A KISS GOODBYE

Da var jeg noen dager alene igjen. Ulrik er tilbake i jobb, mens jeg er her hjemme og drukner meg selv i fornuftige gjøremål. Til og med Stella er borte denne uken. Hun er i Fredrikstad sammen med sin andre mamma. Det blir fort litt ensomt nå i sommertider når alle er på ferie, men jeg ser positivt på det. Det er jo en god mulighet til å ta fatt i treningen igjen, mailboksen, klesvasken og alt det der som hører hverdagen til.

Til helgen reiser vi igjen, men denne gang skal vi ikke ut av landet. Vi skal til Måløy og besøke foreldrene til Ulrik sammen med min mamma og stefar. Det blir utrolig hyggelig å tilbringe litt tid med alle sammen samlet. Jeg ser for meg at det blir en helg full av naturopplevelser, god mat og god drikke. Vi reiser tidlig fredag morgen. Derfor er det bare å få unna så mye som mulig frem til det.

På bildet under ser dere hvordan jeg sendte mannen avgårde med en markering av mitt territorium. Hehe! A kiss goodbye <3


 

Vi blogges mer senere i dag. Nå skal jeg komme meg på trening.. Ønsker dere en fin start på uken!

9 kommentarer
    1. Haha det var litt kult OG litt ukult- kyssemerke på pilotjakka😀 Jeg synes bloggen din er et fint avbrekk til endel andre blogger. Du er ikke redd for å mene noe. Det er fint.

    2. Jeanette: Overhodet ikke. Det hender jeg ser etter nye “prosjekter” i stille perioder, men jeg savner ikke å gå til en “vanlig jobb” nei.. Jeg liker å være min egen sjef 🙂

    3. Kjære Julianne!
      Jeg er fast leser, og mener du virker som en oppegående og herlig person, men likevel føler jeg må si ifra når ting ikke er helt greit..
      Etter å ha lest innlegget ditt om “Fordelene ved å være i et parforhold” så merket jeg at jeg må ta i bruk min “stemme”. Jeg er enig med deg at tror for enkelte, så er parforhold positivt, og for meg i likhet med deg så er jeg i et lykkelig forhold. Jeg føler likevel det blir for dumt å kalle enkelt mennesker for egoistiske, fordi de ikke velger lik liv stil som meg og deg..
      Den andre tingen er at det korsettet du går med er skadelig..Du burde se klippet fra tv 2, om at dette ikke er helsefremmende, men direkte skadelig…Som blogger har du er stort ansvar, fordi du er et stort forbilde for mange..Spesielt ungjenter..Så kjære Julianne..Vær så snill å tenk deg om to ganger før du poster et innlegg.
      Ellers håper jeg at du får en fin kveld! Liker bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg