hadde begynt å kjøre at jeg oppdaget at vi manglet en koffert. Vi måtte derfor tilbake til Gardermoen etter at vi hadde låst inn svigermor hjemme og lagt fra oss alle de andre tingene. Kofferten kom heldigvis til rette igjen. Takk og lov for det. I den nye kofferten var nemlig alle de nye klærne vi kjøpte på turen.

6. Da jeg skulle sende en privat snap til Ulrik og den ble sendt til noen andre: Dette var ikke et nakenbilde, for de av dere som måtte tro det. Men bildet var sexy og teksten var privat. Nok om det. Hehe!   

7. Da jeg kjøpte en bukse på Zara for 599, som kom på salg for 299 dagen etter: Det er ikke all verden, men utrolig irriterende og uflaks. 

8. Da jeg kom på Sats etter stengetid: Det var en gang tidlig i sommer jeg bestemte meg litt for sent for å dra på trening uten å tenke over at det var sommer. Sommertider er noe dritt. I hvert fall for oss som liker å komme i siste liten. 

9. Da jeg kjøpte en ødelagt drone til bestefar sin bursdag: Varer som er brukt skal IKKE ut i hyllene igjen. Det er flaut og kjedelig å gi bort en gave som er ødelagt. Ettersom at bestefar bor i Halden og vi kjøpte denne dronen i Oslo, måtte vi derfor ta den med oss tilbake til Oslo, bytte den og kjøre den til Halden igjen. 

10. Da jeg sølte Pepsi Max utover tastaturet på macen min: Det skjedde i forrige uke da jeg skulle forhindre Stella (hunden min) i og hoppe ut av kurven sin og bjeffe på håndtverkeren som var på besøk, mens jeg hadde macen på fanget og glasset i hånden. Macen døde og jeg må derfor klare meg med min gamle mac som er suuuper treig inntill jeg får kjøpt meg en ny. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg må også legge til at jeg mistet et eller annet i vannet sist vi var på båttur. Hva det var har jeg ikke funnet ut ennå. Derfor fortjener det ikke et eget punkt. Dessverre var lyden av plasket såpass høyt at jeg er redd det var noe viktig. Håper jeg aldri finner ut av det..  

Hilsen en surrete og uheldig jente som krysser fingrene for at flaksen snur resten av sommeren <3

17 kommentarer
    1. Huff da! Noe av det verste jeg vet er folk som stjeler.
      Jeg og glemte igjen bagasjen min på flyplassen i mai. Det kom jeg på da vi var fremme i leiligheten, etter å ha kjørt en og en halv time fra flyplassen.. Haha.

    2. Kam være du mistet den tomme hjernen din i vannet forleden.
      Drittblogg. Den er overfladisk og du lider av narsissisme.

    3. Jeg fikk forhøyet puls da jeg leste dette innlegget, og det er nok fordi jeg kjenner meg igjen i flere av punktene.. 😉 Jeg husker da jeg mistet minnebrikken til videokameraet mitt på en reise.. Surt å miste videoopptak fra gode minner gjennom flere år.. Jeg har en mistanke om at den ble stjålet av renholdspersonale fordi jeg hadde den oppi kofferten. Argh! Egentlig burde det ha vært videoovervåking (som gjesten kan se) på mens de rengjør rommet, men det er nok ikke så lett å gjennomføre 🙁 For det er greit å se om de vasker skikkelig også.
      Forslag til innlegg; Ulrik på jobb i luften, fra flyturen starter til den slutter. Tanker om hva han liker med yrket sit, utdanningen, spesielle, morsomme opplevelser i luften ol. Er jo så fint å få et lite innblikk. Savner fortsatt videobloggen av dere to sammen der dere svarer på lesernes spørsmål. Forstår dog at dere har det travelt til tider.
      Din hverdag som blogger. Gleder og ulemper knyttet til bloggyrket. Det hadde vært gøy å få se mer av garderoben din, sminke, trening og pleie av din flotte kropp. Klemmer fra en fast leser, med ønske om en fin dag 🙂

    4. Ååå! Å sende snap feil kan være så Flaut!! Håper den gikk til en god venn 🙂 ikke ble jeg nysgjerrig heller

    5. Flott å se at jeg ikke er alene har i varden med å være uheldig!
      Lo godt når jeg leste innlegget da det minnet veldig om meg haha 🙂
      Kalle navnet jeg har fått av mine venner er vimsa haha 😛

    6. Ååh, kjenner meg igjen! Godt at vi er flere 🙂
      Forresten, hvor har du kjøpt det nydelige dongeriskjørtet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg