TILBAKE TIL HVERDAGEN

Inneholder annonselenker

Da var jeg frisk og rask igjen. Stemmen min er ikke helt som den skal være og nesen er fortsatt litt snufsete, men jeg har masse energi og har derfor ingenting å klage over. Jeg er derfor tilbake i hverdagen igjen, eller i hvert fall for noen dager. Det er jo onsdag alt, så helgen nærmer seg. Jeg har ikke store planer for helgen, men noe moro blir det alltid. Ulrik skal jobbe igjen på søndag, så fredag får bli vår lørdag..

I dag har jeg vært i et møte med Nettavisen. Ulrik ble med meg i møtet og kom med flere gode innspill. Jeg liker at han tar del i hverdagen min når han har fri og har mulighet. Det føles veldig bra å ha han som min støttespiller. Etter møtet tok vi en lunsj på Joe & The Juice, som mange vet er et sted jeg besøker ofte. Sandwichene og shakene der hører på en måte hverdagen min til. Hehe!

Videre dro vi innom Louis Vuitton med en reklamasjon, hilste på min vakre kusine som har flyttet tilbake til Oslo fra London, kjørte Ulrik til frisøren og nå sitter jeg på terrassen og skriver til dere. Senere i dag skal jeg ta på meg min første oppgave som forlover til min gode venninne, Pia. Vi skal ut og leke oss litt med kameraet. Denne gang er det JEG som er bak kameraet, til en forandring. Jeg skal spørre henne pent om jeg får vise dere resultatet av “shooten”. 😉

Antrekket i dag ble satt sammen i full fart, da jeg oppdaget at jeg hadde sett en hel time feil av tiden. Til tross for liten tid ble det jo ikke så verst. Olaskjørtet fikk jeg med meg hjem av mamma etter helgen som var. Det hender hun gir bort plagg til søsteren min og meg som hun får for seg at hun er for gammel til å bruke. Selv om jeg gledelig tar i mot, så er hun helt på jordet når hun får for seg slike ting. Den dama kler alt. Både Ulrik, jeg og storesøster var enige om at hun kledde dette skjørtet best av alle 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) Bluse: Lauren Woman / Skjørt: Line Of Oslo / Jakke: Day Birger et Mikkelsen / Sko: Nelly / Veske: Louis Vuitton

Photos: @mrulriknygaard

7 kommentarer
    1. Haha ja. Alt var liksom stilig og “deg”, så kom det skjørtet og gjorde det hele ganske jævlig :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg